Als het regent dan lijken er uit allerlei holen mensen te komen die normaal nooit in een auto zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het de laatste weken juist erg goed gaan op de A12
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje verkouden, maar weer lekker aan 't werk... En met u ook, begrijp ik?
Cool!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Van het weekend nog een reunie gehad met mijn oude hiphopgroepje in Odeon Zwolle:
http://www.youtube.com/watch?v=SP3hHZaC3xk.
* cosmick on the cut..
En jawel, die cameradude was van BNN dus handtekening kunnen reeds aangevraagd worden.
Verder natuurlijk alles funky fresh.
Hier is het helemaal niet koud, aan de warme kant eigenlijk.... Beetje regen dat wel...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf start de KOUD HE-jingle in
Ik sta op ht station, koud!!
Ohja, goedemorgen!
Ik stond net middenin een kale polder, bovenop een spoordijk. Geloof me, dat kan best koud zijn, vooral met veel wind.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier is het helemaal niet koud, aan de warme kant eigenlijk.... Beetje regen dat wel...
Inderdaad! Gewoon twee keer fout doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:28 schreef Sirolf het volgende:
Gerard
DIE ORIGINALE AUFNAME is van The Zutons...
iemand die minder dan ik geslapen heeft!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:23 schreef Litton-Lane het volgende:Wat een korte nacht.... (half 5 - half 8)
nu weer aan het werk, koffie
Zutons is één van de favoriete bands van Amy geloof ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad! Gewoon twee keer fout doen
En die van The Zutons is ook nog veel beter!
Jammer dat Amy dat nummer moet verkrachten. Ten eerste is ze bijna niet te verstaan, en ze zingt over dat ze verliefd is op Valerie, en ze is helemaal geen pot toch? Dat nummer gaat over een wijf man... zulke dingen snap ik nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |