quote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef purplerose het volgende:
bob dylan's masters of war door pearl jam gedaan met een blues tintje eraan
jaja, dat is ook erg goed gedaanquote:
Ja!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Was jij ook degene die Stenders afkondigde?![]()
Ff voor de duidelijkheid jeweetquote:Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, dat is ook erg goed gedaan
bij mijn zusje wel eens gehoord, klonk leukquote:Op woensdag 19 december 2007 20:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid jeweet
maar jij kent die versie?
De Dijk is gewoon een topper!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Impry het volgende:
Dansen, dansen, dansen!! Lekker nummertje ook!
Whehehehe, je ma heb smaakquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij mijn zusje wel eens gehoord, klonk leukWas eigenlijk meer om mijn moeder te laten horen, die vond het ook leuk trouwens
mijn moeder heeft nog steeds smaak, luistert graag naar alternatieve Britse bandjes, en Bruce natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehehe, je ma heb smaak
je zus ook als ze pearl jam luistert
19-2000 (Soulchild remix) denk ik (zie OP)quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
welke van gorillaz gaat het eigenlijk worden?
Kan je dat er niet uit slappen ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder heeft nog steeds smaak, luistert graag naar alternatieve Britse bandjes, en Bruce natuurlijk
Mijn zus is helaas een beetje aan het ver-radio-2-en de laatste tijd
zeker in combi met de alom bekende woordgrapjes van de heren DJ'squote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef purplerose het volgende:
omg dit moet geniale radio worden met albert erbij
Mag toch niet bekend worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
Hoeveel had Willem Alexander gegeven? Ik kreeg het niet helemaal mee.
Is niet bekend en wordt ook niet bekend lijkt me.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
Als ik het goed gehoord heb ¤50quote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |