Bedankt voor de geweldige request, maar laat die handtekening maar zitten hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:13 schreef Sersjee het volgende:
Graag gedaan, handtekeningen na afloop in de foyer...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bedankt voor de geweldige request, maar laat die handtekening maar zitten hoor
Zo blij dat ik daar vanaf ben! Kreeg al weer nare flash-backsquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
SWOT analyses. Bah. Volgende week mag ik weer. Heb er nu al geen zin in.
Dit is je dag vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:21 schreef Sersjee het volgende:
"doe je ding, doe je dansje"
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is je dag vandaag![]()
Broekie, je request!
Joh, zou ie van mij zijn? Welnee, hoe kom je er bij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is je dag vandaag![]()
Broekie, je request!
Ik begin er dit jaar mee. Ben geswitched, maar dat had ik beter niet kunnen doen, zeikerige stagebegeleider die ook nog les geeft in de 3equote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo blij dat ik daar vanaf ben! Kreeg al weer nare flash-backs
Zal hem morgen even kopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Staat een leuk stukje over Kane in Michiel's interview in de Revu...
Trustequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet er morgen al om half 7 uit.Tot morgen.
Was het smsje toevallig van jou?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik luisterde in de auto zojuist naar de radio en kreeg een vermoeden dat Broekie ook aan het luisteren is...
Leek mij ook niet nee. Maar van jou weet ik dat jij mijn nummer hebt en ik het jouwe tijdens m'n telefoonwissel ben kwijt geraaktquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, zo slecht was die keuze niet toch.....
Nou dat.quote:
Mjaquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
"doe eens rustig ik ben aan het bellen tegen die agent..."
Die agent was booooooos, toen ik Williams weer aan de telefoon had... Die agent wilde ook niet met mij praten. Ik dacht: help hem even.... helaas wilde die agent mij niet sprekenquote:
Kon niet missenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
Joh, zou ie van mij zijn? Welnee, hoe kom je er bij?
Kan me er wel iets bij voorstellen, als iemand tegen mij "doe eens rustig ik ben aan het bellen" zou schreeuwen zou ik ook lichtelijk boos wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die agent was booooooos, toen ik Williams weer aan de telefoon had... Die agent wilde ook niet met mij praten. Ik dacht: help hem even.... helaas wilde die agent mij niet spreken
* Sirolf ziet een politie-agent voor zich die groen wordt en uit z'n kleren scheurt...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen, als iemand tegen mij "doe eens rustig ik ben aan het bellen" zou schreeuwen zou ik ook lichtelijk boos worden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet een politie-agent voor zich die groen wordt en uit z'n kleren scheurt...
Ligt eraan hoe rustig die politie agent eerst was, Dat hebben we niet gehoord natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen, als iemand tegen mij "doe eens rustig ik ben aan het bellen" zou schreeuwen zou ik ook lichtelijk boos worden
Mja, er zijn nu eenmaal ook mensen met de muzieksmaak van een kleuter die TH te gek vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
TH, da's dan weer een beetje jammer...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, er zijn nu eenmaal ook mensen met de muzieksmaak van een kleuter die TH te gek vinden.
De Muijs gaat naar huis... heeeeerlijk slapen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Martijn valt zo zeker in slaap op z'n bed in de 3FM-bezemkast om daar over een uur of 6 weer uit te komen?
Doe je goed, welterusten alvast!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:55 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
De Muijs gaat naar huis... heeeeerlijk slapen!
Ah, Domien gaat vannacht een marathon houden?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:55 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
De Muijs gaat naar huis... heeeeerlijk slapen!
Tot morgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg alvast tot morgen!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:09 schreef Horloge het volgende:
Wat een heerlijk nummer is dit toch!
Het wordt nu juist leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
En ja hoor, na 22 uur is het hier natuurlijk weer uitgestorven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |