True!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Van mij mag elke maand wel Killers-maand zijn
absoluut!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Van mij mag elke maand wel Killers-maand zijn
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar FOK! is gewoon FOK!king snel op dit moment!
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar FOK! is gewoon FOK!king snel op dit moment!
Je verzoekt de goden!!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
bij mij zijn alle sites traagquote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Hehehe,quote:Op maandag 4 februari 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Silence! I'll Kiel her!
Heb je weer een open dag?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:49 schreef Broekie het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wat zijn nou typische Realty Check boodschappen?
Yep, komende zaterdagquote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
Is dezelfde zanger ja
Maar rest van het repetoir van Stone Sour beukt er lekker in hoor [ afbeelding ]
http://domienverschuuren.(...)n+de+bibliotheek%21/quote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef Timo20 het volgende:
ik zie het echt al voor me: Domien met de megafoon in de bieb![]()
Je kan het ook letterlijk voor je zien: http://youtube.com/watch?v=-VHS5WsPmscquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef Timo20 het volgende:!
![]()
ik zie het echt al voor me: Domien met de megafoon in de bieb![]()
Erg leuk!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
Je kan het ook letterlijk voor je zien: http://youtube.com/watch?v=-VHS5WsPmsc
Mjah, men heeft kennelijk niets inhoudelijks te melden en kunnen kennelijk ook "forum.3fmfan.nl" niet uit hun hoofd lerenquote:
Blijft toch erg vermakelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Michiel loopt weer de clown uit te hangen in de studio hoor (zoals gewoonlijk)...
Een zak bolletjes, een pak melk, een zak chips, dat zijn wel reality check boodschappen...quote:
't zijn uiteindelijk een Boerenkool-met-worst magnetron maaltijd, fles afwasmiddel, kleenex tissues, halfje boerenbruin sesam en Ben & Jerry's ijs gewordenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een zak bolletjes, een pak melk, een zak chips, dat zijn wel reality check boodschappen...
En, hoe vaak ga je vandaag 'uh' zeggen?quote:
Ik kan ook altijd zo doorfietsen naar kantoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:02 schreef cosmick het volgende:
Wat een gezeik daar toch altijd bij jullie! Ik heb alleen wat moeite om de A28 vanuit Zwolle Zuid op te komen, de weg naar Meppel is gewoon vrij. En 's avonds is er ook niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:35 schreef cosmick het volgende:
En ik ga voorlopig lekker door met. De eerste vakantie is al 'besproken'
.'
Als het regent dan lijken er uit allerlei holen mensen te komen die normaal nooit in een auto zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het de laatste weken juist erg goed gaan op de A12
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje verkouden, maar weer lekker aan 't werk... En met u ook, begrijp ik?
Cool!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Van het weekend nog een reunie gehad met mijn oude hiphopgroepje in Odeon Zwolle:
http://www.youtube.com/watch?v=SP3hHZaC3xk.
* cosmick on the cut..
En jawel, die cameradude was van BNN dus handtekening kunnen reeds aangevraagd worden.
Verder natuurlijk alles funky fresh.
Hier is het helemaal niet koud, aan de warme kant eigenlijk.... Beetje regen dat wel...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf start de KOUD HE-jingle in
Ik sta op ht station, koud!!
Ohja, goedemorgen!
Ik stond net middenin een kale polder, bovenop een spoordijk. Geloof me, dat kan best koud zijn, vooral met veel wind.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier is het helemaal niet koud, aan de warme kant eigenlijk.... Beetje regen dat wel...
Inderdaad! Gewoon twee keer fout doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:28 schreef Sirolf het volgende:
Gerard
DIE ORIGINALE AUFNAME is van The Zutons...
iemand die minder dan ik geslapen heeft!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:23 schreef Litton-Lane het volgende:Wat een korte nacht.... (half 5 - half 8)
nu weer aan het werk, koffie
Zutons is één van de favoriete bands van Amy geloof ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad! Gewoon twee keer fout doen
En die van The Zutons is ook nog veel beter!
Jammer dat Amy dat nummer moet verkrachten. Ten eerste is ze bijna niet te verstaan, en ze zingt over dat ze verliefd is op Valerie, en ze is helemaal geen pot toch? Dat nummer gaat over een wijf man... zulke dingen snap ik nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |