quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het zal wel lente zijn, maar... Er springt iets in mijn shirt!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Zo hier verder
Hey Roel...voor jou
Vroeger draaiden ze nog zelfs nog wel eens St. Angerquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom, held
Metallica wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig gedraaid op de Nederlandse radio...
Wel jammer dat't altijd One, The Unforgiven of Nothing else matters is....
Fuel vind ik ook een heerlijk uptempo deuntje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom, held
Metallica wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig gedraaid op de Nederlandse radio...
Wel jammer dat't altijd One, The Unforgiven of Nothing else matters is....
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
Vroeger draaiden ze nog zelfs nog wel eens St. Anger.
volgens mij deed alleen Henk dat. Die wilde nog wel eens lekkere stevige muziek draaienquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, Eric Corton draaide laatst opeens Slayer, je weet maar nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Als ze nou eens nummers als Blackened gaan draaien
Ok ik geef toe dat dat te hard is voor de meeste 3FM luisteraars...
"Vroeger..."quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ekdom is weer op dreef vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Wild Wood. Kan weer niet op.
En een keer de volle negen minuut zoveel Frantic. Dat was ook wel een fijn moment.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
Ach, Eric Corton draaide laatst opeens Slayer, je weet maar nooit
Vanavond is Cool Genius te gast bij Eric Cortonquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
Ach, Eric Corton draaide laatst opeens Slayer, je weet maar nooit
© by Cosmickquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit draaien ze vaker dan me leaf is.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef borisz het volgende:
Leaf
die eerste single: os oe oe oe oe
die tweede single: padadada padadada
was Praise You van Fatboy Slimquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Welk nummer was dat AZ?
Geweldig toch.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:56 schreef borisz het volgende:
Leaf
die eerste single: os oe oe oe oe
die tweede single: padadada padadada
maar niet van Leaf, Leaf is leuk voor een keertje maar dan moet die cd ook weer drie jaar naar zolder.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geweldig toch.![]()
Net als http://nl.youtube.com/watch?v=P77TTqvB6vo
Niet mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
maar niet van Leaf, Leaf is leuk voor een keertje maar dan moet die cd ook weer drie jaar naar zolder.
't zijn vooral erg makkelijk in het gehoorliggende deuntjes die doorgaans na 2 keer al vervelen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:21 schreef borisz het volgende:
Leaf heeft een hoge verveelheidsfactor, die ook snel bereikt wordt door den Neerlandsche rundfunk.
Blijft inderdaad erg fijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:39 schreef borisz het volgende:THe Shapeshifters - Lola's Theme (Lolas Loungin Mix)
![]()
goeie remix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |