Ik vind het prima, dankjewelquote:
nee helaas nietquote:Op woensdag 19 december 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke in het huis??(heb de cam niet aan)
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
i wanna dance to joy devision
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Optiefen met dat gekots op de Opposites![]()
van Roel_jewel de hele tijd
Eens, wat een intelligentie, ze wisten niet eens waarvoor de actie was.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Optiefen met elke aandacht voor de Opposites![]()
.
glazenmok met winnie the pooh erop voor chatsletje zetquote:
uuhhm misschien moet ik toch maar eens de cam aanslingeren want ik mis toch het e.e.a. aan beelden.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee helaas niet
ze stond trouwens buiten(verkeerd gezien) naast die vent met die blauwe jas
maar annemieke in het huis zou wel lekker zijn!!!!!!!!!
wat staat er trouwens op die brief te lezen
Niks boeiends, gewoon bedrijf die de actie steunt.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat staat er nu op die brief die steeds overbelicht word, die recht opstaat voor de brievenbus
Vind je het erg? Zo is het tenminste bij te houdenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef Againzender het volgende:
gvd, het is wel weer de bekende FOK! dip zeg
jammer dat ze niet in het huis isquote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm misschien moet ik toch maar eens de cam aanslingeren want ik mis toch het e.e.a. aan beelden.
Staat trouwens wel een leuk filmpje op de site van Annemieke! http://annemiekeschollaar(...)e/log/144752/Wauw../![]()
Tina Turner
Goed puntquote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... Miss Sarajevo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is mooi. Punt.
Uitroepteken!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... Miss Sarajevo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is mooi. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |