Neequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hehe, ondanks dat is het wel een goed nummer
En terecht ook!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
"Ricardo van Meulen is een lul", dat hoor je dan fijn als je Ricardo van Meulen bent, uit Michiels mond
Thnx voor de link!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:10 schreef Broekie het volgende:
Video Verslag: Arbeidsvitaminen krijgt 20.000 Euro boete.
Boete is nu dus definitief.
Video verslag is overigens gemaakt door de mensen van Arbeidsvitaminen zelf.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
Ohja, iets wat me een uur geleden al op viel, volgens mij is dat "ons" FOK! shirt wat Michiel aan heeft
Waar moet 3FM dan z'n geld vandaan halen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een Alain Clark- en Bluf ban op 3FM
En een idols verbod bij Giel![]()
quote:Het populairste danceprogramma van de Nederlandse radio keert terug. Vanaf 6 maart hoor je Ministry Of Beats met Edwin Diergaarde iedere donderdag- en zaterdagavond tussen 19.00 – 21.00 uur op Radio Decibel Amsterdam 94.9 FM. Edwin Diergaarde: “Ministry of Beats blijft voor mij een soort van kindje en ben blij dat mijn programma nu groter kan groeien op Radio Decibel Amsterdam”. Bas Emons: “Wij zijn erg blij met de komst van Edwin Diergaarde naar Radio Decibel. Het programma Ministry Of Beats past als geen ander bij het station voor Groot Amsterdam. Naast de komst van Edwin Diergaarde zullen er binnenkort nog meer verassingen in de programmering opduiken. Stay tuned!”
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Fijne plaat dit, tijd niet gehoord.
Heidi van de Sugababes
Weinigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
What happened to Edwin Diergaarde:
[ code verwijderd ]
Hij blijft ook gewoon bij 3fm hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
What happened to Edwin Diergaarde:
[..]
Klopt, maar wou het alleen maar ff posten joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig. Hij gaat daar Ministry of Beats maken en blijft verder gewoon op 3FM
.
Daar hebben ze tenminste Sigur Rósquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
Timo als je geen alain clark en blof wilt horen moet je naar IJsland verhuizen ofzo
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt, maar wou het alleen maar ff posten joh.
Niet zo op je teentjes getrapt, al doet dat best pijn..
ja rare muziekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar hebben ze tenminste Sigur Rós![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |