Falco was een Oostenrijker hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef borisz het volgende:
Ik heb zin om Jeanny van Falco op te zetten ipv supergirl als we toch wat duits moeten draaien.
Daar lullen ze ook Duitsquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Falco was een Oostenrijker hoor
Zeker mooiquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken niet zoveel Tori Amos. Maar dit is toch wel erg mooi...
quote:
Een van de geniale nummers van Toriquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken niet zoveel Tori Amos. Maar dit is toch wel erg mooi...
Lullige stemming. Het zal nooit de best van de drie worden omdat Stars erbij zit. RMB's Spring is veel beter. Maar staat nu op slechts 20%quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef rubbereend het volgende:
zo even gestemd voor de ujdt, Starsmet Fabienne in de clip
[..]
Stars heeft betere herinneringenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lullige stemming. Het zal nooit de best van de drie worden omdat Stars erbij zit. RMB's Spring is veel beter. Maar staat nu op slechts 20%.
Daarom ook, lullige ujdt. Stars heeft bij iedereen veel meer herinneringen dan Spring...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stars heeft betere herinneringen
promo-praatje over UJDT moet nog komenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Marusha doet het voorlopig wel beter dan Stars, is dan wel weer opmerkelijk...
Maar dan krijg je weer elke week Paul, Party Animals en Dune...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef borisz het volgende:
Rab moet dan gewoon drie (minder grote) platen van 1 artiest doen ofzo.
dat waren wel de grote ja. Dan gewoon drie platen tegenover elkaar stellen die 'van gelijke waarde' zijn. Stars is veel bekender dan de rest denk ik. Dus is het het meest logisch dat stars wint, maar we zien het wel om 1530.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer elke week Paul, Party Animals en Dune...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |