Ik zit alweer gedoucht klaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
Koster, nu kan je douchen tijdens de reclame + nieuws
Neu, veel standaard meuk maar goed. Wel gezellig zo'n lijstje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:17 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik ben me helemaal vergeten te melden hier
De Classic Request Top 100 vind ik niet vol speciale platen staan..wel alleen maar dingen die je al genoeg hoort op 3FM
het een standaard top100 lijstje ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:17 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik ben me helemaal vergeten te melden hier
De Classic Request Top 100 vind ik niet vol speciale platen staan..wel alleen maar dingen die je al genoeg hoort op 3FM
Uhuhquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:48 schreef cosmick het volgende:
Toen Anouk nog een lekker wijf was.
Handje op de vangrails hèquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:47 schreef rubbereend het volgende:Anouk
wat een heerlijke dag, dadelijk naar Rotterdam en de autoradio lekker hard
ik heb hem precies gemist, helemaal niet ergquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef MrHayo het volgende:
* MrHayo is tuned in
Hele mooie lijst, alleen jammer dat ze niet de hele nummers draaien. Maar de top100 zal straks vast wel te downloaden op FTD [afbeelding] Sjowhan volgens mij ken ik jou van FTD [afbeelding]
Ff volhouden, cos!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef cosmick het volgende:
Hier moet je dan weer gewoon even doorheen bijten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bijna vakantie.
Net ook trouwens een electronisch drumstel gekocht![]()
.
quote:
... die moet nog komen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n eerste kennismaking met punk...
Ze moet alleen gewoon weer eens gaan acterenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:39 schreef -Hans- het volgende:
Ricky Koole.![]()
Gisteren toevallig een stukje gezien op tv. Leuke meid, wel wat dikker geworden.
Geloof dat ze dat nog wel eens doet maar dan meer in theaters enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef cosmick het volgende:
Ze moet alleen gewoon weer eens gaan acteren.
Sterke teksten altijd van Bobquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"There must be some kind of way out of here,"
Said the joker to the thief.![]()
![]()
.
Ik denk Linger van de The Cranberries. Of is die - zelfs voor 3FM-begrijppen - al te lang uit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sterke teksten altijd van Bob
Wat zal de niewue megahit worden eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk Linger van de The Cranberries. Of is die - zelfs voor 3FM-begrijppen - al te lang uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |