Kim Feenstra Feenstra.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:37 schreef Deansensitized het volgende:
Green Day
Wie was die doos met die tassen man
Ik was "het" woordje niet vergetenquote:
HNTM?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef Vlindur het volgende:
God wat is die kim toch een stom wijf. Vreselijk. Alleen daarom had ze al niet mogen winnen bij HNTM!
Ik wil Ruben horen!!
Hollands Next Top Mokkelquote:
ze heeft een rotkop!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze mag dan wel dom zijn maar het is niet verkeerd om naar te kijken
Dat filmpje haalt wel de charme van de foto weg jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Had de link hier al een tijd geleden gepost maar Kim Feenstra zat een tijd geleden - aangeschoten -
bij RTV Noord. http://www.youtube.com/watch?v=yqu4zelthhM
Zeer domme
Avond![]()
Ik draai even terug wat ik eerst over haar zeiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Had de link hier al een tijd geleden gepost maar Kim Feenstra zat een tijd geleden - aangeschoten -
Zeer domme
Avond![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Zeer domme
Avond![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:03 schreef Feivel1 het volgende:
Al Megahits op een rijtje trouwens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Megahit
De lijst zelf heeft iemand gewoon bij 3FM opgevraagd, en toen in een Wikipedia-tabelletje gegoten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Wie is er zo creatief geweest....
Erg leuk om terug te lezen
Nogal jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:45 schreef Glacier het volgende:
Dat filmpje haalt wel de charme van de foto weg ja
En dit is nog niet eens het hele interview, haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik draai even terug wat ik eerst over haar zei
Disneylandquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Veenstra Veenstra eigenlijk
Hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Veenstra Veenstra eigenlijk
Speelt Michael Jordan tegenwoordig in België?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Marc![]()
ULEB-cup linkjes voor je![]()
http://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=uleb_252&st=20&dp=BPC72FF6F2NB1B9SC11483721&z=1
http://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=uleb_269&st=20&dp=12711FF6F2NB1B9SC11422865&z=0
eurosport 2 zendt ook altijd Uleb cup uit. Of via myp2p.eu voor livestreamsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Marc![]()
ULEB-cup linkjes voor je![]()
http://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=uleb_252&st=20&dp=BPC72FF6F2NB1B9SC11483721&z=1
http://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=uleb_269&st=20&dp=12711FF6F2NB1B9SC11422865&z=0
quote:
Bekende naam inderdaad maar deze Jordan haalt bij lange na niet het niveau van de legendarische nummer 23 van de Bulls.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Speelt Michael Jordan tegenwoordig in België?
Volgens mij zijn de Nederlandse clubs vanavond niet te zien, maar dat weet ik niet 100% zeker..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
eurosport 2 zendt ook altijd Uleb cup uit. Of via myp2p.eu voor livestreams. ik weet alleen even niet welke wedstrijden ze dan nu uitzenden
Ik heet Veenstra.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Huh? Hier? Veenstra op visite of is het een clone?
Donderdag alweer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vrijdagavond rond 19:00 u toch wel terug hopelijk?
Donderdag om 19.00 zit gewoon weer hier! Is maar 2 dagen wegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vrijdagavond rond 19:00 u toch wel terug hopelijk?
Gelukkig maar, dus wel EkStra Weekend!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Donderdag om 19.00 zit gewoon weer hier! Is maar 2 dagen weg
Zoveel PC's in de buurt en dan niet eens even kunnen internetten, blijft toch raar klinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie werkt weer eens over.
Ben de Apples aan het herinstalleren met een student. Heb dan ook geen workstation met internet in de buurt dus post maar even met mijn mobiel. Gelukkig hangt hier wel een flinke surroundset met radio. :-)
En gewoon MetMichielquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dus wel EkStra Weekend!
Helaasch, die optie heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik mn vote op http://www.3fmfan.nl/page/polls moet aanpassen. Ik denk dat Adele MH wordt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Helaasch, die optie heb ik nog niet.
Moet polls met spelfouten zelfs nog rechtstreeks via de DB aanpassen, heb ik nog niks voor gemaakt. Work in progress!
Spannende stijd tussen Calvin Harris en Chris Martin en die rapper (west).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik mn vote op http://www.3fmfan.nl/page/polls moet aanpassen. Ik denk dat Adele MH wordt.
Nee, Apple'squote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoveel PC's in de buurt en dan niet eens even kunnen internetten, blijft toch raar klinken.
Calvin Harris gaat vervelen als megahit denk ik..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Spannende stijd tussen Calvin Harris en Chris Martin en die rapper (west).
Logisch..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Glacier het volgende:
Ik denk dat het West wordt, daarom heb ik daar ook op gestemd..
Maar dan geef je geen antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen stemmen op de plaat waarvan ik hoopte dat ie megahit werd
Niet wat je wil dusquote:Zo kan je elke week stemmen op wat je denkt dat de Megahit van de komende week gaat worden.
Van West denk ik eigenlijk ook dat het snel gaat vervelen maar Calvin Harris zou ik echt een verrassende Megahit vinden en persoonlijk vind ik de nieuwe van Calvin Harris echt te gek!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Glacier het volgende:
Calvin Harris gaat vervelen als megahit denk ik..
Ik denk dat het West wordt, daarom heb ik daar ook op gestemd..
quote:
Mjah, was weer even uit de buurt van het enige werkende workstation in deze hoek van het gebouw, dus dacht, ik sms maar even.quote:
moke kreeg ook mijn stemquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, was weer even uit de buurt van het enige werkende workstation in deze hoek van het gebouw, dus dacht, ik sms maar even.
Inmiddels zie ik dat dat niet nodig was, 66% voor Moke dus dat redden ze nog wel in de laatste paar minuten
Truequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar dan geef je geen antwoord op de vraag
[..]
Niet wat je wil dus
Ook een leuk nummer, maar dan mogen Hot Chip en Silkstone van mij ook wel een kans hebben. Beide in mijn ogen ook goede platen. Chasing pavements zal het wel niet worden....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat denken jullie trouwens van Milow - You Don't Know als Megahit zijnde? Plaat is al een giga hit geweest in Belgie en is nog niet heel vaak op 3FM te horen geweest. Ik vind het wel een mooi (lief) liedje, maar misschien wat te (zoveelste niet up-tempo plaat en daar hebben we de laatste tijd al veel van gehad) als Megahit zijnde. http://www.youtube.com/watch?v=o32x-kHGaTo
Aha, dadelijk nog eentje! Nu chop suey nogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] Ah een schreeuw plaat, die kon ik wel even gebruiken! [ afbeelding ]
Die plaat van Hot Chip is erg geinig maar zal never nooit Megahit worden. Te weinig commercieel en zal waarschijnlijk ook nooit in de hitlijsten verschijnen. Geef Silkstone nog wel een aardige kans.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook een leuk nummer, maar dan mogen Hot Chip en Silkstone van mij ook wel een kans hebben. Beide in mijn ogen ook goede platen. Chasing pavements zal het wel niet worden....![]()
Dat krijg je als Michiel er niet is. Er zit hier een pallet Michiel-groupies.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Rustig is het hier heden avond....
Hot Chip is wel erg hip voor 3FM MH, hoewel die het van mij ook best mag worden :pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook een leuk nummer, maar dan mogen Hot Chip en Silkstone van mij ook wel een kans hebben. Beide in mijn ogen ook goede platen. Chasing pavements zal het wel niet worden....![]()
Waarschijnlijk ben je dan zelfs sneller dan D.Rose met z'n FOK! @ MetMichiel-film.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
M'n eerste post vanaf m'n pc
SR2007 dvd is een stap dichterbij
en er zitten voetbalkijkers bijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat krijg je als Michiel er niet is. Er zit hier een pallet Michiel-groupies.
Huh welke wedstrijd is/was er bezig dan?? Zag wel wat uitslagen uit de eredivisiequote:
Arme buren...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh welke wedstrijd is/was er bezig dan??
Calvin Harris - The Girls !Geluid gaat hier wel even vet in de plus
Afrika Cupquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh welke wedstrijd is/was er bezig dan?? Zag wel wat uitslagen uit de eredivisie
Calvin Harris - The Girls !Geluid gaat hier wel even vet in de plus
D.Rose (en de film) Nooit meer iets van gehoord...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan zelfs sneller dan D.Rose met z'n FOK! @ MetMichiel-film.
Die laatste wedstrijd had ik wel willen zien. Heb wel sympathie voor Arsenalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:16 schreef borisz het volgende:
Afrika CupSudan - Zambia
en ook league cup Spurs - Arsenal
Toch blij dat ik het niet heb gezien!quote:
gemistquote:
WTF!?!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Heath Ledger dood, ik val effe van mijn stoel
ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
truste AZ
dat axel en marc maar de hele nacht door mogen slapen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
Ik ken hem niet, maar 28 is veels te jong.
Ja:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
28 jaar oud.... Dacht ik te horen...
http://cityroom.blogs.nyt(...)edger-is-found-dead/quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
Ik ken hem niet, maar 28 is veels te jong.
Viel me idd ook al op. 'Beetje' belachelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Wat ziet nu.nl er ineens verrot uit, met die reclame pagina breed op de achtergrond....)
Hoe ongelofelijk jaloers je me nu maakt.... grrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Viel me idd ook al op. 'Beetje' belachelijk.
Achja... over minder dan 24 uur zit ik achter een heerlijke pint Guinness in een pub in Dublin![]()
.
I knew itquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe ongelofelijk jaloers je me nu maakt.... grrrr![]()
GuinnessIreland
![]()
LOL, ze doet ook nog een hele goede Michael Buble imitatie: http://youtube.com/watch?v=p8bQChtLE6wquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef Broekie het volgende:
Voor alle anti én pro Krezip fans: zingt deze jongedame beter of slechter dan Jacq? >> http://youtube.com/watch?v=q94q0Nopk4o
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef Broekie het volgende:
Voor alle anti én pro Krezip fans: zingt deze jongedame beter of slechter dan Jacq? >> http://youtube.com/watch?v=q94q0Nopk4o
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I knew it.
Wordt de zesde keer Ierland; vierde keer Dublin. Was eerst de bedoeling dat ik twee dagen zakelijk zou gaan (en twee privé), maar dat zakelijke is uitgesteld. Dus móet binnen nu en een maand of wat nog een keer. Heel vervelend
. Heb er zin in
. Wandeling van Bray naar Greystones en/of rond Howth Head (als 't weer 't allemaal toelaat; anders pub pub pub
).
ik nu drie keer sinds 2001. 'Mooi' om te zien hoe de zee/wind de kust steeds weer wat meters opschuift. Prachtige wandeling. Niet ver van Dublin en toch het échte Ierse landschapquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Die wandelingTwee keer gedaan.
IJsland staat ook ook HOOG op m'n verlanglijstje, maar idd, duuur (drie/vier keer Nederlandlevensstandaardquote:Misschien dit jaar toch Galway, aangezien Iceland een beetje te duur is...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan kun je ook naar mijn nick name...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef Litton-Lane het volgende:, als ik nu snel ben ga ik eens een keer voor 00.00 uur naar bed.... hahaha
Dus Doei
Slaat dit bericht op...! Thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik nu drie keer sinds 2001. 'Mooi' om te zien hoe de zee/wind de kust steeds weer wat meters opschuift. Prachtige wandeling. Niet ver van Dublin en toch het échte Ierse landschap. Hoop dat ze in Greystones niet teveel aan 't bouwen zijn... Waren plannen voor een veel te groot verdiepingen tellend complex aan de kust
![]()
.
[..]
IJsland staat ook ook HOOG op m'n verlanglijstje, maar idd, duuur (drie/vier keer Nederlandlevensstandaard).
IF Galway, THEN Aran-eilanden!!!!!! Ben vijf dagen @ Inishmore (het grootste eiland) geweest. Indrukwekkend. Lekker weg van ALLES. Uren wandelen zonder iemand tegen te komen. Overnachten in Mainistir House (http://www.mainistirhousearan.com/ ). Ontbijt en diner waren toen daar ook mogelijk. Erg gaaf.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Viel me idd ook al op. 'Beetje' belachelijk.
Achja... over minder dan 24 uur zit ik achter een heerlijke pint Guinness in een pub in Dublin![]()
.
Beterschap Chaos!quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Tering, ik was gister zo gigantisch ziek dat ik niet eens het fut had m'n PC of radio aan te zetten..
Heb de hele dag op bed gelegen en af en toe naar de wcgerend...
Nu gaat't ietsje beter, dus maar weer aan't werk
Chaosje! Ik mistte je gezelligheid gisteren al man. Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Tering, ik was gister zo gigantisch ziek dat ik niet eens het fut had m'n PC of radio aan te zetten..
Heb de hele dag op bed gelegen en af en toe naar de wcgerend...
Nu gaat't ietsje beter, dus maar weer aan't werk
Ja, Bryan Adams kwam al voorbijquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef Againzender het volgende:
Voorgenomen requestje gaat even niet lukken helaas...
ja, hoe kan ik daar nou nog overheen gaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, Bryan Adams kwam al voorbij.
'Aanwezig' op je werk... Hebben ze daar dan ook ergens een bed staan voor je?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks Cos & Deansensitized
Gelukkig dat ik nu al in staat ben om op z'n minst aanwezig te zijn op m'n werk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Aanwezig' op je werk... Hebben ze daar dan ook ergens een bed staan voor je?
In China heeft m'n baas dat ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hoewel... bij ons op kantoor hebben we wel een douche.
Vanavondquote:
Cool man!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanavond. Rijdt rond drieën ofzo richting 't vliegveld (Charleroi). Nu nog ff inpakken, maar dat gaat ruuuustig aan
.
Idd.. Snap hier ook niet zo goed de toegevoegde waarde... Achja, altijd goed voor een gevalletje legionella, gok ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In China heeft m'n baas dat ook
Hier in NL nietIs te duur he
Sommige bedrijven hebben douches voor als er personeel een eind met de fiets komt. Vriend van mij had dat bij z'n laatste werkgever in Nederland. Hij was geloof ik wel de enige die er gebruik van maaktequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.. Snap hier ook niet zo goed de toegevoegde waarde... Achja, altijd goed voor een gevalletje legionella, gok ik. Zal es informeren hoeveel maanden geleden die leidingen nog zijn doorgespoeld
.
Erg gaaf. Maar wel jammer dat ze aaaaaaaaaaaaaaltijd die remix draaien ipv het origineel uit '83quote:
Daar werd in dit geval geloof ik ook specifiek om gevraagd, of hoorde ik dat niet goed?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg gaaf. Maar wel jammer dat ze aaaaaaaaaaaaaaltijd die remix draaien ipv het origineel uit '83.
Dat er om gevraagd werd heb ik niet gehoord, wel dat het de remix was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar werd in dit geval geloof ik ook specifiek om gevraagd, of hoorde ik dat niet goed?
Is de meest verkochte 12" aller tijden toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat er om gevraagd werd heb ik niet gehoord, wel dat het de remix was.
Daar zit net ff wat meer doorheen namelijjk, en ook in die break (met die ontzettend gave dubbele bassdrums) zitten ook van die 'spacegeluiden'. Ik heb de originele 12" (25 jaar oud inmiddels)! Vanavond maar weer eens draaien.
Ja, maar ik kan 'm niet echt bijzonder vinden. Hoe vaak kwam "from the bottom to the top" voorbij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Againzender het volgende:
Deze nieuwe van The Feeling heeft ook wel MH potentie
Wikipedia leert ons:quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is de meest verkochte 12" aller tijden toch?
ik ben ergens bij de 2000 gestopt met tellen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan 'm niet echt bijzonder vinden. Hoe vaak kwam "from the bottom to the top" voorbij?
3543 keer?
quote:HAK die week doormidden. En wel met een van deze drie. Zeg maar welke!
Charly Lownoise & Mental Theo - Stars
Marusha - It takes me away
RMB - Spring
alledrie k*tquote:
Sta ik daar buiten in de stromende regen te smokenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!
Ja, dat mot je ook niet doen hèquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sta ik daar buiten in de stromende regen te smoken.....
quote:"Best Of" heb ik reeds! Veel leuke versies en onbekende tracks.
Goed besluitquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:36 schreef Againzender het volgende:
Stenders heeft volgens mij besloten om Scouting for Girls te gaan promoten
een inboedel zou handiger zijn jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar heb je veel aan, een inboedelverzekering.
Psies. Dan heb je tenminste iets te verzekerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
een inboedel zou handiger zijn ja
Een pluim inderdaad, want aan iets eetbaars heb je op dit moment nietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks Glacier!
T'gaat momenteel wel aardig, heb nog niks gegeten want dat durf ik niet aan...
Wel gewoon werkenZe zouden me een pluim hiervoor moeten geven
* Roel_Jewel zakdoek aangeeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Elke keer als Soko voorbijkomt komen de herrinneringen aan een half jaar Denemarken ook weer terug *pinkt traantje weg... Daar werd hij me toch een partij grijs gedraaid
Beste stage die ik ooit heb gehad
Was vorig jaar rond deze tijd dat ik daarheen vertrok...
*pinkt nog een traantje weg...
Nou dat is inderdaad een goed puntquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een pluim inderdaad, want aan iets eetbaars heb je op dit moment niets
Geweldig land is hetquote:
Ben er alleen doorheen gereden toen ik naar Noorwegen ging... Wil ik nog wel es gaan kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geweldig land is het
Mis het stiekem toch wel een beetje
jep Ekdom en v Velthuysen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt Rick van Velthuysen wel![]()
Zeker doen Roel!
Falco was een Oostenrijker hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef borisz het volgende:
Ik heb zin om Jeanny van Falco op te zetten ipv supergirl als we toch wat duits moeten draaien.
Daar lullen ze ook Duitsquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Falco was een Oostenrijker hoor
Zeker mooiquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken niet zoveel Tori Amos. Maar dit is toch wel erg mooi...
quote:
Een van de geniale nummers van Toriquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken niet zoveel Tori Amos. Maar dit is toch wel erg mooi...
Lullige stemming. Het zal nooit de best van de drie worden omdat Stars erbij zit. RMB's Spring is veel beter. Maar staat nu op slechts 20%quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef rubbereend het volgende:
zo even gestemd voor de ujdt, Starsmet Fabienne in de clip
[..]
Stars heeft betere herinneringenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lullige stemming. Het zal nooit de best van de drie worden omdat Stars erbij zit. RMB's Spring is veel beter. Maar staat nu op slechts 20%.
Daarom ook, lullige ujdt. Stars heeft bij iedereen veel meer herinneringen dan Spring...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stars heeft betere herinneringen
promo-praatje over UJDT moet nog komenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Marusha doet het voorlopig wel beter dan Stars, is dan wel weer opmerkelijk...
Maar dan krijg je weer elke week Paul, Party Animals en Dune...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef borisz het volgende:
Rab moet dan gewoon drie (minder grote) platen van 1 artiest doen ofzo.
dat waren wel de grote ja. Dan gewoon drie platen tegenover elkaar stellen die 'van gelijke waarde' zijn. Stars is veel bekender dan de rest denk ik. Dus is het het meest logisch dat stars wint, maar we zien het wel om 1530.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer elke week Paul, Party Animals en Dune...
Veeeeel plezier, succes en take care!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, off to Dublin. Tot zondagavond.
quote:
Nee, heel af en toe ben ik ook nog wel eens druk en komen er klanten langsquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Oh Cos is ook weer terug
Vond je de muziek zo bagger dat je weer de hele tijd buiten hebt staan roken?
Succes! Of heb je meer aan sterkte?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:22 schreef borisz het volgende:
32-29-39 nu
ik moet naar de tandarts lees het vanzelf wel wie er gewonnen had
Gaat het nog goed?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik heb ff een cracker genomen, ben benieuwd hoelang ik die binnen kan houden
Ik heb op RMB gestemd..stars kennen we nou wel..quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
dat waren wel de grote ja. Dan gewoon drie platen tegenover elkaar stellen die 'van gelijke waarde' zijn. Stars is veel bekender dan de rest denk ik. Dus is het het meest logisch dat stars wint, maar we zien het wel om 1530.
Voor de zekerheid een rolletje meenemenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Nog wel
Voel me zelfs een stukkie beter erdoor..De vraag is alleen hoe m'n maag en met name m'n darmen erop reagerenzal het niet worden, maar als ik straks 1,5 uur naar huis moet rijden is't niet prettig als je opeens flink moet schijten
om je even te helpen hier op het werk even vanaf een zwik verschillende bakken gestemdquote:
Haha, thanks. Heerlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
om je even te helpen hier op het werk even vanaf een zwik verschillende bakken gestemd
heb ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik hoor weer Kansas in de eerste tonen
Jep en ff goed legen voor vertrekquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Voor de zekerheid een rolletje meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |