Waarschijnlijk ben je dan zelfs sneller dan D.Rose met z'n FOK! @ MetMichiel-film.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
M'n eerste post vanaf m'n pc
SR2007 dvd is een stap dichterbij
en er zitten voetbalkijkers bijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat krijg je als Michiel er niet is. Er zit hier een pallet Michiel-groupies.
Huh welke wedstrijd is/was er bezig dan?? Zag wel wat uitslagen uit de eredivisiequote:
Arme buren...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh welke wedstrijd is/was er bezig dan??
Calvin Harris - The Girls !Geluid gaat hier wel even vet in de plus
Afrika Cupquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh welke wedstrijd is/was er bezig dan?? Zag wel wat uitslagen uit de eredivisie
Calvin Harris - The Girls !Geluid gaat hier wel even vet in de plus
D.Rose (en de film) Nooit meer iets van gehoord...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan zelfs sneller dan D.Rose met z'n FOK! @ MetMichiel-film.
Die laatste wedstrijd had ik wel willen zien. Heb wel sympathie voor Arsenalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:16 schreef borisz het volgende:
Afrika CupSudan - Zambia
en ook league cup Spurs - Arsenal
Toch blij dat ik het niet heb gezien!quote:
gemistquote:
WTF!?!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Heath Ledger dood, ik val effe van mijn stoel
ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
truste AZ
dat axel en marc maar de hele nacht door mogen slapen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
Ik ken hem niet, maar 28 is veels te jong.
Ja:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
28 jaar oud.... Dacht ik te horen...
http://cityroom.blogs.nyt(...)edger-is-found-dead/quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
Ik ken hem niet, maar 28 is veels te jong.
Viel me idd ook al op. 'Beetje' belachelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Wat ziet nu.nl er ineens verrot uit, met die reclame pagina breed op de achtergrond....)
Hoe ongelofelijk jaloers je me nu maakt.... grrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Viel me idd ook al op. 'Beetje' belachelijk.
Achja... over minder dan 24 uur zit ik achter een heerlijke pint Guinness in een pub in Dublin![]()
.
I knew itquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe ongelofelijk jaloers je me nu maakt.... grrrr![]()
GuinnessIreland
![]()
LOL, ze doet ook nog een hele goede Michael Buble imitatie: http://youtube.com/watch?v=p8bQChtLE6wquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef Broekie het volgende:
Voor alle anti én pro Krezip fans: zingt deze jongedame beter of slechter dan Jacq? >> http://youtube.com/watch?v=q94q0Nopk4o
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef Broekie het volgende:
Voor alle anti én pro Krezip fans: zingt deze jongedame beter of slechter dan Jacq? >> http://youtube.com/watch?v=q94q0Nopk4o
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I knew it.
Wordt de zesde keer Ierland; vierde keer Dublin. Was eerst de bedoeling dat ik twee dagen zakelijk zou gaan (en twee privé), maar dat zakelijke is uitgesteld. Dus móet binnen nu en een maand of wat nog een keer. Heel vervelend
. Heb er zin in
. Wandeling van Bray naar Greystones en/of rond Howth Head (als 't weer 't allemaal toelaat; anders pub pub pub
).
ik nu drie keer sinds 2001. 'Mooi' om te zien hoe de zee/wind de kust steeds weer wat meters opschuift. Prachtige wandeling. Niet ver van Dublin en toch het échte Ierse landschapquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Die wandelingTwee keer gedaan.
IJsland staat ook ook HOOG op m'n verlanglijstje, maar idd, duuur (drie/vier keer Nederlandlevensstandaardquote:Misschien dit jaar toch Galway, aangezien Iceland een beetje te duur is...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan kun je ook naar mijn nick name...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef Litton-Lane het volgende:, als ik nu snel ben ga ik eens een keer voor 00.00 uur naar bed.... hahaha
Dus Doei
Slaat dit bericht op...! Thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik nu drie keer sinds 2001. 'Mooi' om te zien hoe de zee/wind de kust steeds weer wat meters opschuift. Prachtige wandeling. Niet ver van Dublin en toch het échte Ierse landschap. Hoop dat ze in Greystones niet teveel aan 't bouwen zijn... Waren plannen voor een veel te groot verdiepingen tellend complex aan de kust
![]()
.
[..]
IJsland staat ook ook HOOG op m'n verlanglijstje, maar idd, duuur (drie/vier keer Nederlandlevensstandaard).
IF Galway, THEN Aran-eilanden!!!!!! Ben vijf dagen @ Inishmore (het grootste eiland) geweest. Indrukwekkend. Lekker weg van ALLES. Uren wandelen zonder iemand tegen te komen. Overnachten in Mainistir House (http://www.mainistirhousearan.com/ ). Ontbijt en diner waren toen daar ook mogelijk. Erg gaaf.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Viel me idd ook al op. 'Beetje' belachelijk.
Achja... over minder dan 24 uur zit ik achter een heerlijke pint Guinness in een pub in Dublin![]()
.
Beterschap Chaos!quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Tering, ik was gister zo gigantisch ziek dat ik niet eens het fut had m'n PC of radio aan te zetten..
Heb de hele dag op bed gelegen en af en toe naar de wcgerend...
Nu gaat't ietsje beter, dus maar weer aan't werk
Chaosje! Ik mistte je gezelligheid gisteren al man. Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Tering, ik was gister zo gigantisch ziek dat ik niet eens het fut had m'n PC of radio aan te zetten..
Heb de hele dag op bed gelegen en af en toe naar de wcgerend...
Nu gaat't ietsje beter, dus maar weer aan't werk
Ja, Bryan Adams kwam al voorbijquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef Againzender het volgende:
Voorgenomen requestje gaat even niet lukken helaas...
ja, hoe kan ik daar nou nog overheen gaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, Bryan Adams kwam al voorbij.
'Aanwezig' op je werk... Hebben ze daar dan ook ergens een bed staan voor je?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks Cos & Deansensitized
Gelukkig dat ik nu al in staat ben om op z'n minst aanwezig te zijn op m'n werk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Aanwezig' op je werk... Hebben ze daar dan ook ergens een bed staan voor je?
In China heeft m'n baas dat ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hoewel... bij ons op kantoor hebben we wel een douche.
Vanavondquote:
Cool man!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanavond. Rijdt rond drieën ofzo richting 't vliegveld (Charleroi). Nu nog ff inpakken, maar dat gaat ruuuustig aan
.
Idd.. Snap hier ook niet zo goed de toegevoegde waarde... Achja, altijd goed voor een gevalletje legionella, gok ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In China heeft m'n baas dat ook
Hier in NL nietIs te duur he
Sommige bedrijven hebben douches voor als er personeel een eind met de fiets komt. Vriend van mij had dat bij z'n laatste werkgever in Nederland. Hij was geloof ik wel de enige die er gebruik van maaktequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.. Snap hier ook niet zo goed de toegevoegde waarde... Achja, altijd goed voor een gevalletje legionella, gok ik. Zal es informeren hoeveel maanden geleden die leidingen nog zijn doorgespoeld
.
Erg gaaf. Maar wel jammer dat ze aaaaaaaaaaaaaaltijd die remix draaien ipv het origineel uit '83quote:
Daar werd in dit geval geloof ik ook specifiek om gevraagd, of hoorde ik dat niet goed?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg gaaf. Maar wel jammer dat ze aaaaaaaaaaaaaaltijd die remix draaien ipv het origineel uit '83.
Dat er om gevraagd werd heb ik niet gehoord, wel dat het de remix was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar werd in dit geval geloof ik ook specifiek om gevraagd, of hoorde ik dat niet goed?
Is de meest verkochte 12" aller tijden toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat er om gevraagd werd heb ik niet gehoord, wel dat het de remix was.
Daar zit net ff wat meer doorheen namelijjk, en ook in die break (met die ontzettend gave dubbele bassdrums) zitten ook van die 'spacegeluiden'. Ik heb de originele 12" (25 jaar oud inmiddels)! Vanavond maar weer eens draaien.
Ja, maar ik kan 'm niet echt bijzonder vinden. Hoe vaak kwam "from the bottom to the top" voorbij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Againzender het volgende:
Deze nieuwe van The Feeling heeft ook wel MH potentie
Wikipedia leert ons:quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is de meest verkochte 12" aller tijden toch?
ik ben ergens bij de 2000 gestopt met tellen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan 'm niet echt bijzonder vinden. Hoe vaak kwam "from the bottom to the top" voorbij?
3543 keer?
quote:HAK die week doormidden. En wel met een van deze drie. Zeg maar welke!
Charly Lownoise & Mental Theo - Stars
Marusha - It takes me away
RMB - Spring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |