Dat valt nog wel mee,quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
De fax-ziekte begint trouwens ernstige vormen aan te nemen bij me...
Mede-projectgroepsleden vragen zich soms af waar ik het in hemelsnaam over heb.
Ja, maar nu moeten we wel wat rustiger aan gaan doen, dit topic moet nog minstens 1,5 uur meequote:
Dat valt mij niet eens meer op...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef valing het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee,
ik meld mijn projectleden regelmatig dat het programma naar de Palestijnen is
Zeggen ze niet de hele tijd dat je filistijnen moet zeggen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef valing het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee,
ik meld mijn projectleden regelmatig dat het programma naar de Palestijnen is
Oohh het is dat je een man bent want anders..... Zeer vette request !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef broer het volgende:
Waar kunnen die requests voor ná negen uur naartoe? Ik vind het wel weer eens tijd worden voor Flux van Bloc Party op de radio.
Tjitse en Joeyquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
Hmm, gasten in de stu-stu-studio
't wordt tijd dat de aparte webcamstreams weer gaan werken, dan kunnen we tenminste kijken wie het zijn
Goeiequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef broer het volgende:
Waar kunnen die requests voor ná negen uur naartoe? Ik vind het wel weer eens tijd worden voor Flux van Bloc Party op de radio.
...was ik een vrouw geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Oohh het is dat je een man bent want anders.....
Ahhquote:
hahahaha!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:46 schreef broer het volgende:
...was ik een vrouw geweest.
Je bent scherp vanavond, Hans.
Er zijn verschillende autorepliesquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh
* Broekie stemt weer even op Moke.
Over stemmen gesproken, leuke sms autoreply tijdens MetMichiel by the way!
Dus niet meer de "volgende keer bij jou"?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Er zijn verschillende autorepliesElke dag anders
Vier verschillende, dus één voor de maandag, één voor de dinsdag, één voor de woensdag en één voor de donderdag, of meer nog meer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Er zijn verschillende autorepliesElke dag anders
Dus...quote:Eric belt met Dave Grohl!
(23-01-08) - De kogel is door de kerk, vannacht gaat het gebeuren! Corton krijgt niemand minder dan Dave Grohl aan de lijn. Check 3VOOR12 Radio, en zet je oren op scherp om tien over twaalf!
Oh ik zie nu dat Michiel voor elke dag dezelfde heeft ingesteld....dat was anders.... Tijd om ze weer eens te veranderenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vier verschillende, dus één voor de maandag, één voor de dinsdag, één voor de woensdag en één voor de donderdag, of meer nog meer?
Gaaf! btw; ik vind het nieuwe programma van Corton echt helemaal OK. Qua muziek echt zeer fijn om te horen en Eric doet het ook prima!quote:
Ja, mooi is dat, stuur ik dus voor niets een smsjequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat Michiel voor elke dag dezelfde heeft ingesteld....dat was anders.... Tijd om ze weer eens te veranderen
Nee:quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus niet meer de "volgende keer bij jou"?
Heb em zo vaak gekregen... en toch ben ik al 2 keer bij jullie geweest maar jullie nooit bij mij
quote:Tnx voor je SMS, volgende keer bij ons! Veenstra Veenstra
Voor het geval Martijn het vergeet te melden: The Feeling is straks speciaal voor de FOK!-vriendjes en vriendinnetjesquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
En bij het konijntje roept ie dan weer niet voor wie...
Rustig, rustiig! Konijntje komt er straks aan he... Ik wou ff de link leggen tussen wiebelen en dansen met Joy Division. Sis is radio mennn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
En bij het konijntje roept ie dan weer niet voor wie...
Dat ga ik per ongeluk vergeten denk ik ja :-) Maar toch hou ik van jullie!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor het geval Martijn het vergeet te melden: The Feeling is straks speciaal voor de FOK!-vriendjes en vriendinnetjes
mooi, Ajax is bijna afgelopen, dus dan ga ik weer van Langs de Lijn terug naar 3FMquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Rustig, rustiig! Konijntje komt er straks aan he... Ik wou ff de link leggen tussen wiebelen en dansen met Joy Division. Sis is radio mennn...
Sorry, sorry. Je moet mijn posts ook niet al te serieus nemen, al helemaal niet als er een knipoog in staatquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Rustig, rustiig! Konijntje komt er straks aan he... Ik wou ff de link leggen tussen wiebelen en dansen met Joy Division. Sis is radio mennn...
Vergeet hij niet hoor, is een beetje expres. Maar iedereen weet dat wel!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor het geval Martijn het vergeet te melden: The Feeling is straks speciaal voor de FOK!-vriendjes en vriendinnetjes
Oh, sorry, ik was ff vergeten een knipoog bij mijn bericht te zetten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Sorry, sorry. Je moet mijn posts ook niet al te serieus nemen, al helemaal niet als er een knipoog in staat
Bedankt voor de geweldige request, maar laat die handtekening maar zitten hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:13 schreef Sersjee het volgende:
Graag gedaan, handtekeningen na afloop in de foyer...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bedankt voor de geweldige request, maar laat die handtekening maar zitten hoor
Zo blij dat ik daar vanaf ben! Kreeg al weer nare flash-backsquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
SWOT analyses. Bah. Volgende week mag ik weer. Heb er nu al geen zin in.
Dit is je dag vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:21 schreef Sersjee het volgende:
"doe je ding, doe je dansje"
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is je dag vandaag![]()
Broekie, je request!
Joh, zou ie van mij zijn? Welnee, hoe kom je er bij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is je dag vandaag![]()
Broekie, je request!
Ik begin er dit jaar mee. Ben geswitched, maar dat had ik beter niet kunnen doen, zeikerige stagebegeleider die ook nog les geeft in de 3equote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo blij dat ik daar vanaf ben! Kreeg al weer nare flash-backs
Zal hem morgen even kopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Staat een leuk stukje over Kane in Michiel's interview in de Revu...
Trustequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet er morgen al om half 7 uit.Tot morgen.
Was het smsje toevallig van jou?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik luisterde in de auto zojuist naar de radio en kreeg een vermoeden dat Broekie ook aan het luisteren is...
Leek mij ook niet nee. Maar van jou weet ik dat jij mijn nummer hebt en ik het jouwe tijdens m'n telefoonwissel ben kwijt geraaktquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, zo slecht was die keuze niet toch.....
Nou dat.quote:
Mjaquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
"doe eens rustig ik ben aan het bellen tegen die agent..."
Die agent was booooooos, toen ik Williams weer aan de telefoon had... Die agent wilde ook niet met mij praten. Ik dacht: help hem even.... helaas wilde die agent mij niet sprekenquote:
Kon niet missenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
Joh, zou ie van mij zijn? Welnee, hoe kom je er bij?
Kan me er wel iets bij voorstellen, als iemand tegen mij "doe eens rustig ik ben aan het bellen" zou schreeuwen zou ik ook lichtelijk boos wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die agent was booooooos, toen ik Williams weer aan de telefoon had... Die agent wilde ook niet met mij praten. Ik dacht: help hem even.... helaas wilde die agent mij niet spreken
* Sirolf ziet een politie-agent voor zich die groen wordt en uit z'n kleren scheurt...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen, als iemand tegen mij "doe eens rustig ik ben aan het bellen" zou schreeuwen zou ik ook lichtelijk boos worden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet een politie-agent voor zich die groen wordt en uit z'n kleren scheurt...
Ligt eraan hoe rustig die politie agent eerst was, Dat hebben we niet gehoord natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen, als iemand tegen mij "doe eens rustig ik ben aan het bellen" zou schreeuwen zou ik ook lichtelijk boos worden
Mja, er zijn nu eenmaal ook mensen met de muzieksmaak van een kleuter die TH te gek vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
TH, da's dan weer een beetje jammer...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, er zijn nu eenmaal ook mensen met de muzieksmaak van een kleuter die TH te gek vinden.
De Muijs gaat naar huis... heeeeerlijk slapen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Martijn valt zo zeker in slaap op z'n bed in de 3FM-bezemkast om daar over een uur of 6 weer uit te komen?
Doe je goed, welterusten alvast!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:55 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
De Muijs gaat naar huis... heeeeerlijk slapen!
Ah, Domien gaat vannacht een marathon houden?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:55 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
De Muijs gaat naar huis... heeeeerlijk slapen!
Tot morgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg alvast tot morgen!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:09 schreef Horloge het volgende:
Wat een heerlijk nummer is dit toch!
Het wordt nu juist leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
En ja hoor, na 22 uur is het hier natuurlijk weer uitgestorven...
Voetbal op de buis en met een half oor luister ik naar 3FMquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Zolang het maar niet de MH wordtquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... alwéér Soko?
Geen idee, ik dacht te hebben begrepen dat Muijs er vannacht ook niet is, dus misschien schuiven ze het wel een paar uur op...quote:
Hmm dat zou ik niet lief vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht te hebben begrepen dat Muijs er vannacht ook niet is, dus misschien schuiven ze het wel een paar uur op...
Wat erg jammer is, want Corton maakt tegenwoordig het beste programma van heel 3FM.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Eensquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:20 schreef broer het volgende:
[..]
Wat erg jammer is, want Corton maakt tegenwoordig het beste programma van heel 3FM.
jij ging naar bedquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:17 schreef borisz het volgende:
maar ff ook een berichtje in dit topic typen
ik kijk het journaal nog ffquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij ging naar bed
Ik ook trouwens
Daar hoorde ik afgelopen vrijdag voor het eerst echt met aandacht een gedeelte van, maar dat gaat niet veel vaker gebeuren. Het is mijn humor niet.quote:
Ach dat kan hequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:25 schreef broer het volgende:
[..]
Daar hoorde ik afgelopen vrijdag voor het eerst echt met aandacht een gedeelte van, maar dat gaat niet veel vaker gebeuren. Het is mijn humor niet.
(Gevaarlijke opmerking in dit topic, ik weet het.)
Lekker nummer iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:29 schreef broer het volgende:
Oe! Skinny Jeans!
Uitgelopen soundcheck...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:40 schreef Marc63 het volgende:
Als dit zo doorgaat dan mogen Domien en Annemieke met Dave praten.
Trustequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Piles het volgende:
Zo, slapen
Veel plezier nog met Domien (toch?)
Froukje ??quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:12 schreef Marc63 het volgende:
Vannacht weer de Avonturen van Froukje?
Ik weet niet wie je bedoeld met DE Froukje, maar volgens mij is dit geen bn'er.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Froukje ??![]()
. Of niet DE Froukje ?
Bij mij hetzelfde, al lig ik dan nu al in bed,quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:23 schreef broer het volgende:
Oké, ik wacht nog even AKA The Junkies af en dan ga ik mijn bed maar eens opzoeken.
DE Froukje :quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoeld met DE Froukje, maar volgens mij is dit geen bn'er.
Had natuurlijk ook de Froukje van Llink kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
DE Froukje :
[ afbeelding ]
Froukje de Both.
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu niet. Zometeen wel. Om 6 uur draai ik me iig nog wel weer een keer om in mn bed.
Ik ben er nog tot een uurtje of half 3quote:
Ah, ik heb dus niks gemist vannacht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:00 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik ben het ook wel eens met die ene beller domien, wat een bagger zeikmuziek draai je vannacht
Hoorde je 's ochtends rond 05:45 @ 3FM, was wel even wennen om je zo laat nog on-air te horen!quote:
Super!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:59 schreef Sirolf het volgende:
Intetessant artikel in de krant hier (haarlems dagblad), over PURE Imaging en 3fm. Ik scan 'm vanmiddag wel even in.
Zijn dynamische beelden zoals ze ook tijdens het Ek-stra weekend hebben en de Freaknacht. Kwaliteit is ook prima te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:34 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie hier weinig van de webcam, ben onderweg.
quote:De cijfers:
01. Radio 538 - 10,8 (11,6)
02. Radio 2 - 10,7 (9,4)
03. Sky Radio - 10,2 (9,4)
04. Radio 3FM - 8,3 (7,7)
05. Q-music - 7,3 (7,8)
06. Radio 1 - 6,7 (6,9)
Al is het wel opvallend dat Radio 2 niet op de eerste plek staat...quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:50 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke goed nieuws zo op de vroege ochtend want 3FM is flink gestegen, met dank aan Serious Request
[..]
538 in de min![]()
Wel een flinke stijging maar inderdaad geen nummer 1 positie. Dat was de voorgaande jaren wel anders.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:05 schreef Sirolf het volgende:
Al is het wel opvallend dat Radio 2 niet op de eerste plek staat...
Topper, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:59 schreef Sirolf het volgende:
Intetessant artikel in de krant hier (haarlems dagblad), over PURE Imaging en 3fm. Ik scan 'm vanmiddag wel even in.
Hij klonk een beetje nerveusquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:04 schreef Impry het volgende:
Zou die filelezer uit Volendam komen ofzo?
Heb hem vanochtend niet gehoord toen Beelen hem introduceerde, dus vandaar ff gemist.
Wel leuk dat ze hem niet maar één keertje laten filelezen
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:23 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier roept ook goeiemorgen naar de rest van het topic
Laat het uitkiezen van goede platen maar over aan Gerard en Tamara (hoop dat ik het goed schrijf). Arbeidsvitaminen = helemaal top qua muziek. Super veel platen en weinig gepraat, heerlijk !quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:51 schreef cosmick het volgende:
Nou nou, wat een grappige muziek deze morgen mensen!
Op wat rotte appels na, is het superrrrfijn.
O, dus dit vond je gelukkig ook niets?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Nu hopen dat ze eens wat hun betere en hardere nummers draaien/uitbrengen
Hopen dat ze dat zo doortrekkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:50 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke goed nieuws zo op de vroege ochtend want 3FM is flink gestegen, met dank aan Serious Request
[..]
538 in de min![]()
Eej MutZquote:
* Glacier vreest het ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef -Hans- het volgende:
Zou mooi zijn maar ben dat bij de volgende keer dat ze weer wat lager zitten in de luistercijfers. We zien het wel![]()
Ik ben daar ook bang voor, maar hopen mag altijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej MutZ![]()
Zou mooi zijn maar ben BANG dat bij de volgende keer dat ze weer wat lager zitten in de luistercijfers. We zien het wel![]()
Uptown girl
Ja, radio2 gaat niet meer zo lekker als vorig jaar..quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
538 nog marktleider na een top2000
ook leuk cijfers tov vorig jaar
Marktaandeel nove/dec 2006 > 2007
Radio 538............. 10,4 > 10,8
Radio 2................. 13,1 > 10,7
Skyradio............... 10,5 > 10,2
3 FM..................... 7,9 > 8,3
Q Music................ 5,7 > 7,3
Veronica............... 5,5 > 5,6
Radio 10 Gold...... 4,6 > 3,4
Arrow Cl Rock..... 1,5 > 2,6
Radio 5................. 1,3 > 2,3
ClassicFM............ 1,8 > 2,1
Radio 4................. 1,7 > 1,9
Slam FM............... 1,4 > 1,9
100% NL.............. 0,2 > 1,3
Caz...................... 2,0 > 0,5
en een plaatje over de laatste 10 jaar
[ afbeelding ]
Vooral op de uren dat Sander zat wssquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef borisz het volgende:
vorig jaar was er geloof ik zelfs een kleine daling
Die zoeken we opquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef borisz het volgende:
vorig jaar was er geloof ik zelfs een kleine daling
Dat was ik niet van plan hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Sirolf het volgende:
Nee Glacier, nu niet wéér een kwartetje gaan posten!
quote:
correctie, misschien is het juist beter dat het geen hit was gewordenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef -Hans- het volgende:
Ik word hier zo f*cking blij van ! GEWELDIGE PLAAT en zoooooo jammer dat het niet echt een giga hit is geworden, maar dat maakt het liedje er niet minder door
Misschien wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
correctie, misschien is het juist beter dat het geen hit was geworden
* Glacier luistert naar een vriend op FeelINquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Ik zit tennis te kijken ipv te luisteren
Doe eens printscreen danquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Vette ROFL net @ webcam![]()
![]()
Gerard met de middelvinger toen er werd ingezoomd
Inderdaad, wat een mongolenradio.quote:
Ik vind het een verbetering!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Impry het volgende:
Overigens Rob nog steeds gewoon met de webcam in de studioIs hij na de SR toch niet meer zo cameraschuw!
ik ben er iig blij meequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Impry het volgende:
Overigens Rob nog steeds gewoon met de webcam in de studioIs hij na de SR toch niet meer zo cameraschuw!
New Orleans was vroeger trouwens ook behoorlijk Frans, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:52 schreef JDude het volgende:
Ja, die had ik dan ook fout.
Orléans is zo Frans als het maar zijn kan, New Orleans daarentegen...
Heb ik helaas niet, sorry! In elk geval zat Gerard taart te eten en toen gingen ze inzoomen. Vervolgens speelde Gerard daar leuk op in door allemaal gekke fratsen uit te halen (slaan op de taart, middelvinger etc etc). Er werd ook nog even ingezoomd op de pc en Gerard had Hyves open staan.quote:
Poison, geweldige plaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Againzender het volgende:
En nu Alice Cooper! Als ze hun mond houden maken ze eigenlijk best een goede show zo
Ja, leeeuuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef Againzender het volgende:
He, NovastarPluspuntje voor de invallers
Mooi, dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef rubbereend het volgende:
ik vind die Timur echt bloedirritant
http://www.zshare.net/audio/68420958e35020/quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:29 schreef greatgonzo het volgende:
misschien hier het beste op z'n plaats:
Zoek eigenlijk Gerard's " Rock and roll!!" Jingle... heeft iemand die?
Hij is dr weer hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra
Dat was een zeer vermakelijk gesprek jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
Ik heb vanmiddag dubbel gelegen in de trein om dat met Andries Knevel, en Paul van Scheijk
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)knevil_cu_wolden.wma voor wie m gemist heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was een zeer vermakelijk gesprek ja![]()
He, daar heb je hem ook weer...quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
Ja, maar wij mogen dan niet meer spammen anders, wordt het ook zo saai van.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Maricha het volgende:
Hallo!
Het zou bijna leuk worden om per MetMichiel een topic te hebben...jammer dat tijdens Ekstra Weekend het toch dan te snel gaat
en nu ook met MYA op de vrijdagavond nog sneller.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Maricha het volgende:
Hallo!
Het zou bijna leuk worden om per MetMichiel een topic te hebben...jammer dat tijdens Ekstra Weekend het toch dan te snel gaat
Je klinkt een beetje moequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
Ik verwacht elk moment een koerier met saucijzenbroodjes die de studio binnen komt stormen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
en nu ook met MYA op de vrijdagavond nog sneller.
Michiel, Maricha
tevreden over de luistercijfers ?![]()
Met Michiel is trouwens van 5,8% naar 6,5 % gegaan*en met vorig jaar vergeleken was dat 5,3%.
*10 jaar en ouder, maandag t/m vrijdag
Echt wel en die cijfers van MM wist ik nog niet eens! TOP!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Michiel is trouwens van 5,8% naar 6,5 % gegaan*en met vorig jaar vergeleken was dat 5,3%.
*10 jaar en ouder, maandag t/m vrijdag tijdvak 1900-2200
Dat is alleen bij het dj-overleg....krijgen wij nooit!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een koerier met saucijzenbroodjes die de studio binnen komt stormen.![]()
Flauw.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is alleen bij het dj-overleg....krijgen wij nooit!
Hoi Maricha en Michiel Veenstra Veenstra! rest Fok!kersquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
en nu ook met MYA op de vrijdagavond nog sneller.
Michiel, Maricha
*10 jaar en ouder, maandag t/m vrijdag tijdvak 1900-2200
www.radionieuws.nlquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Maricha en Michiel Veenstra Veenstra! rest Fok!kers![]()
![]()
Sounds good die luistercijfers ! Heb je toevallig ook de cijfers van andere 3FM programma's? Ben wel benieuwd hoe MYA het doet en het Ek-stra weekend. C & S ook wel..
* Glacier zwaait ook naar iedereenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
![]()
Ben ook wel benieuwdquote:Sounds good die luistercijfers ! Heb je toevallig ook de cijfers van andere 3FM programma's? Ben wel benieuwd hoe MYA het doet en het Ek-stra weekend. C & S ook wel..
www.radionieuws.nl ga naar luistercijfers en dan marktaandeel. vul de dingen in die je wilt weten en bekijk hetquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Sounds good die luistercijfers ! Heb je toevallig ook de cijfers van andere 3FM programma's? Ben wel benieuwd hoe MYA het doet en het Ek-stra weekend. C & S ook wel..
Welke is de AM jingle dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Nog even m'n krantenartikeltje bumpen (stond gisteren in het Haarlems Dagblad)...
[ link | afbeelding ]
Grappig om te lezen dat de Arctic Monkeys-jingle het populairst is.
Die is inderdaad geweldig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.pureimaging.eu -> 3FM -> BASIC ARCTIC -> Play-knopje.'
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
www.radionieuws.nl ga naar luistercijfers en dan marktaandeel. vul de dingen in die je wilt weten en bekijk het
Dat is wel heel ergquote:Hieronder vindt u een overzicht van het marktaandeel van
Periode november/december 2007
Doelgroep Totaal 13 jaar en ouder
Dagen Vrijdag
Tijdvak 1900-2200
Radio 2 11,7 %
Sky Radio 101 FM 11,7 %
Q-Music 9,1 %
Radio 538 7,9 %
Radio 3 FM 7,8 %
Sky Radio en Radio 2 staan daar opvallend hoog, en 538 erg laag... Apart.quote:Hieronder vindt u een overzicht van het marktaandeel van
Doelgroep Totaal 10 jaar en ouder
Dagen Vrijdag
Tijdvak 1900-2200
Sky Radio 101 FM 12,2 %
Radio 2 11,5 %
Q-Music 9,0 %
Radio 538 8,0 %
Radio 3 FM 7,7 %
ORN 7,1 %
SLAM FM 4,6 %
Radio Veronica 3,9 %
Radio 1 3,9 %
Classic FM 3,3 %
Arrow Classic Rock 3,0 %
Radio 4 3,0 %
Radio 10 Gold 2,3 %
CAZ 2,2 %
100%NL 1,3 %
Arrow Jazz FM 0,9 %
Radio 5 0,8 %
TMF Radio 0,5 %
Radio 6 0,5 %
BNR 0,3 %
Radio 1 heeft daar wel hééééél erg veel...quote:Hieronder vindt u een overzicht van het marktaandeel van
Doelgroep Totaal 10 jaar en ouder
Dagen Vrijdag
Tijdvak 2400-3000
Radio 1 21,8 %
Radio 2 13,4 %
Sky Radio 101 FM 9,8 %
Radio 3 FM 4,9 %
Radio 538 4,7 %
Radio Veronica 4,5 %
ORN 4,1 %
CAZ 3,9 %
Arrow Classic Rock 3,8 %
Q-Music 3,3 %
SLAM FM 2,7 %
Radio 4 2,0 %
100%NL 1,7 %
Classic FM 1,2 %
BNR 0,9 %
Arrow Jazz FM 0,8 %
Radio 10 Gold 0,8 %
Radio 5 0,1 %
TMF Radio 0,0 %
Radio 6 0,0 %
quote:
Thanks Maricha/borisz! interessante link, kende ik nog niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
www.radionieuws.nl ga naar luistercijfers en dan marktaandeel. vul de dingen in die je wilt weten en bekijk het
Sander de Heer dus de winnaar danquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Luistercijfers tijdens Ekstra Weekend:
[..]
Sky Radio en Radio 2 staan daar opvallend hoog, en 538 erg laag... Apart.
Grappigquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Nog even m'n krantenartikeltje bumpen (stond gisteren in het Haarlems Dagblad)...
[afbeelding,link]
Grappig om te lezen dat de Arctic Monkeys-jingle het populairst is.
radio 1 is geklets en gesprekken men houdt daarvan denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
De vreemdste cijfers vind je toch echt in de nacht...
[..]
Radio 1 heeft daar wel hééééél erg veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |