Ja, Frits begon er ook nog over toen Talk Talk was afgelopen, maar mijn reactie stond hier pas veel later door de traagheid van het forumquote:
hehe wie weetquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Zouden die twee dingen met elkaar te maken hebben?
Joran die een DDoS uitvoert.
gelijk met Chinese Democracy van GnR hoop ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wanner komt er trouwens een nieuwe single van Alain Clark?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik het echt jammer dat Amy Wijnkelder zoveel te horen is met dit nummer, terwijl de versie van The Zutons minstens even goed is zoveel beter is... [afbeelding]
Hoe weet jij dat over DDoS?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet officieel bevestigd door iemand van de crew maar er schijnt een DDoS-attack bezig te zijn...![]()
net een shot van het Fok! forum te zien op nederland 2 (topic over Joran)
PWT PWNT Leaf!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:48 schreef Sersjee het volgende:
De keuze voor de singlestrijd was vrij makkelijk... PWT!
Feivel, inderdaad via de bovenstaande linkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
FOK! 'snel'heid, de upgrades en finetuning #10
Niet te hard zeggen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Againzender het volgende:
Snelheid is nu weer prima trouwens
Ik ga zo even wat drinken halen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
Killers
Jammer van de twee platen die hierna komen
Ik hoorde de begintune, begon wat te lezen, en lees nu je bericht.quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
En dat was um weer! Tot morgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |