Veeeeel plezier, succes en take care!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, off to Dublin. Tot zondagavond.
quote:
Nee, heel af en toe ben ik ook nog wel eens druk en komen er klanten langsquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Oh Cos is ook weer terug
Vond je de muziek zo bagger dat je weer de hele tijd buiten hebt staan roken?
Succes! Of heb je meer aan sterkte?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:22 schreef borisz het volgende:
32-29-39 nu
ik moet naar de tandarts lees het vanzelf wel wie er gewonnen had
Gaat het nog goed?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik heb ff een cracker genomen, ben benieuwd hoelang ik die binnen kan houden
Ik heb op RMB gestemd..stars kennen we nou wel..quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
dat waren wel de grote ja. Dan gewoon drie platen tegenover elkaar stellen die 'van gelijke waarde' zijn. Stars is veel bekender dan de rest denk ik. Dus is het het meest logisch dat stars wint, maar we zien het wel om 1530.
Voor de zekerheid een rolletje meenemenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Nog wel
Voel me zelfs een stukkie beter erdoor..De vraag is alleen hoe m'n maag en met name m'n darmen erop reagerenzal het niet worden, maar als ik straks 1,5 uur naar huis moet rijden is't niet prettig als je opeens flink moet schijten
om je even te helpen hier op het werk even vanaf een zwik verschillende bakken gestemdquote:
Haha, thanks. Heerlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
om je even te helpen hier op het werk even vanaf een zwik verschillende bakken gestemd
heb ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik hoor weer Kansas in de eerste tonen
Jep en ff goed legen voor vertrekquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Voor de zekerheid een rolletje meenemen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Filemon als Sander zometeen dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |