Heel Neude staat nu volquote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Zouden er al veel mensen per ongeluk naar Utrecht zijn gegaan?
Dan helemaal!! Als je iets met jaren 80 muziek hebt tenminstequote:
ik zou iets van soulwax aanvragen....wedden dat die dan heeeel snel te horen isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch nu maar alvast een plaat aanvragen
Ik weet alleen niet zo goed welke
The Verve - Lucky manquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch nu maar alvast een plaat aanvragen
Ik weet alleen niet zo goed welke
Er is ergens een prachhhhhtig nummer van Kate Bush gerequest... *hinthint*quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik zou iets van soulwax aanvragen....wedden dat die dan heeeel snel te horen is
Door WebHawk...?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Broekie het volgende:
Gesigneerd XL Badeend
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is gewoon al 102,50 geboden [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eruit, het is geworden: Good Things End met I Know (Live bij Giel) Kippenvel tot in mijn bilnaad van die versie [afbeelding]
Ik snap ook niet wat dat Dom, Lomp en Famous nou zo geweldig maakt...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opposites en dat dan goeie muziek noemen. is die kerel doof of wat?
Ik vind het wel een lollig liedje hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat dat Dom, Lomp en Famous nou zo geweldig maakt...
Ik vond Slaap dan wel weer een leuk liedje
you would jaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lollig liedje hoor
dat is het nog steeds!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |