Dat telt dus niet......Michiel vrijquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gewoon Michiel precies zoveel dagen vrij geven dat het valt op het moment dat Broekie weer in NL is
Vrije dagen voor Michiel tellen helaas niet, want dan neemt iemand anders de MetMichiel uitzending over. 't zou echt om een dag moeten gaan waarop er geen MetMichiel uitzending kan zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gewoon Michiel precies zoveel dagen vrij geven dat het valt op het moment dat Broekie weer in NL is
Dan hadden we ook niet zo zitten spammen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat telt dus niet......Michiel vrij
Rooster dan wat uitzendingen vanaf de Zuidpool in.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat telt dus niet......Michiel vrij
Ohja..quote:
Touchequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Dan hadden we ook niet zo zitten spammen.
Brengt me wel op een idee... de laatste aflevering van NoordpoolFM was toch ook MetMichiel? Gewoon ff een Ekstra Weekend omdopen tot MetMichielquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooster dan wat uitzendingen vanaf de Zuidpool in.
Ohnee, dat waren ook gewoon MetMichiel-afleveringen...
Als we dan toch aan het flessen zijn, gewoon ook in het weekend van 19-22 ff meetellenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Brengt me wel op een idee... de laatste aflevering van NoordpoolFM was toch ook MetMichiel? Gewoon ff een Ekstra Weekend omdopen tot MetMichiel
En het weekend openen dan...?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Brengt me wel op een idee... de laatste aflevering van NoordpoolFM was toch ook MetMichiel? Gewoon ff een Ekstra Weekend omdopen tot MetMichiel
Normaal gesproken wel. Vorig jaar was dat wel zo....en zat ik hier ook met Muijs (Michiel was onderweg terug van de Noordpool) nuchter te wezen......quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Overigens, heeft koninginnedag wel een normale uitzendavond dan?
Nee, we houden het wel eerlijk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het flessen zijn, gewoon ook in het weekend van 19-22 ff meetellen
Zo overdreven hoeft ook weer niet. Maar als Gerard een keer niet kan op vrijdag, gewoon geen invaller regelen (of Maricha) en je hebt een MetMichiel op vrijdagquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het flessen zijn, gewoon ook in het weekend van 19-22 ff meetellen
Flauw.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Vorig jaar was dat wel zo....en zat ik hier ook met Muijs (Michiel was onderweg terug van de Noordpool) nuchter te wezen......
Nee joh, nog minder dan 130!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Nog iets van 160 reacties !
Ach....het is niet anders! Iemand moet het doen......quote:
MichielFM? Nah, te veel is ook niet goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat wordt een week a la SR inplannen dus
Zet Domien er neer en geef 'm een pallet champagne, en laat vervolgens Martijn afbellen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ach....het is niet anders! Iemand moet het doen......
Als je dan de 500e aflevering net zo viert als het 2-jaars feestje is er genoeg drank om dat nuchter door te kunnen strepenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Vorig jaar was dat wel zo....en zat ik hier ook met Muijs (Michiel was onderweg terug van de Noordpool) nuchter te wezen......
Zeg het is gewoon een MetMichiel uitzending, ook al is het de 500e.....dat is geen reden tot enorme feesten ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat wordt een week a la SR inplannen dus
Viel me mee dat hij op de receptie weer champagne dronk..en mochtquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Zet Domien er neer en geef 'm een pallet champagne, en laat vervolgens Martijn afbellen.
Waarom krijg ik nou ineens flashbacks naar Domien die dat riep naast het Glazen Huis in Den Haag, over de Oud&Nieuw wissel?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ach....het is niet anders! Iemand moet het doen......
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
Het erge is.. Floris en Broekie zitten op irc actief te wezen..ipv hier de boel vol te posten
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Waarom krijg ik nou ineens flashbacks naar Domien die dat riep naast het Glazen Huis in Den Haag, over de Oud&Nieuw wissel?
Die zei dat namelijk ook exact zo
Och, volgens mij zitten we gezamenlijk door te slaan hiero.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg het is gewoon een MetMichiel uitzending, ook al is het de 500e.....dat is geen reden tot enorme feesten ofzo.
En jij hebt blijkbaar nog tijd om de irc te checkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
Het erge is.. Floris en Broekie zitten op irc actief te wezen..ipv hier de boel vol te posten
Hij weet niet dat hij alcoholvrije champie kreegquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Viel me mee dat hij op de receptie weer champagne dronk..en mocht
Oh! Ikke niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
Even kijken wel ja ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
En jij hebt blijkbaar nog tijd om de irc te checken![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij weet niet dat hij alcoholvrije champie kreeg![]()
grapje
Doorslaan is beter dan niets posten. Anders halen we nooit de 444quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, volgens mij zitten we gezamenlijk door te slaan hiero.
Zo heel erg bijzonder is het nou ook weer niet idd.
Prachtigquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh! Ikke niet!
Mij een beetje vals beschuldigen!
Nou, jij gaat idd vrijuit..van Floris had ik meer posts verwachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
Oh! Ikke niet!
Mij een beetje vals beschuldigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |