Vooral op de uren dat Sander zat wssquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef borisz het volgende:
vorig jaar was er geloof ik zelfs een kleine daling
Die zoeken we opquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef borisz het volgende:
vorig jaar was er geloof ik zelfs een kleine daling
Dat was ik niet van plan hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Sirolf het volgende:
Nee Glacier, nu niet wéér een kwartetje gaan posten!
quote:
correctie, misschien is het juist beter dat het geen hit was gewordenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef -Hans- het volgende:
Ik word hier zo f*cking blij van ! GEWELDIGE PLAAT en zoooooo jammer dat het niet echt een giga hit is geworden, maar dat maakt het liedje er niet minder door
Misschien wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
correctie, misschien is het juist beter dat het geen hit was geworden
* Glacier luistert naar een vriend op FeelINquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Ik zit tennis te kijken ipv te luisteren
Doe eens printscreen danquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Vette ROFL net @ webcam![]()
![]()
Gerard met de middelvinger toen er werd ingezoomd
Inderdaad, wat een mongolenradio.quote:
Ik vind het een verbetering!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Impry het volgende:
Overigens Rob nog steeds gewoon met de webcam in de studioIs hij na de SR toch niet meer zo cameraschuw!
ik ben er iig blij meequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Impry het volgende:
Overigens Rob nog steeds gewoon met de webcam in de studioIs hij na de SR toch niet meer zo cameraschuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |