Welke?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Damn... zit ik net zo fijn met mn nieuwe telefoon te spelen, gaat de batterij leeg
tijd geleden dat ik daar ben geweest bij de Subwayquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Had ik trouwens ook al gezegd dat ik vandaag bij Subway ben geweest?
Ik wil ook! Volgende week maar eens naar Alkmaar...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Had ik trouwens ook al gezegd dat ik vandaag bij Subway ben geweest?
leuk!quote:
lekkere broodjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan Subway?
Na mijn weten zit er hier in Sappemeer geen.
Ik keek even op hun website.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
lekkere broodjes
als kan je 'jes' weglaten
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik keek even op hun website.
BRODEN VAN 30 CENTIMETER?
Tot nu toe nog geen minpuntje aan ontdekt. Zit wel weer een stickje op en dat deed na een paar maanden bij mn SE K750i al vervelend, maar mij werd verzekerd dat het probleem verholpen is bij de nieuwe modellen van SE. En anders heb ik 2 jaar garantie.quote:
Je moet wel tjokvol Subway zitten als je dit op hebtquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:03 schreef borisz het volgende:
een foto van een broodje
[ afbeelding ]
toevallig komt de foto van de DJ die nu dienst heeft
Ik heb daar geen last mee gehad met mijn K800i (die heb ik ruim een jaar gebruikt)quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen minpuntje aan ontdekt. Zit wel weer een stickje op en dat deed na een paar maanden bij mn SE K750i al vervelend, maar mij werd verzekerd dat het probleem verholpen is bij de nieuwe modellen van SE. En anders heb ik 2 jaar garantie.
En meteen een stickje van 4gb bijgekocht
Mn broertje had een W800i en hij had er ook last van. Hij heeft nu de K850i, die is nog wat mooier dan de mijne.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last mee gehad met mijn K800i (die heb ik ruim een jaar gebruikt)
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik zit in spanning voor de één-na-laatste aflevering van WIDM.
Zometeen gaat het dus nog stiller worden hier.
Ik was even aan het eten, was er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Al 8 minuten stil..
Ok!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was even aan het eten, was er nog niet van gekomen.
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, 'k ben niet doof...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
HALLO?!
Wazeggie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, 'k ben niet doof...
Leuke musicvideo ook, met die dansende mega-robot uit de ruimtequote:
Waarop?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Damn... nu is het een week wachten...
Ik dacht dat de ontknoping vanavond was?quote:
Vandaag was de finale, volgende week de uitslag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ontknoping vanavond was?
(PS: let op, geen spoilers geven hè)
Vaag nummer..quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
Oeh! Da's lang geleden zeg! De kassameisjes vuile sletjes van de Vliegende Panters
Laat me raden, van voor jouw tijd? Bekijk in dat geval, uiteraard wel pas straks na MetMichiel, ook even de Musicvideoquote:
Hmmm... ik ben over een paar weken net zo oud.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
Ja. idd van voor mijn tijd, ja.
Broekieeeee, ouwe lul..
Da's dan maar voor een paar weken, want 27 april word ik alweer een jaartje ouder en ga ik naar de kwart-eeuw.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben over een paar weken net zo oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |