een inboedel zou handiger zijn jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar heb je veel aan, een inboedelverzekering.
Psies. Dan heb je tenminste iets te verzekerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
een inboedel zou handiger zijn ja
Een pluim inderdaad, want aan iets eetbaars heb je op dit moment nietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks Glacier!
T'gaat momenteel wel aardig, heb nog niks gegeten want dat durf ik niet aan...
Wel gewoon werkenZe zouden me een pluim hiervoor moeten geven
* Roel_Jewel zakdoek aangeeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Elke keer als Soko voorbijkomt komen de herrinneringen aan een half jaar Denemarken ook weer terug *pinkt traantje weg... Daar werd hij me toch een partij grijs gedraaid
Beste stage die ik ooit heb gehad
Was vorig jaar rond deze tijd dat ik daarheen vertrok...
*pinkt nog een traantje weg...
Nou dat is inderdaad een goed puntquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een pluim inderdaad, want aan iets eetbaars heb je op dit moment niets
Geweldig land is hetquote:
Ben er alleen doorheen gereden toen ik naar Noorwegen ging... Wil ik nog wel es gaan kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geweldig land is het
Mis het stiekem toch wel een beetje
jep Ekdom en v Velthuysen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt Rick van Velthuysen wel![]()
Zeker doen Roel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |