Gelukkig heb je nog wel internet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al ruim een uur geen stroom meer hier... En noodstroom in serverruimte ligt er ook uit. Hele wijk plat hier... Handig.
Lastig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al ruim een uur geen stroom meer hier... En noodstroom in serverruimte ligt er ook uit. Hele wijk plat hier... Handig.
gezien de staat van het dak hier zou je hier binnen in de regen kunnen rokenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weer eens buiten in de regen roken.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien de staat van het dak hier zou je hier binnen in de regen kunnen roken
Veel verveel-plezier gewenst!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:37 schreef Againzender het volgende:
Laat ik eens een request bij Stenders proberen, nooit eerder geprobeerd.
nou, niet dusquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
iemand die minder dan ik geslapen heeft!
Ja, dan maar Anton aus Tirol...Dat is het enige nummer wat bij mij nog iets oproept (sentiment naar wintersportquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, de UJDT-keuzes zijn wel errug slecht...
Eensquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind het wel een leuke plaat![]()
Goede stem heeft zeLekker ding ook wel
[ afbeelding ]
Big Girls vond ik ook heel geinig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Van Mika trok ik alleen Grace Kelly wel...Hierna ging het meteen bergafwaarts
Ha! Ik ben het helemaal oneens met je.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Soko.
Heeeeeeeeel wat beter dan dat gejammer van Racoon![]()
.
Andere nummers van Soko zijn ook leuk trouwens.
Paul zei net iig dat origineel van The Zutons isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Noemde Paul nou dat gemekker van Amy ook het origineel?
Dan heb ik het niet helemaal goed verstaanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Paul zei net iig dat origineel van The Zutons is
Soko is leuk omdat het net anders is inderdaad...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ha! Ik ben het helemaal oneens met je.
Dat plaatje van Soko is 1x leuk omdat het 'net even iets anders' is. Maar hoeft voor mij geen tweede keer.
Nieuwe Racoon is even wennen, maar is toch best aardig.
Onder het motto; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en toch altijd Megahit zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onder het motto; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en toch altijd Megahit zijn.
Never change a boring team!.
Ookal is hij een beetje een oude Radio2-lul geworden, vroeger altijd met veel plezier naar de Avondspits geluisterdquote:
Ik had ook nog geen auto (althans niet 1 op 1) maar luisterde het altijd wel! Vond het wel gezellig, zo onder het avondeten en afwassenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Frits Spits?
Toen hij op de radio was luisterde ik nog geen radio en reed ik nog geen auto (broekie he, 23 jaar)...
Frits Spits is een monumentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Frits Spits?
Toen hij op de radio was luisterde ik nog geen radio en reed ik nog geen auto (broekie he, 23 jaar)...
Degene die gekozen werd was sowieso Höhner - Viva Coloniaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat Duitse nummer
Wat waren nou de titels van die drie?
Heerlijke plaat en Fok-"snelheid" is inderdaad een drama!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:51 schreef Sersjee het volgende:
Talk Talk![]()
Kanonne, wat is Fok aan het bokken...
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:27 schreef SilentChaos het volgende:
She was just 17...
You know what I mean
Geniale zin
Coen mag alleen maar z'n schoenen kussen. En dat is nog een hele eer.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:12 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk zou Coen meneer en u moeten zeggen tegen de Spitsmeister!
dat was tom blomberg.....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:59 schreef Againzender het volgende:
Frits Spits en Talk Talk, moet gelijk aan die 1 april uitzending denken waarin ze 'Life's what you make it' dusdanig in een loop hadden geslingerd dat het nummer het complete programma duurde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |