Ja.quote:
quote:Voormalig 3FM-programma naar Radio Decibel Amsterdam
Het voormalige 3FM-danceprogramma 'Ministry Of Beats' wordt vanaf 6 maart uitgezonden op Radio Decibal Amsterdam. Elke donderdag- en zaterdagavond tussen 19:00 en 21:00 uur zal Edwin Diergaarde te horen zijn.
'Ministry Of Beats' was tot eind vorig jaar elke zaterdagavond te horen op 3FM, maar werd vervanger door het programma 'Weekend DnA'. Aan de inhoud zal op Radio Decibel weinig veranderen.
"Wij zijn erg blij met de komst van Edwin Diergaarde naar Radio Decibel. Naast zijn komst zullen er binnenkort nog meer verassingen in de programmering opduiken", aldus Bas Emons van Radio Decibel Amsterdam
De komst van Edwin Diergaarde bij Radio Decibel Amsterdam heeft geen gevolgen voor zijn werk voor de TROS/3FM.
Leuke plaat!quote:
Fijn om weer terug te zijn! Ben binnenkort ook nog een weekje vrij hoor (over 3 weken)quote:Op maandag 25 februari 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Maricha
Fijn weer terug of liever wat langer weg geweest?
3 weken zit je zo aan. Dan ben ik zelfs alweer jarig geweest.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Fijn om weer terug te zijn! Ben binnenkort ook nog een weekje vrij hoor (over 3 weken)
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ze had eigenlijk "Die Lucht!" moeten zeggen toen Michiel in de telefoon zat te hijgen
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
wtf omg bananas wat hoor ik net? Komt Jason Mraz volgende week bij Veenstra Veenstra?![]()
![]()
![]()
Even tot rust komen. *hypert*
Ik zat laatst nog te denken dat de laatste Minigig alweer een hele tijd geleden was. Pete Murray toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rustig, haal adem........
www.metmichiel.nl! Geef je op!
precies onze gedachte......gelukkig nu weer een topper in aantochtquote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat laatst nog te denken dat de laatste Minigig alweer een hele tijd geleden was. Pete Murray toch?
Gezien je reactie was het dus wel erg geslaagd.quote:
Bescheiden als ik ben denk ik dat ik vergeleken met andere mensen niet zó'n superfan ben, het is echt zo'n gast waarvan ik steeds vergeet dat hij er is omdat hij hier zo weinig gedraaid wordt en dan draait iemand weer zo'n fijne plaat van hem en dan denk ik "Och verrek ja, Jason Mraz, LEUK LEUK LEUK, wanneer komt ie naar NL?" en dan komt ie niet en dan ben ik 'm weer vergeten en ga ik verder met m'n leven. Plus, ik weet niet of ik volgende week maandag kan. Oh, damn, de dilemmas. Cee, zet dat potentiele Mraz-fan-zijn nou eens dóór. Ugh.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Rustig, haal adem........
www.metmichiel.nl! Geef je op!
Inderdaad een heel fijn plaatje!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Oef, had ik al gezegd dat ik Shane Shu - The way she talks.... echt heel erg fijn vind? Niet? dan heb ik dat bij deze gedaan.
Ik vrees het ook.....quote:Op maandag 25 februari 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
HahaHonderden TH-fans aan de telefoon
Als ze net zo praten als ze schrijven dan denk ik dat Maricha morgen al toe is aan een weekje vrij.
Het valt mee zo te zien, je hebt nog tijd om te posten.quote:
Nu niet meer, gok ik, want ze moeten bellen als TH op de radio is...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het valt mee zo te zien, je hebt nog tijd om te posten.
Of probeer je de TH-fans te ontvluchten?
Ah... dat kreeg ik dan weer niet mee. Als ik al half luister als het over TH gaat dan is het al veelquote:Op maandag 25 februari 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu niet meer, gok ik, want ze moeten bellen als TH op de radio is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |