Ah oke bedankt, ik dacht namelijk dat ik een getal voorbij hoorde komen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is niet bekend en wordt ook niet bekend lijkt me.
alles voor het goede doel hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rain Down on Me. Heerlijk nummer
.
Zal wel symbolisch en de rest per bank zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, er zat in ieder geval ¤ 50,- in de envelop, of dat alles was weet ik niet.
Ik hoor 'm al!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hierna staan de gorillaz ingepland, maar albert verlinde gaat zo het huis in dus het kan misschien nog wel even duren
die heeft toch geen geld te besteden?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Wedden dat we Wouter Bos morgenavond langs zien komen
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Impry het volgende:
Lijst met FOK! requests:
Vul het lijstje met je eigen request aan of geef een brul als je er een langs hoort komen!
Amy Winehouse - Valerie - - - > linebear
Bloc Party - Flux - - - > broer
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - > TJDoornbos
Blur - Tender - - -> Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days - - -> borisz
Chumbawamba - Tubthumping - - - > -Vaduz-
Franz Ferdinand - The Fallen - - - > Omaha
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) - - - > EnGCatjuh - Gedraaid! Woensdag - 20.30u
Hard-Fi - Suburban Knights ---> Asskicker14
K3 - Onbekend - - -> CarOnline
Kate Bush - Cloudbusting - - - > Roel_Jewel
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - -> Impry
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet - Gedraaid! Woensdag - 20.11u.
Liquido - Narcotic - - -> Remzz
Die heeft anders genoeg bij de werkende mens weggehaaldquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft toch geen geld te besteden?
wacht maar tot de BTW omhoog gaat straksquote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft anders genoeg bij de werkende mens weggehaald.
Volgende week top 2000quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder heeft nog steeds smaak, luistert graag naar alternatieve Britse bandjes, en Bruce natuurlijk
Mijn zus is helaas een beetje aan het ver-radio-2-en de laatste tijd
Ja sluit mooi op elkaar aan.quote:
daar staat dan weer een hoop in wat mijn moeder leuk vindt (bijna alles van voor 1970, en dat vind ik vaak ook erg leuk) maar hoe recenter het wordt, hoe grote het Radio2 gehalte is.quote:
slapen is voor watjesquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja sluit mooi op elkaar aan.
Alleen jammer dat je beide nooit helemaal kunt volgen
Psies. Mag je het geld dat je met hard werken hebt verdiend alsnog naar de staat brengen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar tot de BTW omhoog gaat straks
nou je het zegt, ik werk meer dan dat ik slaapquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie heeft het over slapen![]()
Ik heb wel een baan
Doe Then Jerico - The Motive, dan zijn Gerard en ik je erg dankbaarquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch nu maar alvast een plaat aanvragen
Ik weet alleen niet zo goed welke
Werken is voor watjesquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie heeft het over slapen![]()
Ik heb wel een baan
Die ken ik nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe Then Jerico - The Motive, dan zijn Gerard en ik je erg dankbaar
Heel Neude staat nu volquote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Zouden er al veel mensen per ongeluk naar Utrecht zijn gegaan?
Dan helemaal!! Als je iets met jaren 80 muziek hebt tenminstequote:
ik zou iets van soulwax aanvragen....wedden dat die dan heeeel snel te horen isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
The Verve - Lucky manquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |