Toch vind ik het jammer dat ik het niet live kan luisteren/kijken. Maar goed, zoals ik al zei, daar hebben we recorders voor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, volgens mij zitten we gezamenlijk door te slaan hiero.
Zo heel erg bijzonder is het nou ook weer niet idd.
Doorslaan zeg je?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doorslaan is beter dan niets posten. Anders halen we nooit de 444
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Maricha het volgende:
Hij weet niet dat hij alcoholvrije champie kreeg![]()
grapje
Rare tijd om je keuken uit te gaan breken..quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Doorslaan zeg je?
* Sirolf gaat even een moker uit de schuur halen...
"Ja, hier rechtsaf, dan de derde afslag links, met de bocht mee en op de rotonde de 2e afslag nemen en dan alsmaar rechtdoor"quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:02 schreef -Hans- het volgende:
Maricha gaat Martijn helpen om het topic te vinden
Volgens mij ook ! Marichaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij zag ik op de webcam dat Maricha Martijn hielp om in te loggen.
Hey TheVulture
Moker halen kost je tijd die je beter aan posten kunt spenderen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doorslaan zeg je?
* Sirolf gaat even een moker uit de schuur halen...
Hahaha, roflquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
"Ja, hier rechtsaf, dan de derde afslag links, met de bocht mee en op de rotonde de 2e afslag nemen en dan alsmaar rechtdoor"
Hoi Muijsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Nou nou, he he , poe poe, daar ben ik dan!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
"Ja, hier rechtsaf, dan de derde afslag links, met de bocht mee en op de rotonde de 2e afslag nemen en dan alsmaar rechtdoor"
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Eeej Martijn, volgende keer toch maar even je TomTom gebruikenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Welkom terug!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Het KNMI heeft een postwaarschuwing gegeven..het gaat nogal hard zo nu en danquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Lange leve Maricha!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
Waar zouden een hoop 3FM medewerkers zijn zonder Maricha?
In ieder geval niet op het forum.
Nu is het nog wel bij te houden..toen ging het echt meesterlijk hardquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Het is al weer een maand geleden dat deze post-snelheid nogal al aan de lage kant was.
Dat was idd echt gekkenwerk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nu is het nog wel bij te houden..toen ging het echt meesterlijk hard
Hopelijk zijn we voor 20.30 klaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
Dienstmededeling: nog zo'n 73 posts.
Je hoeft niet te tekenen! Je mag ook je grap in tekst mailen hoor, wat jij wilt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb vandaag ook een voorkant voor de DD bedacht. Ik moet alleen nog ff zin hebben om em te tekenen. Vroeger tekende ik heel vaak stripfiguren na, maar Donald Duck wilde me nooit echt goed lukken.
Als het nou echt niet wil lukken kan je natuurlijk ook altijd nog even opzoek gaan naar iemand die het wel goed genoeg naar jouw zin kan tekenen, aan de hand van jouw schets.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb vandaag ook een voorkant voor de DD bedacht. Ik moet alleen nog ff zin hebben om em te tekenen. Vroeger tekende ik heel vaak stripfiguren na, maar Donald Duck wilde me nooit echt goed lukken.
Dan maken we een nieuw topic aan, maar posten er tot 22 uur totaal niet meer in?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we voor 20.30 klaar
Ook leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toen waren er meer mensen die meeposten..nu is het aantal posts per persoon een stuk hoger
Zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maken we een nieuw topic aan, maar posten er tot 22 uur totaal niet meer in?
Wel een teken dat SR elk jaar mensen bij andere stations wegtrektquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Veel van die posters... nooit meer wat van gehoord.
Das ook wel handig. Al een deadline? Eens kijken of ik nog zin krijg om em zelf te proberen te tekenen en anders verstuur ik wel ff een last-minute mail.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je hoeft niet te tekenen! Je mag ook je grap in tekst mailen hoor, wat jij wilt!
Jammer dat ze niet blijven hangen dan...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel een teken dat SR elk jaar mensen bij andere stations wegtrekt
Ik krijg wel een beetje een lamme arm van het postenquote:
Idd...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze niet blijven hangen dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |