Bel 112quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef seriousrequeststar het volgende:
het vorige topic had 301 posts, dat mogen er toch maar 300zijn??
Ja, 51 weken rustig aan en nu weer ff tempo omhoogquote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef MutZ het volgende:
Wat gaan jullie echt ongelooflijk snel
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Impry het volgende:
Ja, plaatjes zoals D.A.N.C.E. mogen vaker langskomen!
En nu zitten de postings ook al vollerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, 51 weken rustig aan en nu weer ff tempo omhoog.
[..]
Ja, 51 weken rustig aan en nu weer ff tempo omhoog.
of leuke muziek, dat mag ookquote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Impry het volgende:
Hmmm... Met Giel erbij vond ik ook geweldigquote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het tot nu toe het beste trio sinds de start van Serious Request
o?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
En nu zitten de postings ook al voller
Was trouwens echt geweldig om te wakker te worden met Ekdom on-air.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Dat had ik al verwacht, omdat Ekdom in de ochtend ook weer moet (die staat vast) en Veenstra dus vannacht na 2 uur.
Ja. Rolde op een bepaald moment door 't bed van 't lachenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was trouwens echt geweldig om te wakker te worden met Ekdom on-air.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
Voor 300 euro wil ik best een keer naar Kane
Moeten ze wel eerst het geld over maken
Daar was een reden voor, hè?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:43 schreef VoreG het volgende:
Stom dat ze het in Den Haag doen, Utrecht is beter bereikbaar voor veel mensen.
Die van ons, of die van de heren dj'squote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hebben we ook braaf de woordgrappen tot nu toe bijgehouden? In een wiki bijvoorbeeld.
hehe heel herkenbaarquote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja. Rolde op een bepaald moment door 't bed van 't lachen.
vind het een bagger nrquote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Impry het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
Voor 300 euro wil ik best een keer naar Kane [afbeelding]
Moeten ze wel eerst het geld over maken [afbeelding]
Allemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die van ons, of die van de heren dj's
Dat het zo mooi uitkwam met eau eau Den Haag?quote:
Dat dus. geweldig.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:48 schreef Impry het volgende:
Ohja dit was dat nummer waarbij alle zinnen met F.E.A.R. beginnen! Gaaf gedaan!
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haai, ben er nog steeds hoor maar een beetje druk met plaatjes inplannen. volgend uur staan 2 fok-platen ingepland: gorillaz en klaxons!
Geen slecht vooruitzichtquote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haai, ben er nog steeds hoor maar een beetje druk met plaatjes inplannen. volgend uur staan 2 fok-platen ingepland: gorillaz en klaxons!
Nee, is niet bekend gemaakt, mede omdat er in de week zelf nog geschoven kan worden (bijvoorbeeld als iemand meer slaap nodig heeft). Enige vaste gegeven is dat Gerard altijd tussen 6 en 10 's ochtends zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:51 schreef TornadoDK het volgende:
Er is ook ergens een schema te zien van wanneer welke dj te beluisteren is??
ik had altijd zo'n tyfushekel aan die muziekjes na doelpunten, maar toen Ajax besloot hiervoor maar dit nummer te gebruiken kon ik ermee levenquote:
Gerard is toch het luistercijferkanon van de drie, dus die zet je dan toch op het 6-10 slot.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, is niet bekend gemaakt, mede omdat er in de week zelf nog geschoven kan worden (bijvoorbeeld als iemand meer slaap nodig heeft). Enige vaste gegeven is dat Gerard altijd tussen 6 en 10 's ochtends zit.
Topproducerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Piles het volgende:
Dan maar geen orginele tvp [afbeelding]
Je hebt Eric Corton gemist zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
vind wimlex prima maar elk uur hetzelfde stukje hoeft niet van mij
Het is een heerlijke plaat en niet een of ander carnaval's nummer zoals je bij veel andere clubs hoort.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had altijd zo'n tyfushekel aan die muziekjes na doelpunten, maar toen Ajax besloot hiervoor maar dit nummer te gebruiken kon ik ermee leven
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Againzender het volgende:
Overigens toen ik thuis kwam even met Axel naar kanaal 13 gekeken. Eerste reactie van Axel:
Eric Cortonquote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt Eric Corton gemist zeker?
Die komt mss ook nog wel
Ik ben een enorm Madness fan, dus ik kon mij niet beter wensenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een heerlijke plaat en niet een of ander carnaval's nummer zoals je bij veel andere clubs hoort.
Overigens toen ik thuis kwam even met Axel naar kanaal 13 gekeken. Eerste reactie van Axel:
Axel: "Daar staat zo'n badeend van papa![]()
"
AZ: "Ja, dat is net zo'n eend, die heb JIJ gekregen van die meneer daar op de TV toen papa naar de radio belde toen jij in bad zat"
Axel: "Dat is een heel aardig cadeau van de meneer"
Axel: "Daar staat zo'n badeend van papa [afbeelding] [afbeelding] "
AZ: "Ja, dat is net zo'n eend, die heb JIJ gekregen van die meneer daar op de TV toen papa naar de radio belde toen jij in bad zat [afbeelding] "
Axel: "Dat is een heel aardig cadeau van de meneer [afbeelding] "
[afbeelding]
Ook aan te raden met waterpijpquote:Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef Darklight het volgende:
zal in het weekend eens gaan kijken met een dikke joint
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben een enorm Madness fan, dus ik kon mij niet beter wensen [afbeelding]
Toevalquote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn we weer orgineel [afbeelding]
Gaar ben ik ook. Korte nacht en hard gewerkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef Againzender het volgende:
Misschien komt het omdat ik compleet gaar ben en redelijk aan het bier zit, maar deze SR bevalt mij voorlopig uitstekend [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef Againzender het volgende:
Misschien komt het omdat ik compleet gaar ben en redelijk aan het bier zit, maar deze SR bevalt mij voorlopig uitstekend
dat is het ookquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Krambo het volgende:
All along the watchtower, oik dacht altijd dat het een Bob Dylan nummer was
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hee wat hoor ik nu? [afbeelding]
Ben je Erik Jan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef Impry het volgende:
Lijst met FOK! requests:
Vul het lijstje met je eigen request aan of geef een brul als je er een langs hoort komen!
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet GEDRAAAID!
hmm, cv is hier ook net bijgevuld, zal dat het zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaar ben ik ook. Korte nacht en hard gewerkt.
Na het bijvullen van de cv, doet hij het ook iets te goed...![]()
Bier = een goed idee. Eerst eten
Ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mij ook, zelfs zonder bier.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef purplerose het volgende:
bob dylan's masters of war door pearl jam gedaan met een blues tintje eraan
jaja, dat is ook erg goed gedaanquote:
Ja!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Was jij ook degene die Stenders afkondigde?![]()
Ff voor de duidelijkheid jeweetquote:Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, dat is ook erg goed gedaan
bij mijn zusje wel eens gehoord, klonk leukquote:Op woensdag 19 december 2007 20:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid jeweet
maar jij kent die versie?
De Dijk is gewoon een topper!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Impry het volgende:
Dansen, dansen, dansen!! Lekker nummertje ook!
Whehehehe, je ma heb smaakquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij mijn zusje wel eens gehoord, klonk leukWas eigenlijk meer om mijn moeder te laten horen, die vond het ook leuk trouwens
mijn moeder heeft nog steeds smaak, luistert graag naar alternatieve Britse bandjes, en Bruce natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehehe, je ma heb smaak
je zus ook als ze pearl jam luistert
19-2000 (Soulchild remix) denk ik (zie OP)quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
welke van gorillaz gaat het eigenlijk worden?
Kan je dat er niet uit slappen ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder heeft nog steeds smaak, luistert graag naar alternatieve Britse bandjes, en Bruce natuurlijk
Mijn zus is helaas een beetje aan het ver-radio-2-en de laatste tijd
zeker in combi met de alom bekende woordgrapjes van de heren DJ'squote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef purplerose het volgende:
omg dit moet geniale radio worden met albert erbij
Mag toch niet bekend worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
Hoeveel had Willem Alexander gegeven? Ik kreeg het niet helemaal mee.
Is niet bekend en wordt ook niet bekend lijkt me.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
Als ik het goed gehoord heb ¤50quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
ik weet ook niet wat het isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan je dat er niet uit slappen ofzo?
Ah oke bedankt, ik dacht namelijk dat ik een getal voorbij hoorde komen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is niet bekend en wordt ook niet bekend lijkt me.
alles voor het goede doel hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rain Down on Me. Heerlijk nummer
.
Zal wel symbolisch en de rest per bank zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, er zat in ieder geval ¤ 50,- in de envelop, of dat alles was weet ik niet.
Ik hoor 'm al!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hierna staan de gorillaz ingepland, maar albert verlinde gaat zo het huis in dus het kan misschien nog wel even duren
die heeft toch geen geld te besteden?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Wedden dat we Wouter Bos morgenavond langs zien komen
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Impry het volgende:
Lijst met FOK! requests:
Vul het lijstje met je eigen request aan of geef een brul als je er een langs hoort komen!
Amy Winehouse - Valerie - - - > linebear
Bloc Party - Flux - - - > broer
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - > TJDoornbos
Blur - Tender - - -> Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days - - -> borisz
Chumbawamba - Tubthumping - - - > -Vaduz-
Franz Ferdinand - The Fallen - - - > Omaha
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) - - - > EnGCatjuh - Gedraaid! Woensdag - 20.30u
Hard-Fi - Suburban Knights ---> Asskicker14
K3 - Onbekend - - -> CarOnline
Kate Bush - Cloudbusting - - - > Roel_Jewel
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - -> Impry
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet - Gedraaid! Woensdag - 20.11u.
Liquido - Narcotic - - -> Remzz
Die heeft anders genoeg bij de werkende mens weggehaaldquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft toch geen geld te besteden?
wacht maar tot de BTW omhoog gaat straksquote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft anders genoeg bij de werkende mens weggehaald.
Volgende week top 2000quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder heeft nog steeds smaak, luistert graag naar alternatieve Britse bandjes, en Bruce natuurlijk
Mijn zus is helaas een beetje aan het ver-radio-2-en de laatste tijd
Ja sluit mooi op elkaar aan.quote:
daar staat dan weer een hoop in wat mijn moeder leuk vindt (bijna alles van voor 1970, en dat vind ik vaak ook erg leuk) maar hoe recenter het wordt, hoe grote het Radio2 gehalte is.quote:
slapen is voor watjesquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja sluit mooi op elkaar aan.
Alleen jammer dat je beide nooit helemaal kunt volgen
Psies. Mag je het geld dat je met hard werken hebt verdiend alsnog naar de staat brengen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar tot de BTW omhoog gaat straks
nou je het zegt, ik werk meer dan dat ik slaapquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie heeft het over slapen![]()
Ik heb wel een baan
Doe Then Jerico - The Motive, dan zijn Gerard en ik je erg dankbaarquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch nu maar alvast een plaat aanvragen
Ik weet alleen niet zo goed welke
Werken is voor watjesquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie heeft het over slapen![]()
Ik heb wel een baan
Die ken ik nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe Then Jerico - The Motive, dan zijn Gerard en ik je erg dankbaar
Heel Neude staat nu volquote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Zouden er al veel mensen per ongeluk naar Utrecht zijn gegaan?
Dan helemaal!! Als je iets met jaren 80 muziek hebt tenminstequote:
ik zou iets van soulwax aanvragen....wedden dat die dan heeeel snel te horen isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
The Verve - Lucky manquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Er is ergens een prachhhhhtig nummer van Kate Bush gerequest... *hinthint*quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik zou iets van soulwax aanvragen....wedden dat die dan heeeel snel te horen is
Door WebHawk...?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Broekie het volgende:
Gesigneerd XL Badeend
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is gewoon al 102,50 geboden [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eruit, het is geworden: Good Things End met I Know (Live bij Giel) Kippenvel tot in mijn bilnaad van die versie [afbeelding]
Ik snap ook niet wat dat Dom, Lomp en Famous nou zo geweldig maakt...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opposites en dat dan goeie muziek noemen. is die kerel doof of wat?
Ik vind het wel een lollig liedje hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat dat Dom, Lomp en Famous nou zo geweldig maakt...
Ik vond Slaap dan wel weer een leuk liedje
you would jaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lollig liedje hoor
dat is het nog steeds!quote:
de reclame word toch vanaf hilversum ingestart???quote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Is de reclame nou zoveel belangrijker dan het verhaal over de waterpomp en waar de hele actie om draait? Beetje jammer dit..
Sowieso is die autoscout reclame erg irritant te noemen
Dit is niet de bedoelingquote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Is de reclame nou zoveel belangrijker dan het verhaal over de waterpomp en waar de hele actie om draait? Beetje jammer dit..
Sowieso is die autoscout reclame erg irritant te noemen
Lijkt inderdaad een beetje op een verkeerde timing...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef seriousrequeststar het volgende:
de reclame word toch vanaf hilversum ingestart???
gewoon gevalletje slechte communicatie
Ah, okayquote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Piles het volgende:
Dit is niet de bedoeling
Radio via FM krijgt reclame + nieuws, TV + stream5 krijgen geen reclame en nieuws, maar de SR-update
Is dat Fleur Wallenburg?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is ze weer met haar update [afbeelding].
Ja, lekker. Doe mij ook maar alsjeblieft.quote:
rooibos goed?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, lekker. Doe mij ook maar alsjeblieft.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
Ekdom [afbeelding] Razorlight [afbeelding]
quote:But then last night was so much fun
And now your sheets are dirty
geweldig gevonden inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Shirt van Michiel!![]()
eau eau Den Haag....
Rob staat nog steeds achter de tafelquote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Hej hoor ik daar de jingle van Gerard Ekdom gestart worden? een uur eerder dan eigenlijk de bedoeling was??
Begint direct met een heerlijke plaat. Razorlight - In The Morning
begin nu zin te krijgen om iets of iemand te wurgen of het raam uit te gooien.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is ze weer met haar update.
Ik ben ook de tijd helemaal kwijt, maar 1 van "mijn" artiesten komt nog iets afgeven tegen half 1....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef Piles het volgende:
Verrek, het is al 21.00 uur [afbeelding]
Ik dacht dat het nog maar 20.00 uur was [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
was dit vorig jaar trouwens ook zo erg?
Daar heb ik weinig aan, want ik ga zo zelf ook slapenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was iig de laatste update tot morgenochtend 08.00.
Hijs tekoopquote:
Nope, er zijn er een paar tegen elkaar op aan het biedenquote:
Mee hoopt....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor The Wombats [afbeelding]
Aluminium colaflesjes met kerstopdruk. Je krijgt er dan 4 van, dus in totaal 1 liter. Uiteraard verschirkkelijk duur, maar het gaat dan ook naar het Rode Kruisquote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Coca Cola: 5 euro? Wat zijn dat voor flesjes trouwens :/
Annemieke in het huis??quote:Op woensdag 19 december 2007 21:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
ligt het aan mij of zie ik een lekker ding in het huis??
oei, in de hele mooie uitvoeringquote:
Ik vind het prima, dankjewelquote:
nee helaas nietquote:Op woensdag 19 december 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke in het huis??(heb de cam niet aan)
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
i wanna dance to joy devision
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Optiefen met dat gekots op de Opposites![]()
van Roel_jewel de hele tijd
Eens, wat een intelligentie, ze wisten niet eens waarvoor de actie was.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Optiefen met elke aandacht voor de Opposites![]()
.
glazenmok met winnie the pooh erop voor chatsletje zetquote:
uuhhm misschien moet ik toch maar eens de cam aanslingeren want ik mis toch het e.e.a. aan beelden.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee helaas niet
ze stond trouwens buiten(verkeerd gezien) naast die vent met die blauwe jas
maar annemieke in het huis zou wel lekker zijn!!!!!!!!!
wat staat er trouwens op die brief te lezen
Niks boeiends, gewoon bedrijf die de actie steunt.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat staat er nu op die brief die steeds overbelicht word, die recht opstaat voor de brievenbus
Vind je het erg? Zo is het tenminste bij te houdenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef Againzender het volgende:
gvd, het is wel weer de bekende FOK! dip zeg
jammer dat ze niet in het huis isquote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm misschien moet ik toch maar eens de cam aanslingeren want ik mis toch het e.e.a. aan beelden.
Staat trouwens wel een leuk filmpje op de site van Annemieke! http://annemiekeschollaar(...)e/log/144752/Wauw../![]()
Tina Turner
Goed puntquote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... Miss Sarajevo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is mooi. Punt.
Uitroepteken!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... Miss Sarajevo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is mooi. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |