Eens, de Nederlandse Spongebob is best leuk gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua Animaniacs ben ik het meer dan van harte met je eens, maar ik vind de Nederlandse Spongebob best oké. De mensen die hebben besloten dat de Animaniacs moesten worden genasynchroniseerd verdienen eeuwigdurende jeuk op een plek waar ze niet bij kunnen.
De Nederlandse Spongebob is idd nog wel aardig goed gelukt. Ik vind alleen zn lachje op zn Engels veel grappiger en er zijn een paar stemmen die niet echt consistent zijn (van Pearl bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Eens, de Nederlandse Spongebob is best leuk gedaan
Maar van de Animaniacs moeten ze afblijven, dat moet gewoon "Helloooooo Nurse!" blijven
Uit 2006.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
MarijeH, Maricha en rest: goedenavond
September - Cry For You, wat een hit!![]()
http://www.septembermusic.se/quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Uit 2006.
Dit zijn de nieuwen van haar:
* Can't Get Over (Heb ik!)
* Until I Die (huh?)
Zijn beide platen een beetje te vergelijken met haar huidige single?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
Uit 2006.
Dit zijn de nieuwen van haar:
* Can't Get Over (Heb ik!)
* Until I Die (huh?)
Dat is morgen pas.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Is wie is de Mol (ofzo iets) al bezig? het is hier zo rustig
* -Hans- gaat even journaal kijken..![]()
Nope, niks bijzonders vanavond. Beetje maf idd, blijkbaar hebben ze allemaal wat anders te doen...?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Hahahahaahha ik verbaas mezelf er ook steeds over. Ga er denk ik toch weer wat afhalenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: het staartje van Maricha begint al aardig lang te worden.![]()
Excuses, was pas om 19h thuis, om 19h30 klaar met eten en nu net pas klaar met het lezen van m'n mail van vandaag. Dus vandaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, niks bijzonders vanavond. Beetje maf idd, blijkbaar hebben ze allemaal wat anders te doen...?
Ik zit ff That 70s Show te kijken terwijl ik naar de radio luister en op de computer zit te FOK!-en.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Can't Get over heeft zo'n beetje het zelfde introotje als Cry For You.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn beide platen een beetje te vergelijken met haar huidige single?
Ben er nog niet aan toe gekomen nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
Iemand al WeekendDNA gekeken trouwens?
Nee niet doen! Staat je leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahahaahha ik verbaas mezelf er ook steeds over. Ga er denk ik toch weer wat afhalen
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee niet doen! Staat je leuk
Ik vind staartjes altijd wel sportief en spontaan ogen
Zolang ik maar niet weer met een enorme poster uren in de kou moet gaan staan doe ik mee!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat we maar een Marichamoethaarstaartjebehouden-actiegroep moeten oprichten
Heb zin in Read my mind of eentje van de smashing pumpkins.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft al bedacht wat ie gaat requesten
Nu alleen nog even bedenken hoe. Is ook zo veel keus in, is gewoon moeilijk kiezen...
ok, omdat jij het zegt.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan dbClifford - Simple Things.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb zin in Read my mind of eentje van de smashing pumpkins.....
Nog nooit een actiegroep zo snel succes zien hebbenquote:
Nog voor dat ie uberhaupt opgericht is. Da's wel erg succesvol inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog nooit een actiegroep zo snel succes zien hebben
En ik was net bezig om een bus te regelen zodat we met de hele groep naar het mediapark konden gaan om daar met spandoeken en al te gaan protesteren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog nooit een actiegroep zo snel succes zien hebben
En bij de D DISNEY? Net als Gerards TELOS van vorig jaar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Zal Michiel morgen bij de beginletter E als eerste poging EENDJE gaan roepen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En bij de D DISNEY? Net als Gerards TELOS van vorig jaar.
't is al sinds 2000 6 letter woorden, dus TELOS vorig jaar lijkt me stugquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En bij de D DISNEY? Net als Gerards TELOS van vorig jaar.
Vorig jaar gemist zeker. Michiel zei trouwens op zn weblog dat ie ook nog niet wist van de 6 letterwoorden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is al sinds 2000 6 letter woorden, dus TELOS vorig jaar lijkt me stug
'k weet niet of Disney mag eigenlijk, telt dat niet als naam?
Morgen pas? ooh, dacht dat het altijd op woensdag was! Je merkt het al dat ik een echte wie is de mol volger ben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat is morgen pas.
En moet ik alweer in de herhaling gaan kijken. Ik moet morgen tot laat werken....
Heb even gekeken maar er is wel veel voetbal. O.a. de toppers Ajax - PSV en Feyenoord - AZ.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Nope, niks bijzonders vanavond. Beetje maf idd, blijkbaar hebben ze allemaal wat anders te doen...?
waarom denk je dat het zei.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik was net bezig om een bus te regelen zodat we met de hele groep naar het mediapark konden gaan om daar met spandoeken en al te gaan protesteren.
Hejquote:
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar gemist zeker. Michiel zei trouwens op zn weblog dat ie ook nog niet wist van de 6 letterwoorden.
Benieuwd wie er dit jaar naar de finale mag. Is al bekend wie samen gaan spelen?
Joehoe, nummer 3 meldt zich hoor !quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
De andere aflevering die online staat is met Robert Jensen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165
Overigens maar één van de twee afleveringen van Lingo die daar staan, zo speciaal is ie
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is al sinds 2000 6 letter woorden, dus TELOS vorig jaar lijkt me stug
'k weet niet of Disney mag eigenlijk, telt dat niet als naam?
Ik wilde net een linkje vragenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165
Overigens maar één van de twee afleveringen van Lingo die daar staan, zo speciaal is ie
Francoisquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef MarijeH het volgende:
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.
Het is dat ik dat vanmiddag Lucille op 3FM hoorde zeggen hoor (bij Coen in de uitzending geloof ik), anders had ik ook niet geweten dat het al zo lang isquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Michiel tegen Maricha: Echt, ik werd laatst aangevallen door een reuze badeend die wel zo groot was.
[ afbeelding ]
Maar met een paar vette kung-fu moves heb ik de eend uitgeschakeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, eigenlijk stelde het niet zoveel voor![]()
[ afbeelding ]
ga je nu overal wat achter zoeken????quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... Road Trippin... stille hint?
Ipv Wie is de Mol... Wie is Michiel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... Road Trippin... stille hint?
hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
ga je nu overal wat achter zoeken????
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef broer het volgende:
Moet je je request eigenlijk elke dag opnieuw 'insturen'? Of wordt er ook wel eens uit de stapel van gisteren gekozen?
Mjah, je hebt van die mensen hèquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, "Wat doet Michiel".quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ipv Wie is de Mol... Wie is Michiel.
Spannend al die aanwijzingen
Pas toen Michiel zei dat ie zin had in een road trip.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat dus eigelijk..... Ik heb er weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.
Helaas. Dacht ik mooi lui te kunnen zijn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Blijft een heerlijk nummer.
Vond em al goed door SR, maar door de nieuwjaarsreceptie vind ik em helemaal goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik ben inmiddels over het trauma heen, vind m nu ook superquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummer
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Nu pas? Ik was meteen verliefd op zijn album, bij de eerste keer luisterenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummer
Alain Clark is echt goed!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nu pas? Ik was meteen verliefd op zijn album, bij de eerste keer luisteren
Ik heb dat vaker met de MH. Viel me van de week op dat ik die plaat van Voicst beter dan ooit vond, terwijl ik em in de MH-week een beetje zat werd. Daarvoor vond ik em ook al goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.
Achteraf weet ik niet waarom....
Dit is de leuke versie inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ] Seymore Bits Remix [ afbeelding ]
Er zijn nummers die je pas gaat waarderen naar mate je ze vaker te horen krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker met de MH. Viel me van de week op dat ik die plaat van Voicst beter dan ooit vond, terwijl ik em in de MH-week een beetje zat werd. Daarvoor vond ik em ook al goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |