dank voor de waarschuwing, wordt nu veranderd.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, volgens mij klopt er iets niet met de Single Strijd. Staat nu ineens dat Amy McDonald gisteren (nouja, vandaag dan) gedraait is en Soko de nieuwkomer is.
Moet dat niet andersom zijn?
Ja maar, ja maar, ho even, Amy stond net nog voor met die 66% die nu bij Soko staat!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
dank voor de waarschuwing, wordt nu veranderd.....
Plaat is volgens mij uitgekomen in de december maand en toen kon ik die plaat echt niet hebben. Overdreven klef gedoe, bah! Maar nu die irritante feestperiode achter de rug is kan ik de plaat ook beter waarderen en ook ik vind 'm nu best wel goed!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.
Achteraf weet ik niet waarom....
Op basis van 3 stemmen ofzo gok ik, lijkt me niet zo'n groot verschil te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ho even, Amy stond net nog voor met die 66% die nu bij Soko staat!
Nee, 't waren er wel iets meerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op basis van 3 stemmen ofzo gok ik, lijkt me niet zo'n groot verschil te maken.
Wat horen? Ik weet van niets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:47 schreef Glacier het volgende:
Ohoo! Laat Michiel maar niet horen, hij pakt je op en zet je op water en brood hoor!
Hij gooit je zeker in een gevangenis met een bordje op de voordeur met de tekst: "Dit object wordt beveiligd door BadeendBeveiliging BV"quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:47 schreef Glacier het volgende:
Ohoo! Laat Michiel maar niet horen, hij pakt je op en zet je op water en brood hoor!
Zoietsquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij gooit je zeker in een gevangenis met een bordje op de voordeur met de tekst: "Dit object wordt beveiligd door BadeendBeveiliging BV"
Trustequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er weer vandoor, morgen om half 7 weer opstaan.
Tot morgen
Slaap ze !quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er weer vandoor, morgen om half 7 weer opstaan.
Tot morgen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
Mensen, tot morgen!
Tot morgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
Mensen, tot morgen!
Ik dacht, laat ik eens naar het topic surfen nadat ik dit in m'n beeld had. En ja hoor, iemand had het alweer gecappedquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gebruikt de webcam als spiegel.
[ link | afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gebruikt de webcam als spiegel.
[ link | afbeelding ]
Ik heb vannacht de verkoudheid vastgepakt... Nu een beetje een loopneus en veel niezen....quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Zo, zou Dave Grohl ook Eric Corton hebben aangestoken?![]()
Eric heeft het zo te horen ook flink te pakken. Het gaat ook weer onwijs rond hoor... Hoor de verhalen op het werk en het is een vrij heftige variant deze keer.
Tsja, wat doe je eraan, he? Als het komt dan komt het.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb vannacht de verkoudheid vastgepakt... Nu een beetje een loopneus en veel niezen....![]()
" altijd de eerste " die JP.quote:Balkelende heeft de koningin alvast gefeliciteerd.... Hij wilde zeker als eerste zijn....![]()
Ik las het in de krant..huiveringwekkend..quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist die documentaire waarover Giel 't vanmorgen had gezien. Nou, ik ben sprakeloos.
Zie Dit is Bulgarije anno 2008 en hier![]()
.
Ah, het 50 eurocent-muntje is gevallen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef Againzender het volgende:
Dat chasing pavements is eigenlijk best wel een lekker nummer
ja, heel goed dat Dinand daar aandacht voor vraagtquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist die documentaire waarover Giel 't vanmorgen had gezien. Nou, ik ben sprakeloos.
Zie Dit is Bulgarije anno 2008 en hier![]()
.
Ik vind het het meest vreselijke nummer allertijden dat "What's up". Dat vreselijke geschreeuw van dat wijf, het lijkt wel een fucking zeehondquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik mag weer tot Maart 2009 gekeurd rondrijden
[ afbeelding ]
Toen ik hem van m'n oma overkocht had'ie 140.000 op de teller (met 19 jaar oud niet echt veel dus)...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]. Congrats. Veel gelopen al, die Sunny?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het het meest vreselijke nummer allertijden dat "What's up". Dat vreselijke geschreeuw van dat wijf, het lijkt wel een fucking zeehond.
Veel plezier nuquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het het meest vreselijke nummer allertijden dat "What's up". Dat vreselijke geschreeuw van dat wijf, het lijkt wel een fucking zeehond.
Euh, het ging een beetje vaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
En ging het G?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |