Het lijkt me nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Potentieel domme vraag, maar is die Paul van Schaik nu echt?
Hier nietquote:
Jup! klonk wel ok als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Hier nietEn Hans, vanochtend vreemd gegaan met Radio 2?
Dat suggereerd dat hij wel 'echt' is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het zou best eens deze kunnen zijn.
Dat heet een radioformatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:29 schreef cosmick het volgende:
Draai toch eens wat andere klassiekers Rabbering dan continue die voor de handliggende zooi!
en de winters streng waren....quote:
Dat contract vind ik dan weer niet zo heel ergquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:45 schreef cosmick het volgende:
Is er weer een contract met Ilse de Lange afgesloten? Maanden niet gehoord en vandaag al een paar keer.
de nieuwe R.E.M. is heerlijk idd, maar easy van FNM is echt met afstand de grootste kutplaat die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef Sersjee het volgende:
Eerst Faith No More en dan R.E.M., prettig!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
de nieuwe R.E.M. is heerlijk idd, maar easy van FNM is echt met afstand de grootste kutplaat die ze ooit gemaakt hebben.
Hij heeft natuurlijk gelijk maar je kunt het die twee niet kwalijk nemen... het zijn die jodokussen erachter die dit bepalenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel net met die Idols-mutsen bij RTL Boulevard.
Ik moet Epic maar eens aanvragen, misschien dat Michiel hem eruit piktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben allang blij da'k iets van FNM voorbij hoor komen.
Goed idee!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet Epic maar eens aanvragen, misschien dat Michiel hem eruit pikt
Zeg, jij bent toch niet een MT student hè?quote:
Die lach toen Gerard zei: "Ik vond het een hele leerzame middag", daar begin ik nu van te smilenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:10 schreef Broekie het volgende:
Video Verslag: Arbeidsvitaminen krijgt 20.000 Euro boete.
Boete is nu dus definitief.
Video verslag is overigens gemaakt door de mensen van Arbeidsvitaminen zelf.
Welke Michierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
Michiel, Malicha
, Againzendel
, Feivel1
, BLoekie
, TheVultule
, Selsjee
Ohja ik heb Chinees gegeten
Bolisz.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
Michiel, Malicha
, Againzendel
, Feivel1
, BLoekie
, TheVultule
, Selsjee
Ohja ik heb Chinees gegeten
MT ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeg, jij bent toch niet een MT student hè?
Mediatechnologie.quote:
baddel zequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Againzender het volgende:
ik ga de kinderen even in bad doen
Suc7 !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Againzender het volgende:
En naar Met Michiel bellen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Againzender het volgende:
Briljant! Net een klein stukje gehoordquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Broekie het volgende:
Bij gebrek aan een Youtube versie van Ernie, een andere versie:
Daniël Lohues & Rudeboy - Ik ben mijn lieve hondje kwijt.
Fan-tas-tisch! Die kende ik hul nie!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Broekie het volgende:
Vondst van de dagquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Broekie het volgende:
Ik ook niet tot vlak voor ik hem posttequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef MichielV het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch! Die kende ik hul nie!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Bloodhound Gang, een van de meest hilarische Pinkpop-optredens ever![]()
"Put your hand down my pants and I'll bet you feel nuts"de poezie
Geweldig optreden idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Bloodhound Gang, een van de meest hilarische Pinkpop-optredens ever![]()
"Put your hand down my pants and I'll bet you feel nuts"de poezie
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hehe, ondanks dat is het wel een goed nummer
En terecht ook!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
"Ricardo van Meulen is een lul", dat hoor je dan fijn als je Ricardo van Meulen bent, uit Michiels mond
Thnx voor de link!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:10 schreef Broekie het volgende:
Video Verslag: Arbeidsvitaminen krijgt 20.000 Euro boete.
Boete is nu dus definitief.
Video verslag is overigens gemaakt door de mensen van Arbeidsvitaminen zelf.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
Ohja, iets wat me een uur geleden al op viel, volgens mij is dat "ons" FOK! shirt wat Michiel aan heeft
Waar moet 3FM dan z'n geld vandaan halen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een Alain Clark- en Bluf ban op 3FM
En een idols verbod bij Giel![]()
quote:Het populairste danceprogramma van de Nederlandse radio keert terug. Vanaf 6 maart hoor je Ministry Of Beats met Edwin Diergaarde iedere donderdag- en zaterdagavond tussen 19.00 – 21.00 uur op Radio Decibel Amsterdam 94.9 FM. Edwin Diergaarde: “Ministry of Beats blijft voor mij een soort van kindje en ben blij dat mijn programma nu groter kan groeien op Radio Decibel Amsterdam”. Bas Emons: “Wij zijn erg blij met de komst van Edwin Diergaarde naar Radio Decibel. Het programma Ministry Of Beats past als geen ander bij het station voor Groot Amsterdam. Naast de komst van Edwin Diergaarde zullen er binnenkort nog meer verassingen in de programmering opduiken. Stay tuned!”
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Fijne plaat dit, tijd niet gehoord.
Heidi van de Sugababes
Weinigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
What happened to Edwin Diergaarde:
[ code verwijderd ]
Hij blijft ook gewoon bij 3fm hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
What happened to Edwin Diergaarde:
[..]
Klopt, maar wou het alleen maar ff posten joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig. Hij gaat daar Ministry of Beats maken en blijft verder gewoon op 3FM
.
Daar hebben ze tenminste Sigur Rósquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
Timo als je geen alain clark en blof wilt horen moet je naar IJsland verhuizen ofzo
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt, maar wou het alleen maar ff posten joh.
Niet zo op je teentjes getrapt, al doet dat best pijn..
ja rare muziekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar hebben ze tenminste Sigur Rós![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |