Heb ik helaas niet, sorry! In elk geval zat Gerard taart te eten en toen gingen ze inzoomen. Vervolgens speelde Gerard daar leuk op in door allemaal gekke fratsen uit te halen (slaan op de taart, middelvinger etc etc). Er werd ook nog even ingezoomd op de pc en Gerard had Hyves open staan.quote:
Poison, geweldige plaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Againzender het volgende:
En nu Alice Cooper! Als ze hun mond houden maken ze eigenlijk best een goede show zo
Ja, leeeuuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef Againzender het volgende:
He, NovastarPluspuntje voor de invallers
Mooi, dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef rubbereend het volgende:
ik vind die Timur echt bloedirritant
http://www.zshare.net/audio/68420958e35020/quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:29 schreef greatgonzo het volgende:
misschien hier het beste op z'n plaats:
Zoek eigenlijk Gerard's " Rock and roll!!" Jingle... heeft iemand die?
Hij is dr weer hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra
Dat was een zeer vermakelijk gesprek jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
Ik heb vanmiddag dubbel gelegen in de trein om dat met Andries Knevel, en Paul van Scheijk
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)knevil_cu_wolden.wma voor wie m gemist heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was een zeer vermakelijk gesprek ja![]()
He, daar heb je hem ook weer...quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
Ja, maar wij mogen dan niet meer spammen anders, wordt het ook zo saai van.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Maricha het volgende:
Hallo!
Het zou bijna leuk worden om per MetMichiel een topic te hebben...jammer dat tijdens Ekstra Weekend het toch dan te snel gaat
en nu ook met MYA op de vrijdagavond nog sneller.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Maricha het volgende:
Hallo!
Het zou bijna leuk worden om per MetMichiel een topic te hebben...jammer dat tijdens Ekstra Weekend het toch dan te snel gaat
Je klinkt een beetje moequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
Ik verwacht elk moment een koerier met saucijzenbroodjes die de studio binnen komt stormen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
en nu ook met MYA op de vrijdagavond nog sneller.
Michiel, Maricha
tevreden over de luistercijfers ?![]()
Met Michiel is trouwens van 5,8% naar 6,5 % gegaan*en met vorig jaar vergeleken was dat 5,3%.
*10 jaar en ouder, maandag t/m vrijdag
Echt wel en die cijfers van MM wist ik nog niet eens! TOP!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Michiel is trouwens van 5,8% naar 6,5 % gegaan*en met vorig jaar vergeleken was dat 5,3%.
*10 jaar en ouder, maandag t/m vrijdag tijdvak 1900-2200
Dat is alleen bij het dj-overleg....krijgen wij nooit!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een koerier met saucijzenbroodjes die de studio binnen komt stormen.![]()
Flauw.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is alleen bij het dj-overleg....krijgen wij nooit!
Hoi Maricha en Michiel Veenstra Veenstra! rest Fok!kersquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
en nu ook met MYA op de vrijdagavond nog sneller.
Michiel, Maricha
*10 jaar en ouder, maandag t/m vrijdag tijdvak 1900-2200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |