quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het zal wel lente zijn, maar... Er springt iets in mijn shirt!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Zo hier verder
Hey Roel...voor jou
Vroeger draaiden ze nog zelfs nog wel eens St. Angerquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom, held
Metallica wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig gedraaid op de Nederlandse radio...
Wel jammer dat't altijd One, The Unforgiven of Nothing else matters is....
Fuel vind ik ook een heerlijk uptempo deuntje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom, held
Metallica wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig gedraaid op de Nederlandse radio...
Wel jammer dat't altijd One, The Unforgiven of Nothing else matters is....
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
Vroeger draaiden ze nog zelfs nog wel eens St. Anger.
volgens mij deed alleen Henk dat. Die wilde nog wel eens lekkere stevige muziek draaienquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, Eric Corton draaide laatst opeens Slayer, je weet maar nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Als ze nou eens nummers als Blackened gaan draaien
Ok ik geef toe dat dat te hard is voor de meeste 3FM luisteraars...
"Vroeger..."quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ekdom is weer op dreef vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Wild Wood. Kan weer niet op.
En een keer de volle negen minuut zoveel Frantic. Dat was ook wel een fijn moment.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
Ach, Eric Corton draaide laatst opeens Slayer, je weet maar nooit
Vanavond is Cool Genius te gast bij Eric Cortonquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
Ach, Eric Corton draaide laatst opeens Slayer, je weet maar nooit
© by Cosmickquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit draaien ze vaker dan me leaf is.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef borisz het volgende:
Leaf
die eerste single: os oe oe oe oe
die tweede single: padadada padadada
was Praise You van Fatboy Slimquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Welk nummer was dat AZ?
Geweldig toch.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef borisz het volgende:
Leaf
die eerste single: os oe oe oe oe
die tweede single: padadada padadada
maar niet van Leaf, Leaf is leuk voor een keertje maar dan moet die cd ook weer drie jaar naar zolder.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geweldig toch.![]()
Net als http://nl.youtube.com/watch?v=P77TTqvB6vo
Niet mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
maar niet van Leaf, Leaf is leuk voor een keertje maar dan moet die cd ook weer drie jaar naar zolder.
't zijn vooral erg makkelijk in het gehoorliggende deuntjes die doorgaans na 2 keer al vervelen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:21 schreef borisz het volgende:
Leaf heeft een hoge verveelheidsfactor, die ook snel bereikt wordt door den Neerlandsche rundfunk.
Blijft inderdaad erg fijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:39 schreef borisz het volgende:THe Shapeshifters - Lola's Theme (Lolas Loungin Mix)
![]()
goeie remix
het leven heeft soms ups en downsquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, van het hoogtepunt storten we ineens ver de diepte in. Heel ver,
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, van het hoogtepunt storten we ineens ver de diepte in. Heel ver,
ik vind het best een lekker nummerquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Opzich is dit Kylie-dingetje helemaal niet zo verkeerd. Refrein vind ik alleen wat minder.
Erg aardig liedjes inderdaad en toch ook weer niet heel erg standaard en dat mag ik welquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Opzich is dit Kylie-dingetje helemaal niet zo verkeerd. Refrein vind ik alleen wat minder.
Ik denk dan altijd meer aan You've Lost That Lovin' Feelingquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
welke film was dat ook alweer? Oja, het was Top Gun
Die ook absoluutquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:42 schreef Againzender het volgende:
Ik denk dan altijd meer aan You've Lost That Lovin' Feeling
Er zijn artiesten die veel meer gedraaid wordenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef cosmick het volgende:
Ah, U2 FM neemt de boel weer even over.
Jammer dat er geen overall-lijstquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn artiesten die veel meer gedraaid worden.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat er geen overall-lijst.
En nu Con Air, om bij de films te blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef -Hans- het volgende:
welke film was dat ook alweer? Oja, het was Top Gun
Hij gaat weer lekker vandaag iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
Toch wel gezellig, dat Stenders.
Ja, waarbij even fijntjes werd opgemerkt dat de complete band is omgekomen bij een vliegtuigcrashquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef JDude het volgende:
[..]
En nu Con Air, om bij de films te blijven.
-edit-.quote:
Beat it!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor een klassieker!
Welke was dat?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus!
Ga je vanavond naar Queens of the Stone Age...Raadt je hem niet meteen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus!
Ga je vanavond naar Queens of the Stone Age...Raadt je hem niet meteen
Ik zorg hier nu zelf wel voor die gitaren "TEDDEDEDDEDDEDDEEE"!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ben ik helemaal met je eens Cos...
De "plugged" versie daarentegen is wel heerlijk, lekker hakken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef cosmick het volgende:
Hij raadde U2 ook niet toch? Luistert zeker nooit 3FM.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Wie's dat?
Of beter: van wie zijn die?
quote:
Dat tweede zijn we met elkaar eensquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Vind er nix an.
Leaf ook niet.
Die heeft de houdbaarheidsdatum ook ruimschoots overschreden, jaquote:
Indeed.quote:
Wuthering Heights - kippevelnummer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt tijd om Cloudbusting weer es helemaal te draaien.
Uhuhquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wuthering Heights - kippevelnummer.
Ironisch grapjequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ironic, die hoor je niet vaak..
Tot morgenquote:
Veel plezier Hansquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
Vanavond geen MetMichiel voor mij want dan zit ik wederom in de Martiniplaza (Capitals - Weert, ook te zien live @ Sport 1). Hoop later op de avond nog een stukje 3FM te kunnen horen en anders morgen vast wel.
Hoi Sersjee en rest![]()
Thanks! gaat wel lukkenquote:
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
"deze briljante plaat werd mede mogelijk gemaakt door de C & S -show "
Ok...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door...
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:30 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat VanVelzen vanaf morgen de megahit is.
In het voorjaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Wanneer komt die film uit waar dat nummer in zit?
Hmmm, die film wordt gesponsord door RTL. Als het door een van de PO's zou zijn gedaan (VARA ofzo), dan had je vergif op kunnen innemen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
In het voorjaar.
Heet 'zomerhitte' trouwens.
hehequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door...
quote:Eind mei 2007 beweerden Coen Swijnenberg en Sander Lantinga in de De Coen & Sander Show dat Giel Beelen's echte naam Diederik Wortelvink zou zijn. Beelen vertelde de volgende ochtend in zijn programma dat dit een grap zou zijn. [1]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef borisz het volgende:
Michiel vraagje staat er wat van Sigur Ros in de pc ?
Fleur Wallenburg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:08 schreef Broekie het volgende:
Kijk je even niet naar de webcam, staat er ineens een jongedame met staartjes in het haar in de studio...
Maakt me toch nieuwsgierig naar wie het is
Toch wel? Ik twijfelde nogquote:
Ik wist het voornamelijk omdat ik een stukje van de C&S show gehoord had waarbij ze het over de staartjes van Fleur hadden.quote:
Staartjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wist het voornamelijk omdat ik een stukje van de C&S show gehoord had waarbij ze het over de staartjes van Fleur hadden.
Staartjesgekkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 staartje. Zoals Maricha dat wel eens heeft. Lekker sportief.
True, true.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 staartje. Zoals Maricha dat wel eens heeft. Lekker sportief.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent 14 toch? Dan zijn de meeste jongens toch wel van hun meisjesfobie af.
Wie zegt dan dat ik een meisjesfobie heb?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ik een meisjesfobie heb?
Nee, ik heb geen vriendin, en nee, ik post geen plaatjes van Joss Stone, maar daarom heb ik toch geen meisjesfobie?
Als het goed is heb je er daar zo'n handig ding voor bij gekregen, een kabeltje met aan de ene kant twee pinnen (vaak op een "blokje") die passen in een stopcontact en aan de andere kant een plugje wat in je telefoon past.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Damn... zit ik net zo fijn met mn nieuwe telefoon te spelen, gaat de batterij leeg
Ja duh... dat snap ik. Maar het snoer is niet lang genoeg om met mn telefoon spelend achter de computer te blijven zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er daar zo'n handig ding voor bij gekregen, een kabeltje met aan de ene kant twee pinnen die passen in een stopcontact en aan de andere kant een plugje wat in je telefoon past.
Moet je eens proberen, gaat ie het zo vanzelf weer doen!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens nu ook onbeperkt internet. Kan dus ook FOK!-en in de trein
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren had Maricha huilende TH-fans aan de telefoon en vandaag wil Michiel dus kijken of ie huilende Jason Mraz-fans aan de telefoon kan krijgen...
Welke?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Damn... zit ik net zo fijn met mn nieuwe telefoon te spelen, gaat de batterij leeg
tijd geleden dat ik daar ben geweest bij de Subwayquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Had ik trouwens ook al gezegd dat ik vandaag bij Subway ben geweest?
Ik wil ook! Volgende week maar eens naar Alkmaar...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Had ik trouwens ook al gezegd dat ik vandaag bij Subway ben geweest?
leuk!quote:
lekkere broodjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan Subway?
Na mijn weten zit er hier in Sappemeer geen.
Ik keek even op hun website.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
lekkere broodjes
als kan je 'jes' weglaten
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik keek even op hun website.
BRODEN VAN 30 CENTIMETER?
Tot nu toe nog geen minpuntje aan ontdekt. Zit wel weer een stickje op en dat deed na een paar maanden bij mn SE K750i al vervelend, maar mij werd verzekerd dat het probleem verholpen is bij de nieuwe modellen van SE. En anders heb ik 2 jaar garantie.quote:
Je moet wel tjokvol Subway zitten als je dit op hebtquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:03 schreef borisz het volgende:
een foto van een broodje
[ afbeelding ]
toevallig komt de foto van de DJ die nu dienst heeft
Ik heb daar geen last mee gehad met mijn K800i (die heb ik ruim een jaar gebruikt)quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen minpuntje aan ontdekt. Zit wel weer een stickje op en dat deed na een paar maanden bij mn SE K750i al vervelend, maar mij werd verzekerd dat het probleem verholpen is bij de nieuwe modellen van SE. En anders heb ik 2 jaar garantie.
En meteen een stickje van 4gb bijgekocht
Mn broertje had een W800i en hij had er ook last van. Hij heeft nu de K850i, die is nog wat mooier dan de mijne.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last mee gehad met mijn K800i (die heb ik ruim een jaar gebruikt)
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik zit in spanning voor de één-na-laatste aflevering van WIDM.
Zometeen gaat het dus nog stiller worden hier.
Ik was even aan het eten, was er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Al 8 minuten stil..
Ok!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was even aan het eten, was er nog niet van gekomen.
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, 'k ben niet doof...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
HALLO?!
Wazeggie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, 'k ben niet doof...
Leuke musicvideo ook, met die dansende mega-robot uit de ruimtequote:
Waarop?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Damn... nu is het een week wachten...
Ik dacht dat de ontknoping vanavond was?quote:
Vandaag was de finale, volgende week de uitslag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ontknoping vanavond was?
(PS: let op, geen spoilers geven hè)
Vaag nummer..quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
Oeh! Da's lang geleden zeg! De kassameisjes vuile sletjes van de Vliegende Panters
Laat me raden, van voor jouw tijd? Bekijk in dat geval, uiteraard wel pas straks na MetMichiel, ook even de Musicvideoquote:
Hmmm... ik ben over een paar weken net zo oud.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
Ja. idd van voor mijn tijd, ja.
Broekieeeee, ouwe lul..
Da's dan maar voor een paar weken, want 27 april word ik alweer een jaartje ouder en ga ik naar de kwart-eeuw.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben over een paar weken net zo oud.
Fijn als jullie 25 al oud vinden.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben over een paar weken net zo oud.
Ach wel nee!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Fijn als jullie 25 al oud vinden.....
En dan hebben we het niet eens over 25.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ho, dat zei ik niet! Ik zei alleen dat ik me zo oud voel doordat Feivel kennelijk platen niet kent die voor mijn gevoel heel zo oud nog niet zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had het wel over 25, want dat word ik dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan hebben we het niet eens over 25.
24
Getuigd eerder van het feit dat ik de leeftijd heb waarvan men van 'snotvat' spreekt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ho, dat zei ik niet! Ik zei alleen dat ik me zo oud voel doordat Feivel kennelijk platen niet kent die voor mijn gevoel heel zo oud nog niet zijn.
Ik vraag me af of ie volgende week zelf de uitzending zal doen, of dat ie (wat ik me levendig voor kan stellen) die avond vrij heeft genomen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Je zou over een week maar 32 worden.
Dat is pas oud!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Je zou over een week maar 32 worden.
Maar volgens Feivel1 ben je met 24 al een ouwe lul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het wel over 25, want dat word ik dus
Ik mag jou niet (meer)..quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar volgens Feivel1 ben je met 24 al een ouwe lul.
Maar goed, kinderen van 14 zijn blijkbaar nog niet zo gefascineerd door vrouwelijk schoon, dus zo serieus moet je dat dan ook weer niet nemen.
Ik kan je al verklappen dat hij er niet is....en dan 3 weken lang zelfs niet.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie volgende week zelf de uitzending zal doen, of dat ie (wat ik me levendig voor kan stellen) die avond vrij heeft genomen.
n00bquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
Ja. idd van voor mijn tijd, ja.
Broekieeeee, ouwe lul..
Nee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel liet al wat hints vallen, maar ik snap nu ineens ook waarom Domien 3 weken lang geen Nacht DnA gaat doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik kan je al verklappen dat hij er niet is....en dan 3 weken lang zelfs niet.....
Ik ben gelukkig nog ruim een half jaar een twintigerquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar volgens Feivel1 ben je met 24 al een ouwe lul.
Maar goed, kinderen van 14 zijn blijkbaar nog niet zo gefascineerd door vrouwelijk schoon, dus zo serieus moet je dat dan ook weer niet nemen.
Wie, Veenstra niet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik kan je al verklappen dat hij er niet is....en dan 3 weken lang zelfs niet.....
3 weken Parijs is een beetje veel van het goedequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mij zien jullie ook al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
Waar is WebHawkjuh trouwens gebleven? Die heb ik hier ook al een tijd niet meer gezien.
En gelijk heeft ie!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
VerschuurenVerschuuren is 3 weken lang tussen 4 en 6 te horen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
Had Verschuuren het even overgenomen...
Doegquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
fijn weekend! Tot maandag
Fijn weekendquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
fijn weekend! Tot maandag
Hmm? Hoe dat zo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
VerschuurenVerschuuren is 3 weken lang tussen 4 en 6 te horen.
Oh, wacht. Stomme ikke.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat we 3 weken lang MetMartijn krijgen te horen.
Zou ook een goed idee zijn. MiddagDnA van 16 tot 19 en de C&S in het Huisquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, wacht. Stomme ikke.
Tussen 04 en 06 dus. Ik dacht even tussen 16 en 18, kon het al niet volgen
grunn nog gewonnen ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Avond enzo !![]()
nog ff 3FM - Active radio - luisteren
Trustequote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef DaMook het volgende:
Ik ben slapen. Wekker gaat weer om 5 uur
.
De eerste die me ziet vandaagquote:
Jup! met 36 punten verschil gewonnen (saaie pot) en Den Bosch heeft zo te zien ook verloren, betersquote:
Pas op hè! Over 2,5 maand 33...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |