Dat valt nog wel mee,quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
De fax-ziekte begint trouwens ernstige vormen aan te nemen bij me...
Mede-projectgroepsleden vragen zich soms af waar ik het in hemelsnaam over heb.
Ja, maar nu moeten we wel wat rustiger aan gaan doen, dit topic moet nog minstens 1,5 uur meequote:
Dat valt mij niet eens meer op...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef valing het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee,
ik meld mijn projectleden regelmatig dat het programma naar de Palestijnen is
Zeggen ze niet de hele tijd dat je filistijnen moet zeggen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef valing het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee,
ik meld mijn projectleden regelmatig dat het programma naar de Palestijnen is
Oohh het is dat je een man bent want anders..... Zeer vette request !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef broer het volgende:
Waar kunnen die requests voor ná negen uur naartoe? Ik vind het wel weer eens tijd worden voor Flux van Bloc Party op de radio.
Tjitse en Joeyquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
Hmm, gasten in de stu-stu-studio
't wordt tijd dat de aparte webcamstreams weer gaan werken, dan kunnen we tenminste kijken wie het zijn
Goeiequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef broer het volgende:
Waar kunnen die requests voor ná negen uur naartoe? Ik vind het wel weer eens tijd worden voor Flux van Bloc Party op de radio.
...was ik een vrouw geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Oohh het is dat je een man bent want anders.....
Ahhquote:
hahahaha!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:46 schreef broer het volgende:
...was ik een vrouw geweest.
Je bent scherp vanavond, Hans.
Er zijn verschillende autorepliesquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh
* Broekie stemt weer even op Moke.
Over stemmen gesproken, leuke sms autoreply tijdens MetMichiel by the way!
Dus niet meer de "volgende keer bij jou"?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Er zijn verschillende autorepliesElke dag anders
Vier verschillende, dus één voor de maandag, één voor de dinsdag, één voor de woensdag en één voor de donderdag, of meer nog meer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Er zijn verschillende autorepliesElke dag anders
Dus...quote:Eric belt met Dave Grohl!
(23-01-08) - De kogel is door de kerk, vannacht gaat het gebeuren! Corton krijgt niemand minder dan Dave Grohl aan de lijn. Check 3VOOR12 Radio, en zet je oren op scherp om tien over twaalf!
Oh ik zie nu dat Michiel voor elke dag dezelfde heeft ingesteld....dat was anders.... Tijd om ze weer eens te veranderenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vier verschillende, dus één voor de maandag, één voor de dinsdag, één voor de woensdag en één voor de donderdag, of meer nog meer?
Gaaf! btw; ik vind het nieuwe programma van Corton echt helemaal OK. Qua muziek echt zeer fijn om te horen en Eric doet het ook prima!quote:
Ja, mooi is dat, stuur ik dus voor niets een smsjequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat Michiel voor elke dag dezelfde heeft ingesteld....dat was anders.... Tijd om ze weer eens te veranderen
Nee:quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus niet meer de "volgende keer bij jou"?
Heb em zo vaak gekregen... en toch ben ik al 2 keer bij jullie geweest maar jullie nooit bij mij
quote:Tnx voor je SMS, volgende keer bij ons! Veenstra Veenstra
Voor het geval Martijn het vergeet te melden: The Feeling is straks speciaal voor de FOK!-vriendjes en vriendinnetjesquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
En bij het konijntje roept ie dan weer niet voor wie...
Rustig, rustiig! Konijntje komt er straks aan he... Ik wou ff de link leggen tussen wiebelen en dansen met Joy Division. Sis is radio mennn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
En bij het konijntje roept ie dan weer niet voor wie...
Dat ga ik per ongeluk vergeten denk ik ja :-) Maar toch hou ik van jullie!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor het geval Martijn het vergeet te melden: The Feeling is straks speciaal voor de FOK!-vriendjes en vriendinnetjes
mooi, Ajax is bijna afgelopen, dus dan ga ik weer van Langs de Lijn terug naar 3FMquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Rustig, rustiig! Konijntje komt er straks aan he... Ik wou ff de link leggen tussen wiebelen en dansen met Joy Division. Sis is radio mennn...
Sorry, sorry. Je moet mijn posts ook niet al te serieus nemen, al helemaal niet als er een knipoog in staatquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Rustig, rustiig! Konijntje komt er straks aan he... Ik wou ff de link leggen tussen wiebelen en dansen met Joy Division. Sis is radio mennn...
Vergeet hij niet hoor, is een beetje expres. Maar iedereen weet dat wel!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor het geval Martijn het vergeet te melden: The Feeling is straks speciaal voor de FOK!-vriendjes en vriendinnetjes
Oh, sorry, ik was ff vergeten een knipoog bij mijn bericht te zetten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Sorry, sorry. Je moet mijn posts ook niet al te serieus nemen, al helemaal niet als er een knipoog in staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |