Die heeft anders genoeg bij de werkende mens weggehaaldquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft toch geen geld te besteden?
wacht maar tot de BTW omhoog gaat straksquote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft anders genoeg bij de werkende mens weggehaald.
Volgende week top 2000quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder heeft nog steeds smaak, luistert graag naar alternatieve Britse bandjes, en Bruce natuurlijk
Mijn zus is helaas een beetje aan het ver-radio-2-en de laatste tijd
Ja sluit mooi op elkaar aan.quote:
daar staat dan weer een hoop in wat mijn moeder leuk vindt (bijna alles van voor 1970, en dat vind ik vaak ook erg leuk) maar hoe recenter het wordt, hoe grote het Radio2 gehalte is.quote:
slapen is voor watjesquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja sluit mooi op elkaar aan.
Alleen jammer dat je beide nooit helemaal kunt volgen
Psies. Mag je het geld dat je met hard werken hebt verdiend alsnog naar de staat brengen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar tot de BTW omhoog gaat straks
nou je het zegt, ik werk meer dan dat ik slaapquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie heeft het over slapen![]()
Ik heb wel een baan
Doe Then Jerico - The Motive, dan zijn Gerard en ik je erg dankbaarquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch nu maar alvast een plaat aanvragen
Ik weet alleen niet zo goed welke
Werken is voor watjesquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie heeft het over slapen![]()
Ik heb wel een baan
Die ken ik nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe Then Jerico - The Motive, dan zijn Gerard en ik je erg dankbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |