rooibos goed?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, lekker. Doe mij ook maar alsjeblieft.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
Ekdom [afbeelding] Razorlight [afbeelding]
quote:But then last night was so much fun
And now your sheets are dirty
geweldig gevonden inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Shirt van Michiel!![]()
eau eau Den Haag....
Rob staat nog steeds achter de tafelquote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Hej hoor ik daar de jingle van Gerard Ekdom gestart worden? een uur eerder dan eigenlijk de bedoeling was??
Begint direct met een heerlijke plaat. Razorlight - In The Morning
begin nu zin te krijgen om iets of iemand te wurgen of het raam uit te gooien.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is ze weer met haar update.
Ik ben ook de tijd helemaal kwijt, maar 1 van "mijn" artiesten komt nog iets afgeven tegen half 1....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef Piles het volgende:
Verrek, het is al 21.00 uur [afbeelding]
Ik dacht dat het nog maar 20.00 uur was [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
was dit vorig jaar trouwens ook zo erg?
Daar heb ik weinig aan, want ik ga zo zelf ook slapenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was iig de laatste update tot morgenochtend 08.00.
Hijs tekoopquote:
Nope, er zijn er een paar tegen elkaar op aan het biedenquote:
Mee hoopt....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor The Wombats [afbeelding]
Aluminium colaflesjes met kerstopdruk. Je krijgt er dan 4 van, dus in totaal 1 liter. Uiteraard verschirkkelijk duur, maar het gaat dan ook naar het Rode Kruisquote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Coca Cola: 5 euro? Wat zijn dat voor flesjes trouwens :/
Annemieke in het huis??quote:Op woensdag 19 december 2007 21:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
ligt het aan mij of zie ik een lekker ding in het huis??
oei, in de hele mooie uitvoeringquote:
Ik vind het prima, dankjewelquote:
nee helaas nietquote:Op woensdag 19 december 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke in het huis??(heb de cam niet aan)
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
i wanna dance to joy devision
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Optiefen met dat gekots op de Opposites![]()
van Roel_jewel de hele tijd
Eens, wat een intelligentie, ze wisten niet eens waarvoor de actie was.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Optiefen met elke aandacht voor de Opposites![]()
.
glazenmok met winnie the pooh erop voor chatsletje zetquote:
uuhhm misschien moet ik toch maar eens de cam aanslingeren want ik mis toch het e.e.a. aan beelden.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee helaas niet
ze stond trouwens buiten(verkeerd gezien) naast die vent met die blauwe jas
maar annemieke in het huis zou wel lekker zijn!!!!!!!!!
wat staat er trouwens op die brief te lezen
Niks boeiends, gewoon bedrijf die de actie steunt.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat staat er nu op die brief die steeds overbelicht word, die recht opstaat voor de brievenbus
Vind je het erg? Zo is het tenminste bij te houdenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef Againzender het volgende:
gvd, het is wel weer de bekende FOK! dip zeg
jammer dat ze niet in het huis isquote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm misschien moet ik toch maar eens de cam aanslingeren want ik mis toch het e.e.a. aan beelden.
Staat trouwens wel een leuk filmpje op de site van Annemieke! http://annemiekeschollaar(...)e/log/144752/Wauw../![]()
Tina Turner
Goed puntquote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... Miss Sarajevo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is mooi. Punt.
Uitroepteken!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... Miss Sarajevo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is mooi. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |