rooibos goed?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, lekker. Doe mij ook maar alsjeblieft.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
Ekdom [afbeelding] Razorlight [afbeelding]
quote:But then last night was so much fun
And now your sheets are dirty
geweldig gevonden inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Shirt van Michiel!![]()
eau eau Den Haag....
Rob staat nog steeds achter de tafelquote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Hej hoor ik daar de jingle van Gerard Ekdom gestart worden? een uur eerder dan eigenlijk de bedoeling was??
Begint direct met een heerlijke plaat. Razorlight - In The Morning
begin nu zin te krijgen om iets of iemand te wurgen of het raam uit te gooien.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is ze weer met haar update.
Ik ben ook de tijd helemaal kwijt, maar 1 van "mijn" artiesten komt nog iets afgeven tegen half 1....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef Piles het volgende:
Verrek, het is al 21.00 uur [afbeelding]
Ik dacht dat het nog maar 20.00 uur was [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
was dit vorig jaar trouwens ook zo erg?
Daar heb ik weinig aan, want ik ga zo zelf ook slapenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was iig de laatste update tot morgenochtend 08.00.
Hijs tekoopquote:
Nope, er zijn er een paar tegen elkaar op aan het biedenquote:
Mee hoopt....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor The Wombats [afbeelding]
Aluminium colaflesjes met kerstopdruk. Je krijgt er dan 4 van, dus in totaal 1 liter. Uiteraard verschirkkelijk duur, maar het gaat dan ook naar het Rode Kruisquote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Coca Cola: 5 euro? Wat zijn dat voor flesjes trouwens :/
Annemieke in het huis??quote:Op woensdag 19 december 2007 21:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
ligt het aan mij of zie ik een lekker ding in het huis??
oei, in de hele mooie uitvoeringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |