Goede vraagquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Al bekend wat de Megahit word dan?
Dat zal intern wel bekend zijn denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Al bekend wat de Megahit word dan?
Zou het wel een betere MH vinden als Racoon, Krezip enz enz.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Als het maar niet Soko wordt... Geinig liedje, maar hoeft van mij echt geen Megahit te worden.
Nou, het is wel een originele Megahit dat ben ik absoluut met je eens.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
Zou het wel een betere MH vinden als Racoon, Krezip enz enz.
Ook al is het kutnummer
Ook dat "Oh, shit" er tussendoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:58 schreef Sirolf het volgende:
Rob die een nummer instart en een halve minuut later weer uitzet, omdat het tijd is...
Origineel idd, dus daarom zal ie nooit MH wordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, het is wel een originele Megahit dat ben ik absoluut met je eens.
ja, dat was ook erg sterkquote:
truequote:Op woensdag 30 januari 2008 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Origineel idd, dus daarom zal ie nooit MH worden.
Hopelijk heeft 'ie dan wel de geluiden van het popduel, anders wordt het helemaal een bende.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef Horloge het volgende:
Bart doet de 'robot'geluiden zelf maar omdat hij Paul's geluiden niet heeft.
quote:2 Brothers on the 4th Floor - Come take my hand
Mark'Oh - Tears don't lie
Critical Mass - Burnin' love
eitje, Critical Mass, Ludmillaquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef borisz het volgende:
WIe oh Wie rond de klok van half 4 ?
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Love in an elevator
Lang geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb
`quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef borisz het volgende:
WIe oh Wie rond de klok van half 4 ?
de mensen op de vierde etage heeft nu de helft van de stemmen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eitje, Critical Mass, Ludmilla
Ook Nederlands toch? Misschien dat ze nu toch eindelijk weer 's iets buitenlands gaan doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:53 schreef -Hans- het volgende:
Geef zelf Silkstone een goede kans om Meeeeeeegahit te worden.
Geloof het wel! liedje is trouwens wel aardig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef cosmick het volgende:
Ook Nederlands toch? Misschien dat ze nu toch eindelijk weer 's iets buitenlands gaan doen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef borisz het volgende:
[..]
de mensen op de vierde etage heeft nu de helft van de stemmen.
Erg prettig zelfs!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof het wel! liedje is trouwens wel aardig.![]()
Jewelquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb nog een prachtige uitvoering van Have A Little Faith in Me door Jewel. Komt uit de film Phenomenon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |