Goede vraagquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Al bekend wat de Megahit word dan?
Dat zal intern wel bekend zijn denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Al bekend wat de Megahit word dan?
Zou het wel een betere MH vinden als Racoon, Krezip enz enz.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Als het maar niet Soko wordt... Geinig liedje, maar hoeft van mij echt geen Megahit te worden.
Nou, het is wel een originele Megahit dat ben ik absoluut met je eens.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
Zou het wel een betere MH vinden als Racoon, Krezip enz enz.
Ook al is het kutnummer
Ook dat "Oh, shit" er tussendoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:58 schreef Sirolf het volgende:
Rob die een nummer instart en een halve minuut later weer uitzet, omdat het tijd is...
Origineel idd, dus daarom zal ie nooit MH wordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, het is wel een originele Megahit dat ben ik absoluut met je eens.
ja, dat was ook erg sterkquote:
truequote:Op woensdag 30 januari 2008 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Origineel idd, dus daarom zal ie nooit MH worden.
Hopelijk heeft 'ie dan wel de geluiden van het popduel, anders wordt het helemaal een bende.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef Horloge het volgende:
Bart doet de 'robot'geluiden zelf maar omdat hij Paul's geluiden niet heeft.
quote:2 Brothers on the 4th Floor - Come take my hand
Mark'Oh - Tears don't lie
Critical Mass - Burnin' love
eitje, Critical Mass, Ludmillaquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef borisz het volgende:
WIe oh Wie rond de klok van half 4 ?
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Love in an elevator
Lang geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb
`quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef borisz het volgende:
WIe oh Wie rond de klok van half 4 ?
de mensen op de vierde etage heeft nu de helft van de stemmen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eitje, Critical Mass, Ludmilla
Ook Nederlands toch? Misschien dat ze nu toch eindelijk weer 's iets buitenlands gaan doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:53 schreef -Hans- het volgende:
Geef zelf Silkstone een goede kans om Meeeeeeegahit te worden.
Geloof het wel! liedje is trouwens wel aardig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef cosmick het volgende:
Ook Nederlands toch? Misschien dat ze nu toch eindelijk weer 's iets buitenlands gaan doen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef borisz het volgende:
[..]
de mensen op de vierde etage heeft nu de helft van de stemmen.
Erg prettig zelfs!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof het wel! liedje is trouwens wel aardig.![]()
Jewelquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb nog een prachtige uitvoering van Have A Little Faith in Me door Jewel. Komt uit de film Phenomenon.
Of gewoon een smaakloze debiel zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Als je zo verheugd bent met kaartjes voor Racoon dan moet je haast wel doof zijn
Dat vind ik al de laatste tijd, lijkt erop dat 3fm steeds slechtere muziek gaat draaien.Corton is voor mij de enige uitzondering die gewoon echt goede muziek draait.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een kutmuziek de hele dag al of niet?
destijds was er nog niet zoveel te donwloaden aan bassdrums.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:33 schreef cosmick het volgende:
Waarom hebben al dit soort plaatjes dezelfde bassdrum?
Lijkt wel zo ja. Maar vooral in die kansloze happy-hardcore-scene zit die plop-kick echt in ieder nummer!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
destijds was er nog niet zoveel te donwloaden aan bassdrums.
"Heb je veel met muziek?" "Mwah.. hihi".quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
Een dorpsgenoot. Maar ze is niet zo slim geloof ik
Hij heeft zichzelf toch ooit eens vreselijk voor lul gezet bij Jack Spijkerman? Misschien dat hij een herhaling daarvan wil voorkomen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Impry het volgende:
Zou Rob echt niet op TV willen op die manier?
Filmpjequote:Op woensdag 30 januari 2008 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf toch ooit eens vreselijk voor lul gezet bij Jack Spijkerman? Misschien dat hij een herhaling daarvan wil voorkomen?
Vertel...?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf toch ooit eens vreselijk voor lul gezet bij Jack Spijkerman?
Tijdens SR hadden we 3 topics per uur, nu is het gemiddelde weer 1 topic per 3 dagenquote:
Mooie tijd was datquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tijdens SR hadden we 3 topics per uur, nu is het gemiddelde weer 1 topic per 3 dagen
Vroeger ging de topics nog met 3 per uur, en moesten we op de fiets naar Groningen om een nieuwe te openen. En die moesten we dan ook nog met z'n allen delenquote:
Helaas. Op YouTube vind ik niets. Ik kwam zo snel alleen dit tegen:quote:
Die is hilarisch!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Hey
Ik zat net te denken dat Backwards-Day iets van Spongebob was, maar dat was Opposite-Day
Toevallig vandaag weer eens sinds lange tijd gezien. Ik vind het jammer dat het alleen nog maar in het Nederlands uitgezonden wordt. Zelfde geldt voor meer series. Animaniacs klinken ook beter in het Engels.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is hilarisch!
bijna alles van Spongebob trouwens
Qua Animaniacs ben ik het meer dan van harte met je eens, maar ik vind de Nederlandse Spongebob best oké. De mensen die hebben besloten dat de Animaniacs moesten worden genasynchroniseerd verdienen eeuwigdurende jeuk op een plek waar ze niet bij kunnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag weer eens sinds lange tijd gezien. Ik vind het jammer dat het alleen nog maar in het Nederlands uitgezonden wordt. Zelfde geldt voor meer series. Animaniacs klinken ook beter in het Engels.
Ìk dacht eerst COOL! toen ik hoorde dat Animaniacs weer op tv kwamen. Na 1 seconden in het Nederlands gezien te hebben, heb ik snel weggezapt en nooit meer durven kijken. Voor je het weet durf ik mn Brain-shirt niet meer aan te trekken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua Animaniacs ben ik het meer dan van harte met je eens, maar ik vind de Nederlandse Spongebob best oké. De mensen die hebben besloten dat de Animaniacs moesten worden genasynchroniseerd verdienen eeuwigdurende jeuk op een plek waar ze niet bij kunnen.
Deze?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ìk dacht eerst COOL! toen ik hoorde dat Animaniacs weer op tv kwamen. Na 1 seconden in het Nederlands gezien te hebben, heb ik snel weggezapt en nooit meer durven kijken. Voor je het weet durf ik mn Brain-shirt niet meer aan te trekken.
Eens, de Nederlandse Spongebob is best leuk gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua Animaniacs ben ik het meer dan van harte met je eens, maar ik vind de Nederlandse Spongebob best oké. De mensen die hebben besloten dat de Animaniacs moesten worden genasynchroniseerd verdienen eeuwigdurende jeuk op een plek waar ze niet bij kunnen.
De Nederlandse Spongebob is idd nog wel aardig goed gelukt. Ik vind alleen zn lachje op zn Engels veel grappiger en er zijn een paar stemmen die niet echt consistent zijn (van Pearl bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Eens, de Nederlandse Spongebob is best leuk gedaan
Maar van de Animaniacs moeten ze afblijven, dat moet gewoon "Helloooooo Nurse!" blijven
Uit 2006.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
MarijeH, Maricha en rest: goedenavond
September - Cry For You, wat een hit!![]()
http://www.septembermusic.se/quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Uit 2006.
Dit zijn de nieuwen van haar:
* Can't Get Over (Heb ik!)
* Until I Die (huh?)
Zijn beide platen een beetje te vergelijken met haar huidige single?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
Uit 2006.
Dit zijn de nieuwen van haar:
* Can't Get Over (Heb ik!)
* Until I Die (huh?)
Dat is morgen pas.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Is wie is de Mol (ofzo iets) al bezig? het is hier zo rustig
* -Hans- gaat even journaal kijken..![]()
Nope, niks bijzonders vanavond. Beetje maf idd, blijkbaar hebben ze allemaal wat anders te doen...?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Hahahahaahha ik verbaas mezelf er ook steeds over. Ga er denk ik toch weer wat afhalenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: het staartje van Maricha begint al aardig lang te worden.![]()
Excuses, was pas om 19h thuis, om 19h30 klaar met eten en nu net pas klaar met het lezen van m'n mail van vandaag. Dus vandaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, niks bijzonders vanavond. Beetje maf idd, blijkbaar hebben ze allemaal wat anders te doen...?
Ik zit ff That 70s Show te kijken terwijl ik naar de radio luister en op de computer zit te FOK!-en.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Can't Get over heeft zo'n beetje het zelfde introotje als Cry For You.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn beide platen een beetje te vergelijken met haar huidige single?
Ben er nog niet aan toe gekomen nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
Iemand al WeekendDNA gekeken trouwens?
Nee niet doen! Staat je leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahahaahha ik verbaas mezelf er ook steeds over. Ga er denk ik toch weer wat afhalen
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee niet doen! Staat je leuk
Ik vind staartjes altijd wel sportief en spontaan ogen
Zolang ik maar niet weer met een enorme poster uren in de kou moet gaan staan doe ik mee!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat we maar een Marichamoethaarstaartjebehouden-actiegroep moeten oprichten
Heb zin in Read my mind of eentje van de smashing pumpkins.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft al bedacht wat ie gaat requesten
Nu alleen nog even bedenken hoe. Is ook zo veel keus in, is gewoon moeilijk kiezen...
ok, omdat jij het zegt.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan dbClifford - Simple Things.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb zin in Read my mind of eentje van de smashing pumpkins.....
Nog nooit een actiegroep zo snel succes zien hebbenquote:
Nog voor dat ie uberhaupt opgericht is. Da's wel erg succesvol inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog nooit een actiegroep zo snel succes zien hebben
En ik was net bezig om een bus te regelen zodat we met de hele groep naar het mediapark konden gaan om daar met spandoeken en al te gaan protesteren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog nooit een actiegroep zo snel succes zien hebben
En bij de D DISNEY? Net als Gerards TELOS van vorig jaar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Zal Michiel morgen bij de beginletter E als eerste poging EENDJE gaan roepen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En bij de D DISNEY? Net als Gerards TELOS van vorig jaar.
't is al sinds 2000 6 letter woorden, dus TELOS vorig jaar lijkt me stugquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En bij de D DISNEY? Net als Gerards TELOS van vorig jaar.
Vorig jaar gemist zeker. Michiel zei trouwens op zn weblog dat ie ook nog niet wist van de 6 letterwoorden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is al sinds 2000 6 letter woorden, dus TELOS vorig jaar lijkt me stug
'k weet niet of Disney mag eigenlijk, telt dat niet als naam?
Morgen pas? ooh, dacht dat het altijd op woensdag was! Je merkt het al dat ik een echte wie is de mol volger ben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat is morgen pas.
En moet ik alweer in de herhaling gaan kijken. Ik moet morgen tot laat werken....
Heb even gekeken maar er is wel veel voetbal. O.a. de toppers Ajax - PSV en Feyenoord - AZ.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Nope, niks bijzonders vanavond. Beetje maf idd, blijkbaar hebben ze allemaal wat anders te doen...?
waarom denk je dat het zei.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik was net bezig om een bus te regelen zodat we met de hele groep naar het mediapark konden gaan om daar met spandoeken en al te gaan protesteren.
Hejquote:
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar gemist zeker. Michiel zei trouwens op zn weblog dat ie ook nog niet wist van de 6 letterwoorden.
Benieuwd wie er dit jaar naar de finale mag. Is al bekend wie samen gaan spelen?
Joehoe, nummer 3 meldt zich hoor !quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
De andere aflevering die online staat is met Robert Jensen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165
Overigens maar één van de twee afleveringen van Lingo die daar staan, zo speciaal is ie
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is al sinds 2000 6 letter woorden, dus TELOS vorig jaar lijkt me stug
'k weet niet of Disney mag eigenlijk, telt dat niet als naam?
Ik wilde net een linkje vragenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165
Overigens maar één van de twee afleveringen van Lingo die daar staan, zo speciaal is ie
Francoisquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef MarijeH het volgende:
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.
Het is dat ik dat vanmiddag Lucille op 3FM hoorde zeggen hoor (bij Coen in de uitzending geloof ik), anders had ik ook niet geweten dat het al zo lang isquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Michiel tegen Maricha: Echt, ik werd laatst aangevallen door een reuze badeend die wel zo groot was.
[ afbeelding ]
Maar met een paar vette kung-fu moves heb ik de eend uitgeschakeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, eigenlijk stelde het niet zoveel voor![]()
[ afbeelding ]
ga je nu overal wat achter zoeken????quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... Road Trippin... stille hint?
Ipv Wie is de Mol... Wie is Michiel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... Road Trippin... stille hint?
hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
ga je nu overal wat achter zoeken????
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef broer het volgende:
Moet je je request eigenlijk elke dag opnieuw 'insturen'? Of wordt er ook wel eens uit de stapel van gisteren gekozen?
Mjah, je hebt van die mensen hèquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, "Wat doet Michiel".quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ipv Wie is de Mol... Wie is Michiel.
Spannend al die aanwijzingen
Pas toen Michiel zei dat ie zin had in een road trip.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat dus eigelijk..... Ik heb er weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.
Helaas. Dacht ik mooi lui te kunnen zijn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Blijft een heerlijk nummer.
Vond em al goed door SR, maar door de nieuwjaarsreceptie vind ik em helemaal goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik ben inmiddels over het trauma heen, vind m nu ook superquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummer
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Nu pas? Ik was meteen verliefd op zijn album, bij de eerste keer luisterenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummer
Alain Clark is echt goed!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nu pas? Ik was meteen verliefd op zijn album, bij de eerste keer luisteren
Ik heb dat vaker met de MH. Viel me van de week op dat ik die plaat van Voicst beter dan ooit vond, terwijl ik em in de MH-week een beetje zat werd. Daarvoor vond ik em ook al goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.
Achteraf weet ik niet waarom....
Dit is de leuke versie inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ] Seymore Bits Remix [ afbeelding ]
Er zijn nummers die je pas gaat waarderen naar mate je ze vaker te horen krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker met de MH. Viel me van de week op dat ik die plaat van Voicst beter dan ooit vond, terwijl ik em in de MH-week een beetje zat werd. Daarvoor vond ik em ook al goed.
dank voor de waarschuwing, wordt nu veranderd.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, volgens mij klopt er iets niet met de Single Strijd. Staat nu ineens dat Amy McDonald gisteren (nouja, vandaag dan) gedraait is en Soko de nieuwkomer is.
Moet dat niet andersom zijn?
Ja maar, ja maar, ho even, Amy stond net nog voor met die 66% die nu bij Soko staat!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
dank voor de waarschuwing, wordt nu veranderd.....
Plaat is volgens mij uitgekomen in de december maand en toen kon ik die plaat echt niet hebben. Overdreven klef gedoe, bah! Maar nu die irritante feestperiode achter de rug is kan ik de plaat ook beter waarderen en ook ik vind 'm nu best wel goed!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.
Achteraf weet ik niet waarom....
Op basis van 3 stemmen ofzo gok ik, lijkt me niet zo'n groot verschil te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ho even, Amy stond net nog voor met die 66% die nu bij Soko staat!
Nee, 't waren er wel iets meerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op basis van 3 stemmen ofzo gok ik, lijkt me niet zo'n groot verschil te maken.
Wat horen? Ik weet van niets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:47 schreef Glacier het volgende:
Ohoo! Laat Michiel maar niet horen, hij pakt je op en zet je op water en brood hoor!
Hij gooit je zeker in een gevangenis met een bordje op de voordeur met de tekst: "Dit object wordt beveiligd door BadeendBeveiliging BV"quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:47 schreef Glacier het volgende:
Ohoo! Laat Michiel maar niet horen, hij pakt je op en zet je op water en brood hoor!
Zoietsquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij gooit je zeker in een gevangenis met een bordje op de voordeur met de tekst: "Dit object wordt beveiligd door BadeendBeveiliging BV"
Trustequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er weer vandoor, morgen om half 7 weer opstaan.
Tot morgen
Slaap ze !quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er weer vandoor, morgen om half 7 weer opstaan.
Tot morgen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
Mensen, tot morgen!
Tot morgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
Mensen, tot morgen!
Ik dacht, laat ik eens naar het topic surfen nadat ik dit in m'n beeld had. En ja hoor, iemand had het alweer gecappedquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gebruikt de webcam als spiegel.
[ link | afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gebruikt de webcam als spiegel.
[ link | afbeelding ]
Ik heb vannacht de verkoudheid vastgepakt... Nu een beetje een loopneus en veel niezen....quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Zo, zou Dave Grohl ook Eric Corton hebben aangestoken?![]()
Eric heeft het zo te horen ook flink te pakken. Het gaat ook weer onwijs rond hoor... Hoor de verhalen op het werk en het is een vrij heftige variant deze keer.
Tsja, wat doe je eraan, he? Als het komt dan komt het.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb vannacht de verkoudheid vastgepakt... Nu een beetje een loopneus en veel niezen....![]()
" altijd de eerste " die JP.quote:Balkelende heeft de koningin alvast gefeliciteerd.... Hij wilde zeker als eerste zijn....![]()
Ik las het in de krant..huiveringwekkend..quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist die documentaire waarover Giel 't vanmorgen had gezien. Nou, ik ben sprakeloos.
Zie Dit is Bulgarije anno 2008 en hier![]()
.
Ah, het 50 eurocent-muntje is gevallen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef Againzender het volgende:
Dat chasing pavements is eigenlijk best wel een lekker nummer
ja, heel goed dat Dinand daar aandacht voor vraagtquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist die documentaire waarover Giel 't vanmorgen had gezien. Nou, ik ben sprakeloos.
Zie Dit is Bulgarije anno 2008 en hier![]()
.
Ik vind het het meest vreselijke nummer allertijden dat "What's up". Dat vreselijke geschreeuw van dat wijf, het lijkt wel een fucking zeehondquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik mag weer tot Maart 2009 gekeurd rondrijden
[ afbeelding ]
Toen ik hem van m'n oma overkocht had'ie 140.000 op de teller (met 19 jaar oud niet echt veel dus)...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]. Congrats. Veel gelopen al, die Sunny?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het het meest vreselijke nummer allertijden dat "What's up". Dat vreselijke geschreeuw van dat wijf, het lijkt wel een fucking zeehond.
Veel plezier nuquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het het meest vreselijke nummer allertijden dat "What's up". Dat vreselijke geschreeuw van dat wijf, het lijkt wel een fucking zeehond.
Euh, het ging een beetje vaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
En ging het G?
Zou SC haar langs hebben zien lopen net?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als dat de man van
[ afbeelding ]
niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |