Of gewoon een smaakloze debiel zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Als je zo verheugd bent met kaartjes voor Racoon dan moet je haast wel doof zijn
Dat vind ik al de laatste tijd, lijkt erop dat 3fm steeds slechtere muziek gaat draaien.Corton is voor mij de enige uitzondering die gewoon echt goede muziek draait.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een kutmuziek de hele dag al of niet?
destijds was er nog niet zoveel te donwloaden aan bassdrums.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:33 schreef cosmick het volgende:
Waarom hebben al dit soort plaatjes dezelfde bassdrum?
Lijkt wel zo ja. Maar vooral in die kansloze happy-hardcore-scene zit die plop-kick echt in ieder nummer!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
destijds was er nog niet zoveel te donwloaden aan bassdrums.
"Heb je veel met muziek?" "Mwah.. hihi".quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
Een dorpsgenoot. Maar ze is niet zo slim geloof ik
Hij heeft zichzelf toch ooit eens vreselijk voor lul gezet bij Jack Spijkerman? Misschien dat hij een herhaling daarvan wil voorkomen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Impry het volgende:
Zou Rob echt niet op TV willen op die manier?
Filmpjequote:Op woensdag 30 januari 2008 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf toch ooit eens vreselijk voor lul gezet bij Jack Spijkerman? Misschien dat hij een herhaling daarvan wil voorkomen?
Vertel...?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:43 schreef broer het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf toch ooit eens vreselijk voor lul gezet bij Jack Spijkerman?
Tijdens SR hadden we 3 topics per uur, nu is het gemiddelde weer 1 topic per 3 dagenquote:
Mooie tijd was datquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tijdens SR hadden we 3 topics per uur, nu is het gemiddelde weer 1 topic per 3 dagen
Vroeger ging de topics nog met 3 per uur, en moesten we op de fiets naar Groningen om een nieuwe te openen. En die moesten we dan ook nog met z'n allen delenquote:
Helaas. Op YouTube vind ik niets. Ik kwam zo snel alleen dit tegen:quote:
Die is hilarisch!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Hey
Ik zat net te denken dat Backwards-Day iets van Spongebob was, maar dat was Opposite-Day
Toevallig vandaag weer eens sinds lange tijd gezien. Ik vind het jammer dat het alleen nog maar in het Nederlands uitgezonden wordt. Zelfde geldt voor meer series. Animaniacs klinken ook beter in het Engels.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is hilarisch!
bijna alles van Spongebob trouwens
Qua Animaniacs ben ik het meer dan van harte met je eens, maar ik vind de Nederlandse Spongebob best oké. De mensen die hebben besloten dat de Animaniacs moesten worden genasynchroniseerd verdienen eeuwigdurende jeuk op een plek waar ze niet bij kunnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag weer eens sinds lange tijd gezien. Ik vind het jammer dat het alleen nog maar in het Nederlands uitgezonden wordt. Zelfde geldt voor meer series. Animaniacs klinken ook beter in het Engels.
Ìk dacht eerst COOL! toen ik hoorde dat Animaniacs weer op tv kwamen. Na 1 seconden in het Nederlands gezien te hebben, heb ik snel weggezapt en nooit meer durven kijken. Voor je het weet durf ik mn Brain-shirt niet meer aan te trekken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua Animaniacs ben ik het meer dan van harte met je eens, maar ik vind de Nederlandse Spongebob best oké. De mensen die hebben besloten dat de Animaniacs moesten worden genasynchroniseerd verdienen eeuwigdurende jeuk op een plek waar ze niet bij kunnen.
Deze?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ìk dacht eerst COOL! toen ik hoorde dat Animaniacs weer op tv kwamen. Na 1 seconden in het Nederlands gezien te hebben, heb ik snel weggezapt en nooit meer durven kijken. Voor je het weet durf ik mn Brain-shirt niet meer aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |