Big Girls vond ik ook heel geinig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Van Mika trok ik alleen Grace Kelly wel...Hierna ging het meteen bergafwaarts
Ha! Ik ben het helemaal oneens met je.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Soko.
Heeeeeeeeel wat beter dan dat gejammer van Racoon![]()
.
Andere nummers van Soko zijn ook leuk trouwens.
Paul zei net iig dat origineel van The Zutons isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Noemde Paul nou dat gemekker van Amy ook het origineel?
Dan heb ik het niet helemaal goed verstaanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Paul zei net iig dat origineel van The Zutons is
Soko is leuk omdat het net anders is inderdaad...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ha! Ik ben het helemaal oneens met je.
Dat plaatje van Soko is 1x leuk omdat het 'net even iets anders' is. Maar hoeft voor mij geen tweede keer.
Nieuwe Racoon is even wennen, maar is toch best aardig.
Onder het motto; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en toch altijd Megahit zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onder het motto; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en toch altijd Megahit zijn.
Never change a boring team!.
Ookal is hij een beetje een oude Radio2-lul geworden, vroeger altijd met veel plezier naar de Avondspits geluisterdquote:
Ik had ook nog geen auto (althans niet 1 op 1) maar luisterde het altijd wel! Vond het wel gezellig, zo onder het avondeten en afwassenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Frits Spits?
Toen hij op de radio was luisterde ik nog geen radio en reed ik nog geen auto (broekie he, 23 jaar)...
Frits Spits is een monumentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Frits Spits?
Toen hij op de radio was luisterde ik nog geen radio en reed ik nog geen auto (broekie he, 23 jaar)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |