quote:
Bekende naam inderdaad maar deze Jordan haalt bij lange na niet het niveau van de legendarische nummer 23 van de Bulls.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Speelt Michael Jordan tegenwoordig in België?
Volgens mij zijn de Nederlandse clubs vanavond niet te zien, maar dat weet ik niet 100% zeker..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
eurosport 2 zendt ook altijd Uleb cup uit. Of via myp2p.eu voor livestreams. ik weet alleen even niet welke wedstrijden ze dan nu uitzenden
Ik heet Veenstra.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Huh? Hier? Veenstra op visite of is het een clone?
Donderdag alweer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vrijdagavond rond 19:00 u toch wel terug hopelijk?
Donderdag om 19.00 zit gewoon weer hier! Is maar 2 dagen wegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vrijdagavond rond 19:00 u toch wel terug hopelijk?
Gelukkig maar, dus wel EkStra Weekend!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Donderdag om 19.00 zit gewoon weer hier! Is maar 2 dagen weg
Zoveel PC's in de buurt en dan niet eens even kunnen internetten, blijft toch raar klinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie werkt weer eens over.
Ben de Apples aan het herinstalleren met een student. Heb dan ook geen workstation met internet in de buurt dus post maar even met mijn mobiel. Gelukkig hangt hier wel een flinke surroundset met radio. :-)
En gewoon MetMichielquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dus wel EkStra Weekend!
Helaasch, die optie heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik mn vote op http://www.3fmfan.nl/page/polls moet aanpassen. Ik denk dat Adele MH wordt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Helaasch, die optie heb ik nog niet.
Moet polls met spelfouten zelfs nog rechtstreeks via de DB aanpassen, heb ik nog niks voor gemaakt. Work in progress!
Spannende stijd tussen Calvin Harris en Chris Martin en die rapper (west).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik mn vote op http://www.3fmfan.nl/page/polls moet aanpassen. Ik denk dat Adele MH wordt.
Nee, Apple'squote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoveel PC's in de buurt en dan niet eens even kunnen internetten, blijft toch raar klinken.
Calvin Harris gaat vervelen als megahit denk ik..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Spannende stijd tussen Calvin Harris en Chris Martin en die rapper (west).
Logisch..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Glacier het volgende:
Ik denk dat het West wordt, daarom heb ik daar ook op gestemd..
Maar dan geef je geen antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen stemmen op de plaat waarvan ik hoopte dat ie megahit werd
Niet wat je wil dusquote:Zo kan je elke week stemmen op wat je denkt dat de Megahit van de komende week gaat worden.
Van West denk ik eigenlijk ook dat het snel gaat vervelen maar Calvin Harris zou ik echt een verrassende Megahit vinden en persoonlijk vind ik de nieuwe van Calvin Harris echt te gek!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Glacier het volgende:
Calvin Harris gaat vervelen als megahit denk ik..
Ik denk dat het West wordt, daarom heb ik daar ook op gestemd..
quote:
Mjah, was weer even uit de buurt van het enige werkende workstation in deze hoek van het gebouw, dus dacht, ik sms maar even.quote:
moke kreeg ook mijn stemquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, was weer even uit de buurt van het enige werkende workstation in deze hoek van het gebouw, dus dacht, ik sms maar even.
Inmiddels zie ik dat dat niet nodig was, 66% voor Moke dus dat redden ze nog wel in de laatste paar minuten
Truequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar dan geef je geen antwoord op de vraag
[..]
Niet wat je wil dus
Ook een leuk nummer, maar dan mogen Hot Chip en Silkstone van mij ook wel een kans hebben. Beide in mijn ogen ook goede platen. Chasing pavements zal het wel niet worden....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat denken jullie trouwens van Milow - You Don't Know als Megahit zijnde? Plaat is al een giga hit geweest in Belgie en is nog niet heel vaak op 3FM te horen geweest. Ik vind het wel een mooi (lief) liedje, maar misschien wat te (zoveelste niet up-tempo plaat en daar hebben we de laatste tijd al veel van gehad) als Megahit zijnde. http://www.youtube.com/watch?v=o32x-kHGaTo
Aha, dadelijk nog eentje! Nu chop suey nogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] Ah een schreeuw plaat, die kon ik wel even gebruiken! [ afbeelding ]
Die plaat van Hot Chip is erg geinig maar zal never nooit Megahit worden. Te weinig commercieel en zal waarschijnlijk ook nooit in de hitlijsten verschijnen. Geef Silkstone nog wel een aardige kans.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook een leuk nummer, maar dan mogen Hot Chip en Silkstone van mij ook wel een kans hebben. Beide in mijn ogen ook goede platen. Chasing pavements zal het wel niet worden....![]()
Dat krijg je als Michiel er niet is. Er zit hier een pallet Michiel-groupies.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Rustig is het hier heden avond....
Hot Chip is wel erg hip voor 3FM MH, hoewel die het van mij ook best mag worden :pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook een leuk nummer, maar dan mogen Hot Chip en Silkstone van mij ook wel een kans hebben. Beide in mijn ogen ook goede platen. Chasing pavements zal het wel niet worden....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |