het leven heeft soms ups en downsquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, van het hoogtepunt storten we ineens ver de diepte in. Heel ver,
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, van het hoogtepunt storten we ineens ver de diepte in. Heel ver,
ik vind het best een lekker nummerquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Opzich is dit Kylie-dingetje helemaal niet zo verkeerd. Refrein vind ik alleen wat minder.
Erg aardig liedjes inderdaad en toch ook weer niet heel erg standaard en dat mag ik welquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Opzich is dit Kylie-dingetje helemaal niet zo verkeerd. Refrein vind ik alleen wat minder.
Ik denk dan altijd meer aan You've Lost That Lovin' Feelingquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
welke film was dat ook alweer? Oja, het was Top Gun
Die ook absoluutquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:42 schreef Againzender het volgende:
Ik denk dan altijd meer aan You've Lost That Lovin' Feeling
Er zijn artiesten die veel meer gedraaid wordenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef cosmick het volgende:
Ah, U2 FM neemt de boel weer even over.
Jammer dat er geen overall-lijstquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn artiesten die veel meer gedraaid worden.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat er geen overall-lijst.
En nu Con Air, om bij de films te blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef -Hans- het volgende:
welke film was dat ook alweer? Oja, het was Top Gun
Hij gaat weer lekker vandaag iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
Toch wel gezellig, dat Stenders.
Ja, waarbij even fijntjes werd opgemerkt dat de complete band is omgekomen bij een vliegtuigcrashquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef JDude het volgende:
[..]
En nu Con Air, om bij de films te blijven.
-edit-.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |