Hier nietquote:
Jup! klonk wel ok als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Hier nietEn Hans, vanochtend vreemd gegaan met Radio 2?
Dat suggereerd dat hij wel 'echt' is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het zou best eens deze kunnen zijn.
Dat heet een radioformatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:29 schreef cosmick het volgende:
Draai toch eens wat andere klassiekers Rabbering dan continue die voor de handliggende zooi!
en de winters streng waren....quote:
Dat contract vind ik dan weer niet zo heel ergquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:45 schreef cosmick het volgende:
Is er weer een contract met Ilse de Lange afgesloten? Maanden niet gehoord en vandaag al een paar keer.
de nieuwe R.E.M. is heerlijk idd, maar easy van FNM is echt met afstand de grootste kutplaat die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef Sersjee het volgende:
Eerst Faith No More en dan R.E.M., prettig!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
de nieuwe R.E.M. is heerlijk idd, maar easy van FNM is echt met afstand de grootste kutplaat die ze ooit gemaakt hebben.
Hij heeft natuurlijk gelijk maar je kunt het die twee niet kwalijk nemen... het zijn die jodokussen erachter die dit bepalenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel net met die Idols-mutsen bij RTL Boulevard.
Ik moet Epic maar eens aanvragen, misschien dat Michiel hem eruit piktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben allang blij da'k iets van FNM voorbij hoor komen.
Goed idee!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet Epic maar eens aanvragen, misschien dat Michiel hem eruit pikt
Zeg, jij bent toch niet een MT student hè?quote:
Die lach toen Gerard zei: "Ik vond het een hele leerzame middag", daar begin ik nu van te smilenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:10 schreef Broekie het volgende:
Video Verslag: Arbeidsvitaminen krijgt 20.000 Euro boete.
Boete is nu dus definitief.
Video verslag is overigens gemaakt door de mensen van Arbeidsvitaminen zelf.
Welke Michierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
Michiel, Malicha
, Againzendel
, Feivel1
, BLoekie
, TheVultule
, Selsjee
Ohja ik heb Chinees gegeten
Bolisz.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
Michiel, Malicha
, Againzendel
, Feivel1
, BLoekie
, TheVultule
, Selsjee
Ohja ik heb Chinees gegeten
MT ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeg, jij bent toch niet een MT student hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |