True!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Van mij mag elke maand wel Killers-maand zijn
absoluut!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Van mij mag elke maand wel Killers-maand zijn
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar FOK! is gewoon FOK!king snel op dit moment!
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar FOK! is gewoon FOK!king snel op dit moment!
Je verzoekt de goden!!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
bij mij zijn alle sites traagquote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Hehehe,quote:Op maandag 4 februari 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Silence! I'll Kiel her!
Heb je weer een open dag?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:49 schreef Broekie het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wat zijn nou typische Realty Check boodschappen?
Yep, komende zaterdagquote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
Is dezelfde zanger ja
Maar rest van het repetoir van Stone Sour beukt er lekker in hoor [ afbeelding ]
http://domienverschuuren.(...)n+de+bibliotheek%21/quote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef Timo20 het volgende:
ik zie het echt al voor me: Domien met de megafoon in de bieb![]()
Je kan het ook letterlijk voor je zien: http://youtube.com/watch?v=-VHS5WsPmscquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef Timo20 het volgende:!
![]()
ik zie het echt al voor me: Domien met de megafoon in de bieb![]()
Erg leuk!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
Je kan het ook letterlijk voor je zien: http://youtube.com/watch?v=-VHS5WsPmsc
Mjah, men heeft kennelijk niets inhoudelijks te melden en kunnen kennelijk ook "forum.3fmfan.nl" niet uit hun hoofd lerenquote:
Blijft toch erg vermakelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Michiel loopt weer de clown uit te hangen in de studio hoor (zoals gewoonlijk)...
Een zak bolletjes, een pak melk, een zak chips, dat zijn wel reality check boodschappen...quote:
't zijn uiteindelijk een Boerenkool-met-worst magnetron maaltijd, fles afwasmiddel, kleenex tissues, halfje boerenbruin sesam en Ben & Jerry's ijs gewordenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een zak bolletjes, een pak melk, een zak chips, dat zijn wel reality check boodschappen...
En, hoe vaak ga je vandaag 'uh' zeggen?quote:
Ik kan ook altijd zo doorfietsen naar kantoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:02 schreef cosmick het volgende:
Wat een gezeik daar toch altijd bij jullie! Ik heb alleen wat moeite om de A28 vanuit Zwolle Zuid op te komen, de weg naar Meppel is gewoon vrij. En 's avonds is er ook niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:35 schreef cosmick het volgende:
En ik ga voorlopig lekker door met. De eerste vakantie is al 'besproken'
.'
Als het regent dan lijken er uit allerlei holen mensen te komen die normaal nooit in een auto zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het de laatste weken juist erg goed gaan op de A12
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje verkouden, maar weer lekker aan 't werk... En met u ook, begrijp ik?
Cool!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Van het weekend nog een reunie gehad met mijn oude hiphopgroepje in Odeon Zwolle:
http://www.youtube.com/watch?v=SP3hHZaC3xk.
* cosmick on the cut..
En jawel, die cameradude was van BNN dus handtekening kunnen reeds aangevraagd worden.
Verder natuurlijk alles funky fresh.
Hier is het helemaal niet koud, aan de warme kant eigenlijk.... Beetje regen dat wel...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf start de KOUD HE-jingle in
Ik sta op ht station, koud!!
Ohja, goedemorgen!
Ik stond net middenin een kale polder, bovenop een spoordijk. Geloof me, dat kan best koud zijn, vooral met veel wind.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier is het helemaal niet koud, aan de warme kant eigenlijk.... Beetje regen dat wel...
Inderdaad! Gewoon twee keer fout doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:28 schreef Sirolf het volgende:
Gerard
DIE ORIGINALE AUFNAME is van The Zutons...
iemand die minder dan ik geslapen heeft!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:23 schreef Litton-Lane het volgende:Wat een korte nacht.... (half 5 - half 8)
nu weer aan het werk, koffie
Zutons is één van de favoriete bands van Amy geloof ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad! Gewoon twee keer fout doen
En die van The Zutons is ook nog veel beter!
Jammer dat Amy dat nummer moet verkrachten. Ten eerste is ze bijna niet te verstaan, en ze zingt over dat ze verliefd is op Valerie, en ze is helemaal geen pot toch? Dat nummer gaat over een wijf man... zulke dingen snap ik nooit...
Gelukkig heb je nog wel internet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al ruim een uur geen stroom meer hier... En noodstroom in serverruimte ligt er ook uit. Hele wijk plat hier... Handig.
Lastig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al ruim een uur geen stroom meer hier... En noodstroom in serverruimte ligt er ook uit. Hele wijk plat hier... Handig.
gezien de staat van het dak hier zou je hier binnen in de regen kunnen rokenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weer eens buiten in de regen roken.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien de staat van het dak hier zou je hier binnen in de regen kunnen roken
Veel verveel-plezier gewenst!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:37 schreef Againzender het volgende:
Laat ik eens een request bij Stenders proberen, nooit eerder geprobeerd.
nou, niet dusquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
iemand die minder dan ik geslapen heeft!
Ja, dan maar Anton aus Tirol...Dat is het enige nummer wat bij mij nog iets oproept (sentiment naar wintersportquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, de UJDT-keuzes zijn wel errug slecht...
Eensquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind het wel een leuke plaat![]()
Goede stem heeft zeLekker ding ook wel
[ afbeelding ]
Big Girls vond ik ook heel geinig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Van Mika trok ik alleen Grace Kelly wel...Hierna ging het meteen bergafwaarts
Ha! Ik ben het helemaal oneens met je.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Soko.
Heeeeeeeeel wat beter dan dat gejammer van Racoon![]()
.
Andere nummers van Soko zijn ook leuk trouwens.
Paul zei net iig dat origineel van The Zutons isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Noemde Paul nou dat gemekker van Amy ook het origineel?
Dan heb ik het niet helemaal goed verstaanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Paul zei net iig dat origineel van The Zutons is
Soko is leuk omdat het net anders is inderdaad...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ha! Ik ben het helemaal oneens met je.
Dat plaatje van Soko is 1x leuk omdat het 'net even iets anders' is. Maar hoeft voor mij geen tweede keer.
Nieuwe Racoon is even wennen, maar is toch best aardig.
Onder het motto; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en toch altijd Megahit zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onder het motto; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en toch altijd Megahit zijn.
Never change a boring team!.
Ookal is hij een beetje een oude Radio2-lul geworden, vroeger altijd met veel plezier naar de Avondspits geluisterdquote:
Ik had ook nog geen auto (althans niet 1 op 1) maar luisterde het altijd wel! Vond het wel gezellig, zo onder het avondeten en afwassenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Frits Spits?
Toen hij op de radio was luisterde ik nog geen radio en reed ik nog geen auto (broekie he, 23 jaar)...
Frits Spits is een monumentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Frits Spits?
Toen hij op de radio was luisterde ik nog geen radio en reed ik nog geen auto (broekie he, 23 jaar)...
Degene die gekozen werd was sowieso Höhner - Viva Coloniaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat Duitse nummer
Wat waren nou de titels van die drie?
Heerlijke plaat en Fok-"snelheid" is inderdaad een drama!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:51 schreef Sersjee het volgende:
Talk Talk![]()
Kanonne, wat is Fok aan het bokken...
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:27 schreef SilentChaos het volgende:
She was just 17...
You know what I mean
Geniale zin
Coen mag alleen maar z'n schoenen kussen. En dat is nog een hele eer.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:12 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk zou Coen meneer en u moeten zeggen tegen de Spitsmeister!
dat was tom blomberg.....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:59 schreef Againzender het volgende:
Frits Spits en Talk Talk, moet gelijk aan die 1 april uitzending denken waarin ze 'Life's what you make it' dusdanig in een loop hadden geslingerd dat het nummer het complete programma duurde
Het zou vooral erg zijn als je die vorige wél bijzonder vond.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:50 schreef -Hans- het volgende:
Is het heel erg als ik de nieuwe single van Leaf niet heel bijzonder vind?
Mjaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een technisch kansloos kutforum is FOK! toch![]()
![]()
.
Hij staat over ongeveer een uur offline als podcast.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef Deansensitized het volgende:
Michiel [ afbeelding ] Maricha [ afbeelding ]
Niks van Frits Spits meegekregen [ afbeelding ]
Ah cool, kijken!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:03 schreef borisz het volgende:
Gerard Ekdom bij DWDD vanavond.
Scherp stukje inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Bassie en Adriaan op Aruba! [afbeelding]
Sjeesh Michiel, je was weer creatief vandaag... [afbeelding]
Niet bijzonder maar wel leuker.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:51 schreef broer het volgende:
Het zou vooral erg zijn als je die vorige wél bijzonder vond.
Vertel eens wat nieuws, 't is al een paar uur dramatisch.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
écht traag (zonet?)..
zo is het echt niet leuk......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws, 't is al een paar uur dramatisch.
Er is ook nog een chat...quote:
Breuls, geef dat kreng (de server, ik zou Maricha geen kreng durven noemen, ik ken haar niet persoonlijkquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Breuls, geef dat kreng (de server, ik zou Maricha geen kreng durven noemen, ik ken haar niet persoonlijk) eens een schop.
dat gaat alleen zo snel, dat kan ik bijna niet bijhoudenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is ook nog een chat...
http://www.3fmfan.nl/fokchat/
Zelf heb ik m'n useragent aangepast, dus zit nu het forum te bekijken via de Mobile-layout. Dat gaat al een stuk sneller!
valt nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat gaat alleen zo snel, dat kan ik bijna niet bijhouden
Eens.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik het echt jammer dat Amy Wijnkelder zoveel te horen is met dit nummer, terwijl de versie van The Zutons minstens even goed is...
Nog niet officieel bevestigd door iemand van de crew maar er schijnt een DDoS-attack bezig te zijn...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
écht traag (zonet?)..
Zouden die twee dingen met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet officieel bevestigd door iemand van de crew maar er schijnt en DDoS-attack bezig te zijn...![]()
net een shot van het Fok! forum te zien op nederland 2 (topic over Joran)
Ja, Frits begon er ook nog over toen Talk Talk was afgelopen, maar mijn reactie stond hier pas veel later door de traagheid van het forumquote:
hehe wie weetquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Zouden die twee dingen met elkaar te maken hebben?
Joran die een DDoS uitvoert.
gelijk met Chinese Democracy van GnR hoop ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wanner komt er trouwens een nieuwe single van Alain Clark?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik het echt jammer dat Amy Wijnkelder zoveel te horen is met dit nummer, terwijl de versie van The Zutons minstens even goed is zoveel beter is... [afbeelding]
Hoe weet jij dat over DDoS?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet officieel bevestigd door iemand van de crew maar er schijnt een DDoS-attack bezig te zijn...![]()
net een shot van het Fok! forum te zien op nederland 2 (topic over Joran)
PWT PWNT Leaf!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:48 schreef Sersjee het volgende:
De keuze voor de singlestrijd was vrij makkelijk... PWT!
Feivel, inderdaad via de bovenstaande linkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
FOK! 'snel'heid, de upgrades en finetuning #10
Niet te hard zeggen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Againzender het volgende:
Snelheid is nu weer prima trouwens
Ik ga zo even wat drinken halen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
Killers
Jammer van de twee platen die hierna komen
Ik hoorde de begintune, begon wat te lezen, en lees nu je bericht.quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
En dat was um weer! Tot morgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |