Beat it!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor een klassieker!
Welke was dat?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus!
Ga je vanavond naar Queens of the Stone Age...Raadt je hem niet meteen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus!
Ga je vanavond naar Queens of the Stone Age...Raadt je hem niet meteen
Ik zorg hier nu zelf wel voor die gitaren "TEDDEDEDDEDDEDDEEE"!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ben ik helemaal met je eens Cos...
De "plugged" versie daarentegen is wel heerlijk, lekker hakken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef cosmick het volgende:
Hij raadde U2 ook niet toch? Luistert zeker nooit 3FM.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Wie's dat?
Of beter: van wie zijn die?
quote:
Dat tweede zijn we met elkaar eensquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Vind er nix an.
Leaf ook niet.
Die heeft de houdbaarheidsdatum ook ruimschoots overschreden, jaquote:
Indeed.quote:
Wuthering Heights - kippevelnummer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt tijd om Cloudbusting weer es helemaal te draaien.
Uhuhquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wuthering Heights - kippevelnummer.
Ironisch grapjequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ironic, die hoor je niet vaak..
Tot morgenquote:
Veel plezier Hansquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
Vanavond geen MetMichiel voor mij want dan zit ik wederom in de Martiniplaza (Capitals - Weert, ook te zien live @ Sport 1). Hoop later op de avond nog een stukje 3FM te kunnen horen en anders morgen vast wel.
Hoi Sersjee en rest![]()
Thanks! gaat wel lukkenquote:
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
"deze briljante plaat werd mede mogelijk gemaakt door de C & S -show "
Ok...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door...
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:30 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat VanVelzen vanaf morgen de megahit is.
In het voorjaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Wanneer komt die film uit waar dat nummer in zit?
Hmmm, die film wordt gesponsord door RTL. Als het door een van de PO's zou zijn gedaan (VARA ofzo), dan had je vergif op kunnen innemen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
In het voorjaar.
Heet 'zomerhitte' trouwens.
hehequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door...
quote:Eind mei 2007 beweerden Coen Swijnenberg en Sander Lantinga in de De Coen & Sander Show dat Giel Beelen's echte naam Diederik Wortelvink zou zijn. Beelen vertelde de volgende ochtend in zijn programma dat dit een grap zou zijn. [1]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef borisz het volgende:
Michiel vraagje staat er wat van Sigur Ros in de pc ?
Fleur Wallenburg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:08 schreef Broekie het volgende:
Kijk je even niet naar de webcam, staat er ineens een jongedame met staartjes in het haar in de studio...
Maakt me toch nieuwsgierig naar wie het is
Toch wel? Ik twijfelde nogquote:
Ik wist het voornamelijk omdat ik een stukje van de C&S show gehoord had waarbij ze het over de staartjes van Fleur hadden.quote:
Staartjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wist het voornamelijk omdat ik een stukje van de C&S show gehoord had waarbij ze het over de staartjes van Fleur hadden.
Staartjesgekkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 staartje. Zoals Maricha dat wel eens heeft. Lekker sportief.
True, true.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 staartje. Zoals Maricha dat wel eens heeft. Lekker sportief.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent 14 toch? Dan zijn de meeste jongens toch wel van hun meisjesfobie af.
Wie zegt dan dat ik een meisjesfobie heb?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ik een meisjesfobie heb?
Nee, ik heb geen vriendin, en nee, ik post geen plaatjes van Joss Stone, maar daarom heb ik toch geen meisjesfobie?
Als het goed is heb je er daar zo'n handig ding voor bij gekregen, een kabeltje met aan de ene kant twee pinnen (vaak op een "blokje") die passen in een stopcontact en aan de andere kant een plugje wat in je telefoon past.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Damn... zit ik net zo fijn met mn nieuwe telefoon te spelen, gaat de batterij leeg
Ja duh... dat snap ik. Maar het snoer is niet lang genoeg om met mn telefoon spelend achter de computer te blijven zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er daar zo'n handig ding voor bij gekregen, een kabeltje met aan de ene kant twee pinnen die passen in een stopcontact en aan de andere kant een plugje wat in je telefoon past.
Moet je eens proberen, gaat ie het zo vanzelf weer doen!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens nu ook onbeperkt internet. Kan dus ook FOK!-en in de trein
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren had Maricha huilende TH-fans aan de telefoon en vandaag wil Michiel dus kijken of ie huilende Jason Mraz-fans aan de telefoon kan krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |