Ja.quote:
quote:Voormalig 3FM-programma naar Radio Decibel Amsterdam
Het voormalige 3FM-danceprogramma 'Ministry Of Beats' wordt vanaf 6 maart uitgezonden op Radio Decibal Amsterdam. Elke donderdag- en zaterdagavond tussen 19:00 en 21:00 uur zal Edwin Diergaarde te horen zijn.
'Ministry Of Beats' was tot eind vorig jaar elke zaterdagavond te horen op 3FM, maar werd vervanger door het programma 'Weekend DnA'. Aan de inhoud zal op Radio Decibel weinig veranderen.
"Wij zijn erg blij met de komst van Edwin Diergaarde naar Radio Decibel. Naast zijn komst zullen er binnenkort nog meer verassingen in de programmering opduiken", aldus Bas Emons van Radio Decibel Amsterdam
De komst van Edwin Diergaarde bij Radio Decibel Amsterdam heeft geen gevolgen voor zijn werk voor de TROS/3FM.
Leuke plaat!quote:
Fijn om weer terug te zijn! Ben binnenkort ook nog een weekje vrij hoor (over 3 weken)quote:Op maandag 25 februari 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Maricha
Fijn weer terug of liever wat langer weg geweest?
3 weken zit je zo aan. Dan ben ik zelfs alweer jarig geweest.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Fijn om weer terug te zijn! Ben binnenkort ook nog een weekje vrij hoor (over 3 weken)
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ze had eigenlijk "Die Lucht!" moeten zeggen toen Michiel in de telefoon zat te hijgen
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
wtf omg bananas wat hoor ik net? Komt Jason Mraz volgende week bij Veenstra Veenstra?![]()
![]()
![]()
Even tot rust komen. *hypert*
Ik zat laatst nog te denken dat de laatste Minigig alweer een hele tijd geleden was. Pete Murray toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rustig, haal adem........
www.metmichiel.nl! Geef je op!
precies onze gedachte......gelukkig nu weer een topper in aantochtquote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat laatst nog te denken dat de laatste Minigig alweer een hele tijd geleden was. Pete Murray toch?
Gezien je reactie was het dus wel erg geslaagd.quote:
Bescheiden als ik ben denk ik dat ik vergeleken met andere mensen niet zó'n superfan ben, het is echt zo'n gast waarvan ik steeds vergeet dat hij er is omdat hij hier zo weinig gedraaid wordt en dan draait iemand weer zo'n fijne plaat van hem en dan denk ik "Och verrek ja, Jason Mraz, LEUK LEUK LEUK, wanneer komt ie naar NL?" en dan komt ie niet en dan ben ik 'm weer vergeten en ga ik verder met m'n leven. Plus, ik weet niet of ik volgende week maandag kan. Oh, damn, de dilemmas. Cee, zet dat potentiele Mraz-fan-zijn nou eens dóór. Ugh.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rustig, haal adem........
www.metmichiel.nl! Geef je op!
Inderdaad een heel fijn plaatje!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Oef, had ik al gezegd dat ik Shane Shu - The way she talks.... echt heel erg fijn vind? Niet? dan heb ik dat bij deze gedaan.
Ik vrees het ook.....quote:Op maandag 25 februari 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
HahaHonderden TH-fans aan de telefoon
Als ze net zo praten als ze schrijven dan denk ik dat Maricha morgen al toe is aan een weekje vrij.
Het valt mee zo te zien, je hebt nog tijd om te posten.quote:
Nu niet meer, gok ik, want ze moeten bellen als TH op de radio is...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het valt mee zo te zien, je hebt nog tijd om te posten.
Of probeer je de TH-fans te ontvluchten?
Ah... dat kreeg ik dan weer niet mee. Als ik al half luister als het over TH gaat dan is het al veelquote:Op maandag 25 februari 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu niet meer, gok ik, want ze moeten bellen als TH op de radio is...
Calvin Harris ook gemistquote:Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
calvin Harris en Radiohead.. heb weer een boel gemist.
nu slaapt hij tenminste uitquote:Op maandag 25 februari 2008 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Calvin Harris ook gemist
Maar mijn jongste zoontje werd helemaal vrolijk toen ik de radio aanzette en Kaiser Chiefs begon
Hej wat cool ja!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:51 schreef Againzender het volgende:
Calvin Harris ook gemist
Maar mijn jongste zoontje werd helemaal vrolijk toen ik de radio aanzette en Kaiser Chiefs begon
We moeten toch eens beter gaan oplettenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Ze zeggen wel eens dat toeval niet bestaat.
Weer mn request als 2e plaat dit uur
Tja... ik heb dan ook zulke goede requestquote:Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
We moeten toch eens beter gaan opletten![]()
met daarover een t-shirt met korte mouwenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
Michiel heeft voor de verandering eens een langmouwig-shirt aan
jepquote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
met daarover een t-shirt met korte mouwen
Low bij mijquote:Op maandag 25 februari 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Volgens Last.fm is het eigenlijk niet zo gek dat Michiel mn requests regelmatig draait:
[ afbeelding ]
Maar waarom ie dan altijd als 2e gedraaid wordt...
Of naar de NPSquote:Op maandag 25 februari 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Met Domien ben ik iets minder compatible dan Michiel, maar nog altijd very high.
Verklaart wel waarom ik naar 3FM luister denk ik
Ik luister o.a. ook naar de avro, vara en Llink. Maar ik heb Gerard, Rob en Rudy dan weer nooit gecheckt, als ze al een last.fm account hebben.quote:
http://www.last.fm/music/Rob+Stenders?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister o.a. ook naar de avro, vara en Llink. Maar ik heb Gerard, Rob en Rudy dan weer nooit gecheckt, als ze al een last.fm account hebben.
Dat is geen useraccount.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Rob+Stenders?
Ja, allemaal mensen van 40 plus die reagerenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:47 schreef Remzz het volgende:
De reacties op de nieuwe ochtend show van Sander de Heer op radio 2 liegen er trouwens niet om...
http://www.radio2.nl/page(...)ow%20in%20de%20lucht
Nu zullen mensen die het wel leuk vinden natuurlijk niet zo snel reageren maar er zijn wel erg veel zure reacties te lezen.
Ik heb ook even geluisterd en vond het eigenlijk wel aardig klinken maar ik ben dan ook 3FM gewend
Moet ik misschien ook maar eens proberen want de show van Giel begint steeds meer op een talkshow te lijken. Als je het gedeelte 'gedraaid op 3FM' mag geloven zijn er tussen 8 - 9 maar 3(!) platen gedraaid. Overigens is de laatste plaat van de show wel een erg fijne (FLEETWOOD MAC - GO YOUR OWN WAY).quote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja, allemaal mensen van 40 plus die reagerenIk heb de show gehoord van Sander en ik ga van Giel naar Sander, vind Sander echt een fijne dj en de muziek van radio 2 is best wel ok
Moet je maar doen, ik ben 21 en kan toch de muziek van Radio 2 wel waarderen in de ochtend. Hoorde zelfs Queen vanochtend Hansquote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar eens proberen want de show van Giel begint steeds meer op een talkshow te lijken. Als je het gedeelte 'gedraaid op 3FM' mag geloven zijn er tussen 8 - 9 maar 3(!) platen gedraaid. Overigens is de laatste plaat van de show wel een erg fijne (FLEETWOOD MAC - GO YOUR OWN WAY).
Ik luister nu voornamelijk naar Regio FM met dj Ruud Wessels. 't is niet allemaal even gelikt en de muziek is niet altijd even tof, maar over het algemeen vind ik het prima te doen.
Zal radio 2 wel even opzoeken.@ DaMook
Lekkere actuele muziek, Hans!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Mzzl Marc en Sersjee!
* -Hans- luistert naar mp3's. Nu Haddaway - What is love en zometeen DJ Bobo - Somebody Dance With Me. Ben in de foute muziek stemming.
Ja de muziek viel mij ook wel mee, leuke show eigenlijk nu ik hem nog ff naluisterquote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Moet je maar doen, ik ben 21 en kan toch de muziek van Radio 2 wel waarderen in de ochtend. Hoorde zelfs Queen vanochtend Hans
De mensen die reageren op de site van Radio 2 vinden Sander te schreeuwerigquote:Op maandag 25 februari 2008 23:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja de muziek viel mij ook wel mee, leuke show eigenlijk nu ik hem nog ff naluisterAl zou het idd bijna bij 3FM kunnen zijn, Sander de Heer vond (naam)jingles al erg leuk en dat is ook wel terug te horen op radio 2, ik kan me voorstellen dat de 40 jarige radio 2 luisteraar daar niet echt op zit te wachten
Ja, snap ik wel. Die vaste luisteraars van Radio 2 trekken Sander al niet in de ochtendquote:Op maandag 25 februari 2008 23:24 schreef MadSteven het volgende:
Snap je ook weer dat Stenders voor een radio 2.5 is.
Da's voor de duidelijkheid iets tussen 3FM en Radio 2 in.
Ze draaien Queen?! Nou, dan moet ik zeker maar even checken of het wat is.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef alwaysleft het volgende:
je maar doen, ik ben 21 en kan toch de muziek van Radio 2 wel waarderen in de ochtend. Hoorde zelfs Queen vanochtend Hans
Ja, dat vond ik eigenlijk ook wel. Haha!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:27 schreef Remzz het volgende:
Dit vind ik de mooiste
Ik was er al bang voor , hij heeft voor mij de Top 2000 verziekt met zijn enorme geschreeuw. Ja hoor nu komt ie onze ochtende verzieke , ik hoop net zoals zo velen dat ie snel opdonderd. Waarom moet alles toch op jongeren worden afgestemd. RADIO 2 is nu ook al niet meer voor de oudere jongeren bah. oja en nog ff dit vanaf nu ben ik geen VARA LID MEER.
Dan durfen ze er nooit meer voor uit te komen dat ze ooit VARA lid zijn geweestquote:Op maandag 25 februari 2008 23:28 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
![]()
Sander een schreeuwerd noemen
Moeten ze Dolf eens horen op de vrijdagmiddag op 3FM voor straf
Preciesquote:Op maandag 25 februari 2008 23:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan durfen ze er nooit meer voor uit te komen dat ze ooit VARA lid zijn geweest
Oh mijn godquote:Op maandag 25 februari 2008 23:27 schreef Remzz het volgende:
Dit vind ik de mooiste
Ik was er al bang voor , hij heeft voor mij de Top 2000 verziekt met zijn enorme geschreeuw. Ja hoor nu komt ie onze ochtende verzieke , ik hoop net zoals zo velen dat ie snel opdonderd. Waarom moet alles toch op jongeren worden afgestemd. RADIO 2 is nu ook al niet meer voor de oudere jongeren bah. oja en nog ff dit vanaf nu ben ik geen VARA LID MEER.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
Ik was hier maar zo eens VOOR half 9. Voor het eerst sinds weken.
Iedere week weten ze je weer te verbazen iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
Toch wel bijzonder dat de 3FM-jocks dit gejengel verkiezen als MH boven die steengoede plaat van R.E.M.,
En het heeft vooral NIET te maken met platenmaatschappijen ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedere week weten ze je weer te verbazen idd. 'Maar nee echt, heel democratisch gekozen'
![]()
.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
En het heeft vooral NIET te maken met platenmaatschappijen ofzo.
Elke plaat die Racoon en Krezip uitbrengen zijn dan ook de beste van dat moment..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
GOED IS IE HE!!!
Goede smaak hoor, die 3FM-mensen![]()
!!!!!!!!!!!
Zit Rabbering weer achter de knoppen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ze vergeten de MH-jingle ervoor te draaien.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zit Rabbering weer achter de knoppen?![]()
.
quote:
nee dat is een goede u2 plaatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
Dit vind ik opzich nog helemaal nog niet zo'n heel erg verschrikkelijk nummer.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
Dit vind ik opzich nog helemaal nog niet zo'n heel erg verschrikkelijk nummer.
O, welke ook al weer? Was aan het bellenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cos, dit was vroeger een megahit op Radio Oranje!
Nina Simonequote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, welke ook al weer? Was aan het bellen.
Is Steve Miller?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Joker.
Jij denkt zeker dat je Steve Miller Bent.
Jahahaha! En je neemt het ook over he.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
Echt, die woordgrappen van Ekdom blijven prachtig
Alleen "don't panic" vind ik mooi. Maar die draaien ze dan weer nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay
Beetje laat, maar ik moest't ff kwijt
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geniaal!
Beetje laat, maar ik moest het even kwijt
het is zo flauw dat het leuk isquote:
Het lijkt me nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Potentieel domme vraag, maar is die Paul van Schaik nu echt?
Hier nietquote:
Jup! klonk wel ok als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Hier nietEn Hans, vanochtend vreemd gegaan met Radio 2?
Dat suggereerd dat hij wel 'echt' is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het zou best eens deze kunnen zijn.
Dat heet een radioformatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:29 schreef cosmick het volgende:
Draai toch eens wat andere klassiekers Rabbering dan continue die voor de handliggende zooi!
en de winters streng waren....quote:
Dat contract vind ik dan weer niet zo heel ergquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:45 schreef cosmick het volgende:
Is er weer een contract met Ilse de Lange afgesloten? Maanden niet gehoord en vandaag al een paar keer.
de nieuwe R.E.M. is heerlijk idd, maar easy van FNM is echt met afstand de grootste kutplaat die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef Sersjee het volgende:
Eerst Faith No More en dan R.E.M., prettig!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
de nieuwe R.E.M. is heerlijk idd, maar easy van FNM is echt met afstand de grootste kutplaat die ze ooit gemaakt hebben.
Hij heeft natuurlijk gelijk maar je kunt het die twee niet kwalijk nemen... het zijn die jodokussen erachter die dit bepalenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel net met die Idols-mutsen bij RTL Boulevard.
Ik moet Epic maar eens aanvragen, misschien dat Michiel hem eruit piktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben allang blij da'k iets van FNM voorbij hoor komen.
Goed idee!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet Epic maar eens aanvragen, misschien dat Michiel hem eruit pikt
Zeg, jij bent toch niet een MT student hè?quote:
Die lach toen Gerard zei: "Ik vond het een hele leerzame middag", daar begin ik nu van te smilenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:10 schreef Broekie het volgende:
Video Verslag: Arbeidsvitaminen krijgt 20.000 Euro boete.
Boete is nu dus definitief.
Video verslag is overigens gemaakt door de mensen van Arbeidsvitaminen zelf.
Welke Michierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
Michiel, Malicha
, Againzendel
, Feivel1
, BLoekie
, TheVultule
, Selsjee
Ohja ik heb Chinees gegeten
Bolisz.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
Michiel, Malicha
, Againzendel
, Feivel1
, BLoekie
, TheVultule
, Selsjee
Ohja ik heb Chinees gegeten
MT ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeg, jij bent toch niet een MT student hè?
Mediatechnologie.quote:
baddel zequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Againzender het volgende:
ik ga de kinderen even in bad doen
Suc7 !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Againzender het volgende:
En naar Met Michiel bellen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Againzender het volgende:
Briljant! Net een klein stukje gehoordquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Broekie het volgende:
Bij gebrek aan een Youtube versie van Ernie, een andere versie:
Daniël Lohues & Rudeboy - Ik ben mijn lieve hondje kwijt.
Fan-tas-tisch! Die kende ik hul nie!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Broekie het volgende:
Vondst van de dagquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Broekie het volgende:
Ik ook niet tot vlak voor ik hem posttequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef MichielV het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch! Die kende ik hul nie!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Bloodhound Gang, een van de meest hilarische Pinkpop-optredens ever![]()
"Put your hand down my pants and I'll bet you feel nuts"de poezie
Geweldig optreden idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Bloodhound Gang, een van de meest hilarische Pinkpop-optredens ever![]()
"Put your hand down my pants and I'll bet you feel nuts"de poezie
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hehe, ondanks dat is het wel een goed nummer
En terecht ook!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
"Ricardo van Meulen is een lul", dat hoor je dan fijn als je Ricardo van Meulen bent, uit Michiels mond
Thnx voor de link!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:10 schreef Broekie het volgende:
Video Verslag: Arbeidsvitaminen krijgt 20.000 Euro boete.
Boete is nu dus definitief.
Video verslag is overigens gemaakt door de mensen van Arbeidsvitaminen zelf.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
Ohja, iets wat me een uur geleden al op viel, volgens mij is dat "ons" FOK! shirt wat Michiel aan heeft
Waar moet 3FM dan z'n geld vandaan halen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een Alain Clark- en Bluf ban op 3FM
En een idols verbod bij Giel![]()
quote:Het populairste danceprogramma van de Nederlandse radio keert terug. Vanaf 6 maart hoor je Ministry Of Beats met Edwin Diergaarde iedere donderdag- en zaterdagavond tussen 19.00 – 21.00 uur op Radio Decibel Amsterdam 94.9 FM. Edwin Diergaarde: “Ministry of Beats blijft voor mij een soort van kindje en ben blij dat mijn programma nu groter kan groeien op Radio Decibel Amsterdam”. Bas Emons: “Wij zijn erg blij met de komst van Edwin Diergaarde naar Radio Decibel. Het programma Ministry Of Beats past als geen ander bij het station voor Groot Amsterdam. Naast de komst van Edwin Diergaarde zullen er binnenkort nog meer verassingen in de programmering opduiken. Stay tuned!”
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Fijne plaat dit, tijd niet gehoord.
Heidi van de Sugababes
Weinigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
What happened to Edwin Diergaarde:
[ code verwijderd ]
Hij blijft ook gewoon bij 3fm hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
What happened to Edwin Diergaarde:
[..]
Klopt, maar wou het alleen maar ff posten joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig. Hij gaat daar Ministry of Beats maken en blijft verder gewoon op 3FM
.
Daar hebben ze tenminste Sigur Rósquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
Timo als je geen alain clark en blof wilt horen moet je naar IJsland verhuizen ofzo
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt, maar wou het alleen maar ff posten joh.
Niet zo op je teentjes getrapt, al doet dat best pijn..
ja rare muziekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar hebben ze tenminste Sigur Rós![]()
![]()
![]()
Ja, las 't ook. Geen verkeerde smaak heeft iequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
ja rare muziekwel leuk
Tiesto is ook er fan van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |