Geen slecht vooruitzichtquote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haai, ben er nog steeds hoor maar een beetje druk met plaatjes inplannen. volgend uur staan 2 fok-platen ingepland: gorillaz en klaxons!
Nee, is niet bekend gemaakt, mede omdat er in de week zelf nog geschoven kan worden (bijvoorbeeld als iemand meer slaap nodig heeft). Enige vaste gegeven is dat Gerard altijd tussen 6 en 10 's ochtends zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:51 schreef TornadoDK het volgende:
Er is ook ergens een schema te zien van wanneer welke dj te beluisteren is??
ik had altijd zo'n tyfushekel aan die muziekjes na doelpunten, maar toen Ajax besloot hiervoor maar dit nummer te gebruiken kon ik ermee levenquote:
Gerard is toch het luistercijferkanon van de drie, dus die zet je dan toch op het 6-10 slot.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, is niet bekend gemaakt, mede omdat er in de week zelf nog geschoven kan worden (bijvoorbeeld als iemand meer slaap nodig heeft). Enige vaste gegeven is dat Gerard altijd tussen 6 en 10 's ochtends zit.
Topproducerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haai, ben er nog steeds hoor maar een beetje druk met plaatjes inplannen. volgend uur staan 2 fok-platen ingepland: gorillaz en klaxons!
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Piles het volgende:
Dan maar geen orginele tvp [afbeelding]
Je hebt Eric Corton gemist zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
vind wimlex prima maar elk uur hetzelfde stukje hoeft niet van mij
Het is een heerlijke plaat en niet een of ander carnaval's nummer zoals je bij veel andere clubs hoort.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had altijd zo'n tyfushekel aan die muziekjes na doelpunten, maar toen Ajax besloot hiervoor maar dit nummer te gebruiken kon ik ermee leven
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Againzender het volgende:
Overigens toen ik thuis kwam even met Axel naar kanaal 13 gekeken. Eerste reactie van Axel:
Eric Cortonquote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt Eric Corton gemist zeker?
Die komt mss ook nog wel
Ik ben een enorm Madness fan, dus ik kon mij niet beter wensenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een heerlijke plaat en niet een of ander carnaval's nummer zoals je bij veel andere clubs hoort.
Overigens toen ik thuis kwam even met Axel naar kanaal 13 gekeken. Eerste reactie van Axel:
Axel: "Daar staat zo'n badeend van papa![]()
"
AZ: "Ja, dat is net zo'n eend, die heb JIJ gekregen van die meneer daar op de TV toen papa naar de radio belde toen jij in bad zat"
Axel: "Dat is een heel aardig cadeau van de meneer"
Axel: "Daar staat zo'n badeend van papa [afbeelding] [afbeelding] "
AZ: "Ja, dat is net zo'n eend, die heb JIJ gekregen van die meneer daar op de TV toen papa naar de radio belde toen jij in bad zat [afbeelding] "
Axel: "Dat is een heel aardig cadeau van de meneer [afbeelding] "
[afbeelding]
Ook aan te raden met waterpijpquote:Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef Darklight het volgende:
zal in het weekend eens gaan kijken met een dikke joint
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben een enorm Madness fan, dus ik kon mij niet beter wensen [afbeelding]
Toevalquote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn we weer orgineel [afbeelding]
Gaar ben ik ook. Korte nacht en hard gewerkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef Againzender het volgende:
Misschien komt het omdat ik compleet gaar ben en redelijk aan het bier zit, maar deze SR bevalt mij voorlopig uitstekend [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef Againzender het volgende:
Misschien komt het omdat ik compleet gaar ben en redelijk aan het bier zit, maar deze SR bevalt mij voorlopig uitstekend
dat is het ookquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Krambo het volgende:
All along the watchtower, oik dacht altijd dat het een Bob Dylan nummer was
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hee wat hoor ik nu? [afbeelding]
Ben je Erik Jan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef Impry het volgende:
Lijst met FOK! requests:
Vul het lijstje met je eigen request aan of geef een brul als je er een langs hoort komen!
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet GEDRAAAID!
hmm, cv is hier ook net bijgevuld, zal dat het zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaar ben ik ook. Korte nacht en hard gewerkt.
Na het bijvullen van de cv, doet hij het ook iets te goed...![]()
Bier = een goed idee. Eerst eten
Ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mij ook, zelfs zonder bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |