Het zou vooral erg zijn als je die vorige wél bijzonder vond.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:50 schreef -Hans- het volgende:
Is het heel erg als ik de nieuwe single van Leaf niet heel bijzonder vind?
Mjaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een technisch kansloos kutforum is FOK! toch![]()
![]()
.
Hij staat over ongeveer een uur offline als podcast.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef Deansensitized het volgende:
Michiel [ afbeelding ] Maricha [ afbeelding ]
Niks van Frits Spits meegekregen [ afbeelding ]
Ah cool, kijken!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:03 schreef borisz het volgende:
Gerard Ekdom bij DWDD vanavond.
Scherp stukje inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Bassie en Adriaan op Aruba! [afbeelding]
Sjeesh Michiel, je was weer creatief vandaag... [afbeelding]
Niet bijzonder maar wel leuker.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:51 schreef broer het volgende:
Het zou vooral erg zijn als je die vorige wél bijzonder vond.
Vertel eens wat nieuws, 't is al een paar uur dramatisch.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
écht traag (zonet?)..
zo is het echt niet leuk......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws, 't is al een paar uur dramatisch.
Er is ook nog een chat...quote:
Breuls, geef dat kreng (de server, ik zou Maricha geen kreng durven noemen, ik ken haar niet persoonlijkquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Breuls, geef dat kreng (de server, ik zou Maricha geen kreng durven noemen, ik ken haar niet persoonlijk) eens een schop.
dat gaat alleen zo snel, dat kan ik bijna niet bijhoudenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is ook nog een chat...
http://www.3fmfan.nl/fokchat/
Zelf heb ik m'n useragent aangepast, dus zit nu het forum te bekijken via de Mobile-layout. Dat gaat al een stuk sneller!
valt nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat gaat alleen zo snel, dat kan ik bijna niet bijhouden
Eens.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik het echt jammer dat Amy Wijnkelder zoveel te horen is met dit nummer, terwijl de versie van The Zutons minstens even goed is...
Nog niet officieel bevestigd door iemand van de crew maar er schijnt een DDoS-attack bezig te zijn...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
écht traag (zonet?)..
Zouden die twee dingen met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet officieel bevestigd door iemand van de crew maar er schijnt en DDoS-attack bezig te zijn...![]()
net een shot van het Fok! forum te zien op nederland 2 (topic over Joran)
Ja, Frits begon er ook nog over toen Talk Talk was afgelopen, maar mijn reactie stond hier pas veel later door de traagheid van het forumquote:
hehe wie weetquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Zouden die twee dingen met elkaar te maken hebben?
Joran die een DDoS uitvoert.
gelijk met Chinese Democracy van GnR hoop ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wanner komt er trouwens een nieuwe single van Alain Clark?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik het echt jammer dat Amy Wijnkelder zoveel te horen is met dit nummer, terwijl de versie van The Zutons minstens even goed is zoveel beter is... [afbeelding]
Hoe weet jij dat over DDoS?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet officieel bevestigd door iemand van de crew maar er schijnt een DDoS-attack bezig te zijn...![]()
net een shot van het Fok! forum te zien op nederland 2 (topic over Joran)
PWT PWNT Leaf!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:48 schreef Sersjee het volgende:
De keuze voor de singlestrijd was vrij makkelijk... PWT!
Feivel, inderdaad via de bovenstaande linkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
FOK! 'snel'heid, de upgrades en finetuning #10
Niet te hard zeggen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Againzender het volgende:
Snelheid is nu weer prima trouwens
Ik ga zo even wat drinken halen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
Killers
Jammer van de twee platen die hierna komen
Ik hoorde de begintune, begon wat te lezen, en lees nu je bericht.quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
En dat was um weer! Tot morgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |