De andere aflevering die online staat is met Robert Jensen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165
Overigens maar één van de twee afleveringen van Lingo die daar staan, zo speciaal is ie
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is al sinds 2000 6 letter woorden, dus TELOS vorig jaar lijkt me stug
'k weet niet of Disney mag eigenlijk, telt dat niet als naam?
Ik wilde net een linkje vragenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
De betreffende aflevering van Lingo staat op Uitzending Gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=3906165
Overigens maar één van de twee afleveringen van Lingo die daar staan, zo speciaal is ie
Francoisquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef MarijeH het volgende:
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.
Het is dat ik dat vanmiddag Lucille op 3FM hoorde zeggen hoor (bij Coen in de uitzending geloof ik), anders had ik ook niet geweten dat het al zo lang isquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Sinds 2000 al. Dat wist ik niet eens. Ik keek vroeger wel eens toen het nog met 5 letters werd gespeeld.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Michiel tegen Maricha: Echt, ik werd laatst aangevallen door een reuze badeend die wel zo groot was.
[ afbeelding ]
Maar met een paar vette kung-fu moves heb ik de eend uitgeschakeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, eigenlijk stelde het niet zoveel voor![]()
[ afbeelding ]
ga je nu overal wat achter zoeken????quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... Road Trippin... stille hint?
Ipv Wie is de Mol... Wie is Michiel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... Road Trippin... stille hint?
hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
ga je nu overal wat achter zoeken????
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef broer het volgende:
Moet je je request eigenlijk elke dag opnieuw 'insturen'? Of wordt er ook wel eens uit de stapel van gisteren gekozen?
Mjah, je hebt van die mensen hèquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, "Wat doet Michiel".quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ipv Wie is de Mol... Wie is Michiel.
Spannend al die aanwijzingen
Pas toen Michiel zei dat ie zin had in een road trip.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat dus eigelijk..... Ik heb er weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.
Helaas. Dacht ik mooi lui te kunnen zijn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij komt er elke dag méér dan genoeg binnen om de hele dag te vullen met requests.
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Blijft een heerlijk nummer.
Vond em al goed door SR, maar door de nieuwjaarsreceptie vind ik em helemaal goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik ben inmiddels over het trauma heen, vind m nu ook superquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummer
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Nu pas? Ik was meteen verliefd op zijn album, bij de eerste keer luisterenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas een paar dagen een heerlijk nummer
Alain Clark is echt goed!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Alain Clark!
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nu pas? Ik was meteen verliefd op zijn album, bij de eerste keer luisteren
Ik heb dat vaker met de MH. Viel me van de week op dat ik die plaat van Voicst beter dan ooit vond, terwijl ik em in de MH-week een beetje zat werd. Daarvoor vond ik em ook al goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest er echt aan wennen. Ten tijde van de mega hit, hoorde ik hem liever niet.
Achteraf weet ik niet waarom....
Dit is de leuke versie inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ] Seymore Bits Remix [ afbeelding ]
Er zijn nummers die je pas gaat waarderen naar mate je ze vaker te horen krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker met de MH. Viel me van de week op dat ik die plaat van Voicst beter dan ooit vond, terwijl ik em in de MH-week een beetje zat werd. Daarvoor vond ik em ook al goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |