Dat was ik niet van plan hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Sirolf het volgende:
Nee Glacier, nu niet wéér een kwartetje gaan posten!
quote:
correctie, misschien is het juist beter dat het geen hit was gewordenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef -Hans- het volgende:
Ik word hier zo f*cking blij van ! GEWELDIGE PLAAT en zoooooo jammer dat het niet echt een giga hit is geworden, maar dat maakt het liedje er niet minder door
Misschien wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
correctie, misschien is het juist beter dat het geen hit was geworden
* Glacier luistert naar een vriend op FeelINquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Ik zit tennis te kijken ipv te luisteren
Doe eens printscreen danquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Vette ROFL net @ webcam![]()
![]()
Gerard met de middelvinger toen er werd ingezoomd
Inderdaad, wat een mongolenradio.quote:
Ik vind het een verbetering!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Impry het volgende:
Overigens Rob nog steeds gewoon met de webcam in de studioIs hij na de SR toch niet meer zo cameraschuw!
ik ben er iig blij meequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Impry het volgende:
Overigens Rob nog steeds gewoon met de webcam in de studioIs hij na de SR toch niet meer zo cameraschuw!
New Orleans was vroeger trouwens ook behoorlijk Frans, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:52 schreef JDude het volgende:
Ja, die had ik dan ook fout.
Orléans is zo Frans als het maar zijn kan, New Orleans daarentegen...
Heb ik helaas niet, sorry! In elk geval zat Gerard taart te eten en toen gingen ze inzoomen. Vervolgens speelde Gerard daar leuk op in door allemaal gekke fratsen uit te halen (slaan op de taart, middelvinger etc etc). Er werd ook nog even ingezoomd op de pc en Gerard had Hyves open staan.quote:
Poison, geweldige plaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Againzender het volgende:
En nu Alice Cooper! Als ze hun mond houden maken ze eigenlijk best een goede show zo
Ja, leeeuuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef Againzender het volgende:
He, NovastarPluspuntje voor de invallers
Mooi, dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef rubbereend het volgende:
ik vind die Timur echt bloedirritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |