Ik zou het zo snel mogelijk mailen, je weet nooit hoe snel het gaat!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das ook wel handig. Al een deadline? Eens kijken of ik nog zin krijg om em zelf te proberen te tekenen en anders verstuur ik wel ff een last-minute mail.
Als Michiel er niet is kan het alleen maar rustig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Over het aantal PpP gesproken... lekker rustig avondje vandaag?
Aangezien er heel veel posters bij zaten die alleen maar wat te melden hadden als er wat af te zeiken hadden, vind ik het niet zo erg. Vooral tijdens de finale zat ik me te ergeren aan het gezeik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet blijven hangen dan...
'k denk dat Martijn een stuk rustiger is, en Maricha hem dus niet in toom hoeft te houden waardoor ze het inderdaad rustiger heeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Normaal eigenlijk......alleen vond ik dat ik wel iets meer aandacht aan jullie kon besteden....beetje minder geworden de laatste tijdquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent de schade nu iig goed aan het inhalenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Maricha het volgende:
Normaal eigenlijk......alleen vond ik dat ik wel iets meer aandacht aan jullie kon besteden....beetje minder geworden de laatste tijd
Ja, wie gaat er dan ook weg van het forum tijdens MetMichiel?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Zo! Ik ben er ff niet en jullie spammen dit topic vol
Aah... Liefquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Normaal eigenlijk......alleen vond ik dat ik wel iets meer aandacht aan jullie kon besteden....beetje minder geworden de laatste tijd
Heb je al bedacht of en zo ja wat je gaat requesten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Om 21:00 is het trouwens request uurtje. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al
Ja..ik stuur er alleen geen , want om 21.00 ben ik d'r niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Om 21:00 is het trouwens request uurtje. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al
Jeetje! Goed dat je het zegt.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Vooral dat gejank geëmmer over Coen zn emmer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aangezien er heel veel posters bij zaten die alleen maar wat te melden hadden als er wat af te zeiken hadden, vind ik het niet zo erg. Vooral tijdens de finale zat ik me te ergeren aan het gezeik.
Voor de luistercijfers is het natuurlijk minder leuk.
Klopt, 2 loopt ook niet top trouwens.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Glacier het volgende:
[..]
Super ADO 2? Met 1 gaat het ook niet echt lekker geloof ik
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ik ben ontzettend druk. In mijn hoofd. Deze post slaat nergens op, maar het helpt ons wel naar de 444!
Nog niet bedacht maar daar ga ik zo even over nadenken, maar weet niet zeker of ik wat ga requesten maar ga er in elk geval even over nadenken. Zag laatst de clip van WhiteTown op TMF en dat vind ik wel zo'n toffe plaat. Misschien dat ik die plaat ga requesten...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb jeal bedacht of en zo ja wat je gaat requesten?
En heb je je request al verstuurd, klaar staan of moet je hem straks nog gaan typen?
'k zal eens wat proberen te bedenken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jeetje! Goed dat je het zegt.....
Was niet mijn schuld! Kreeg een timeout!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Twee keer hetzelfde bericht posten Broekie... Ja, zo komen we er wel!
Koste me ff wat tijd die ik niet aan posten kon besteden, maar ik heb de grap gemaild.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zou het zo snel mogelijk mailen, je weet nooit hoe snel het gaat!
Een troost ik schijn al bijna 10.000 posts hier te hebben en ze slaan allemaal nergens op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ik ben ontzettend druk. In mijn hoofd. Deze post slaat nergens op, maar het helpt ons wel naar de 444!
"Hoi, ik ben Glacier en ik doe een Schaap na"?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:24 schreef Glacier het volgende:
Bla
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
"Hoi, ik ben Glacier en ik doe een Schaap na"?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef Glacier het volgende:
Ja..ik stuur er alleen geen , want om 21.00 ben ik d'r niet meer
Ik was al bijna m'n wachtwoord vergeten joh, zo lang ben ik hier al niet meer geweest. Enneh, nou, dat dus. Weer een post!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een troost ik schijn al bijna 10.000 posts hier te hebben en ze slaan allemaal nergens op.
Ach, daar hebben we altijd nog de passmailer voor, krijg je gewoon een linkje per e-mail toegestuurd waarmee je je wachtwoord kan resettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Ik was al bijna m'n wachtwoord vergeten joh, zo lang ben ik hier al niet meer geweest. Enneh, nou, dat dus. Weer een post!
Gelukkig weet je em weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ik was al bijna m'n wachtwoord vergeten joh, zo lang ben ik hier al niet meer geweest. Enneh, nou, dat dus. Weer een post!
Mja, tussen 4 en 6 is hier bijna nooit iemand, dus zo vaak zien/horen we je niet...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
Morgen gaat mijn wekker om 5:45 dus dan kan ik nog een stukkie Muijs horen! ik haat vroeg opstaan, aaaaaaah!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, tussen 4 en 6 is hier bijna nooit iemand, dus zo vaak zien/horen we je niet...
Moet je ook niet doen, je moet gewoon forum.3fmfan.nl in je favorieten zettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef broer het volgende:
Ik zal nog eens om half zes een tvp plaatsen, zeg.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef broer het volgende:
Ik zal nog eens om half zes een tvp plaatsen, zeg.
Goh, dat hoor ik nou nooit! :-)quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, tussen 4 en 6 is hier bijna nooit iemand, dus zo vaak zien/horen we je niet...
Ik kreeg net een groene fax, dus dan weet je hoe laat het is...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Goh, dat hoor ik nou nooit! :-)
Ben jij diegene die altijd zo lekker ligt te slapen? Dat ben jij he?
Nee dat was ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Goh, dat hoor ik nou nooit! :-)
Ben jij diegene die altijd zo lekker ligt te slapen? Dat ben jij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |