Er is ergens een prachhhhhtig nummer van Kate Bush gerequest... *hinthint*quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik zou iets van soulwax aanvragen....wedden dat die dan heeeel snel te horen is
Door WebHawk...?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Broekie het volgende:
Gesigneerd XL Badeend
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is gewoon al 102,50 geboden [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eruit, het is geworden: Good Things End met I Know (Live bij Giel) Kippenvel tot in mijn bilnaad van die versie [afbeelding]
Ik snap ook niet wat dat Dom, Lomp en Famous nou zo geweldig maakt...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opposites en dat dan goeie muziek noemen. is die kerel doof of wat?
Ik vind het wel een lollig liedje hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat dat Dom, Lomp en Famous nou zo geweldig maakt...
Ik vond Slaap dan wel weer een leuk liedje
you would jaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lollig liedje hoor
dat is het nog steeds!quote:
de reclame word toch vanaf hilversum ingestart???quote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Is de reclame nou zoveel belangrijker dan het verhaal over de waterpomp en waar de hele actie om draait? Beetje jammer dit..
Sowieso is die autoscout reclame erg irritant te noemen
Dit is niet de bedoelingquote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Is de reclame nou zoveel belangrijker dan het verhaal over de waterpomp en waar de hele actie om draait? Beetje jammer dit..
Sowieso is die autoscout reclame erg irritant te noemen
Lijkt inderdaad een beetje op een verkeerde timing...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef seriousrequeststar het volgende:
de reclame word toch vanaf hilversum ingestart???
gewoon gevalletje slechte communicatie
Ah, okayquote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Piles het volgende:
Dit is niet de bedoeling
Radio via FM krijgt reclame + nieuws, TV + stream5 krijgen geen reclame en nieuws, maar de SR-update
Is dat Fleur Wallenburg?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is ze weer met haar update [afbeelding].
Ja, lekker. Doe mij ook maar alsjeblieft.quote:
rooibos goed?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, lekker. Doe mij ook maar alsjeblieft.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
Ekdom [afbeelding] Razorlight [afbeelding]
quote:But then last night was so much fun
And now your sheets are dirty
geweldig gevonden inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Shirt van Michiel!![]()
eau eau Den Haag....
Rob staat nog steeds achter de tafelquote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Hej hoor ik daar de jingle van Gerard Ekdom gestart worden? een uur eerder dan eigenlijk de bedoeling was??
Begint direct met een heerlijke plaat. Razorlight - In The Morning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |