Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja komt ook wel over alsof je het er nog redelijk moeilijk mee hebt
want 30 uur in de week is toch normaal, meestal is het 40 uur
wel goed dat je weet waar het aan ligt, dus die kilo's zullen er zo wel weer af gaan
ja dat is ook zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.
tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...
Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
Het lastige is ook dat als je eenmaal toegeeft, je erna ook makkelijker toegeeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...
Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebt
en wil Peter niet mee helpen met gewoon niets in huis te halen?
aankomen kan ook op een gezonde manierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomen
kon ik mijn vet maar gewoon aan hem doneren
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aankomen kan ook op een gezonde manier
dit soort snacken is voor hem ook niet gezond
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dan moet ie maar flink wat aan de pasta en het brood gaan bijv
en toch is die chips voor hem ook niet gezondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aan
Wat hij aan brood eet op 1 dag, doe ik een hele week over
Ja da's lastig zo'n groot verschil in stofwisseling.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aan
Wat hij aan brood eet op 1 dag, doe ik een hele week over
Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Edit: ik heb het vorige dieetclubtopic eens doorgelezen (was amusant) en daar heb ik dus enkele dingen bij:
- k heb zelf 75C en heb niet echt veel maar ben zeker niet plat (vind ik zelf dan), vind het dan raar dat miss_s vindt dat ze geen grote borsten heeft(volgens dat linkje zou ik 70D moeten hebben, maar die zit echt niet!)
precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar)
Of iemand grote borsten heeft, en of dat ook te zien is, ligt er volgens mij aan of ze vol zijn, of ze hangen en de presentatie. Ik kan de mijne heel goed verbergen dat het net een kleine B is, in bepaalde shirts. Maar als ik een strak shirtje aandoe, tja dan is duidelijk dat ze redelijk stevig zijn in vergelijking met mijn figuur. Oh, ik pas btw bij de H&M ook in een XS zonder rollade te spelen, dus dat kan prima. Bij de Large moet ik wel altijd een M pakken, omdat het daar gewoon niet lukt (geen stretch enzo)
En nee geen foto, daar zie je het toch niet op ...
Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijk
en ik ben ook geen rollade in mijn Sje maarja als mensen die zelf een XL aan moeten dat zeggen kan ik er alleen om lachen
ik heb inderdaad brede schouders daarom lijkt het alsof mijn bovenlijf ook breed is maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mij![]()
Had niet gedacht dat je ondermaat ook 75 zou zijn, maar je schouders zijn vooral breed geloof ik, dat scheelt wel.
En de strakheid van truitjes: heb het het liefst niet helemaal strak, ook i.v.m. mijn niet al te geweldige was-skillsdan kan de max. shrinkage erdoor en ziet ie nog goed
![]()
Je jurkje ben ik wel benieuwd naar... roze jurkje met paarse panties lijkt me best zuurstok, maar wie weet
Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ie zo door blijft gaan wordt ie ook wel dikker hoor, alleen veel jongens zijn echt nog sprietjes tot hun 25-30 daarna moeten ze ook op gaan letten. Dat zie ik ook goed bij m'n broer, die dacht altijd dat ie nooit dik zou worden, maar in de zomer voetbalt ie niet en nu heeft ie dus best wel een buik![]()
Heel veel plezier!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje gaat jullie eens verlaten voor een weekje of 2... zo nog even naar de winkel om nog eens te kijken naar die jas, morgen keihard opruimen & inpakken, daarna lekker lowlands, dan parijs en dan alweer bijna studeren....
Dat wordt dus een hele tijd zonder hardlopen, zeker 3 dagen zonder goede mogelijkheid tot gezond eten, maar wel een hoop rondsjouwen, dus ik ben benieuwd welk resultaat ik kan wegschrijven wanneer ik terug ben!
Houdoe!
dankje welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iig
Al mag ik na zijn eerste wedstrijd in september wel een paar flessen massage-olie meenemen denk ik
Staat je leuk Saskia dat jurkje en dan zo'n paarse panty eronderZou niks voor mij zijn, maar jou staat ie goed
[..]
Heel veel plezier!!!
stoerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef lushlife het volgende:
[..]
Ik lurk altijd mee hier en ik vind het ook erg leuk! Zou zo mijn outfit kunnen zijn![]()
Het is een gewoonte-iets inderdaad, eten. Veel dingen zijn gewoontedingen bij mensen. Ik probeer nu mijn gewoonte ook weer wat suikerlozer te maken, want ik ben deze vakantie aangekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef STING het volgende:
Het lastige is ook dat als je eenmaal toegeeft, je erna ook makkelijker toegeeft.
Andersom werkt het ook. Als je er niet aan toegeeft, wordt het de volgende keer makkelijker om er niet aan toe te geven. Bij etentjes en feesten is het een goed idee om van te voren helder te hebben, dat je bijv. een salade neemt of iets minder neemt.
Die heb ik weleens aan gehad, maar die dingen ondersteunen voor geen meter. Die modelletjes zijn duidelijk gemaakt voor kleine borsten en daarna gewoon uitvergroot.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
chicolate ook voor jou de tip:
online shop van esprit heeft 70E tot 85 E
welkomquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef roooosje het volgende:
![]()
Ik ga definitief op de afval-tour![]()
Altijd prachtig slank geweest en nu een vetrol.
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
welkom
ookal geloof ik niet dat jij ergens een vetrol hebt
okquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef roooosje het volgende:
[..]Als ik zit dan heb ik echt zo'n buikje, dat heb ik nooit gehad !
Allereerst:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok
en wat zijn je plannen om af te gaan vallen?
klinkt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef roooosje het volgende:
[..]
Allereerst:
- Ontbijten. Dat doe ik nu meestal pas om 1 uur ofzo.
- Bewegen, een half uur fietsen op een dag is blijkbaar niet genoeg. Ik ga aan de hardlooplessen van Evy.
- Niet zoveel snoepen/meer brood eten. Brood, wat is dat? Precies, ja...
Daarnaast heb ik een darmziekte en ik kan groenten niet zo goed verdragen, behalve komkommer, dus even kijken wat er met de vitamientjes gebeurt. Volgende week eindelijk geld voor een weegschaal![]()
Als het goed is, sta ik er alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klinkt goed
succes ermee
kom je ook in het lijstje?
Hmmm bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
chicolate ook voor jou de tip:
online shop van esprit heeft 70E tot 85 E
Ja hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 06:48 schreef STING het volgende:
[..]
Geen honger hebben als je boodschappen doet wil ook weleens helpen
Volgens mij is het meer dan een gewoonte, maar ook iets van biologische aard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is een gewoonte-iets inderdaad, eten. Veel dingen zijn gewoontedingen bij mensen. Ik probeer nu mijn gewoonte ook weer wat suikerlozer te maken, want ik ben deze vakantie aangekomen.
Marie Jo l'Aventure is ook erg mooi, juist de pasvorm. Ze zitten vaak zelfs nog boven de 50 euro, maar ze zijn het geld zeker waard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm bedanktIk ga ze dan wel eerst ff in de winkel passen ... ben een klein secreetje als het gaat om bh's. (mogen geen frummels aan zitten, niet push up, niet platdrukken enzo
) Heb wel eens gehoord over Freya en Fantasie, die schijnen ook heel goed te zijn, juist voor de grote maten, en tot omtrek 60, cup J ofzo (maar helaas wel 50 E per stuk)
Ik heb hetzelfde probleem. De enige remedie is goed plannen wanneer je zelf kookt en wanneer niet, en goed opletten wat je als eerste opmaakt. Oja, en wat houdbare dingen (blikjes, potjes, diepvries) in voorraad hebben voor als het allemaal niet uitkomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:32 schreef Sukilove het volgende:
Maar toch. Zijn er onder jullie die dat half-halfidee ook hebben?
Hmmm nu ziet het er toch weer netjes uit? (al komen de eerste posts van mannen/jochies die het ook willen volgen alweer tevoorschijn) ... vind het eigenlijk een supergoed idee! Het is inderdaad zo dat het lettertje niet alles zegt (kan ik zo al zien, zie iemand een C posten die evengroot is als mijnequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:21 schreef conleche het volgende:
@ veiligheidsspeldje: beetje laat, maar heel veel plezier!! En dank je wel voor je hulp in het BH-topic, niet dat het heeft mogen baten, maar toch!![]()
Haha sorry voor de aparte fotoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar)
Ik vind 't ook leuk maar dan met pumps of zoquote:
zal het de volgende keer eens met pumps proberenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha sorry voor de aparte fotoMaar dit is mijn bescheiden 70B
![]()
Duss... hoezo is 70E niet te zienOf bedoel je dat je een soort tape eromheen bindt en het dan er zo uit ziet als bovenstaande
![]()
[..]
Ik vind 't ook leuk maar dan met pumps of zo![]()
ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zag em trouwens hangen in de winkel en ik dacht van hmm staat dat niet als een hobbezak of zo.. maar bij jou zit ie gewoon goed
*kijkt ff naar beneden ... nee ik zie niet heel veel verschil eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha sorry voor de aparte fotoMaar dit is mijn bescheiden 70B
![]()
Duss... hoezo is 70E niet te zienOf bedoel je dat je een soort tape eromheen bindt en het dan er zo uit ziet als bovenstaande
![]()
mijn borsten zien er ook maar iets groter uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*kijkt ff naar beneden ... nee ik zie niet heel veel verschil eigenlijk... (zit heel erg hard te twijfelen om een foto te gaan posten)
dankjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef StefanieV het volgende:
Ohja Miss_S, je ziet er super uit in dat kleedjeIk durf niet eens een kleedje dragen
dat heb ik niet mee gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan![]()
Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor hebNu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb
![]()
Ik stel me aan he?![]()
Het is erg stomquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Miss_S het volgende:
dat heb ik niet mee gemaakt
ik had wel een tshirtje met erop 'kiss me before my boyfriend comes back' maar die heb ik maar een uurtje aan gehad
en die durfde ik niet bij die dronken engelse oude mannen te dragen
maar zo erg zal het toch niet zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is erg stom![]()
Mijn vriend kan er wel om lachen, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik geen jurkje meer aan kan, want ik weet hoe ze reageerden, dus dan vraag ik erom als ik het ding weer aantrek.
Nou ja, ik vermoed dat ik in Nederland niet eens opval. Ik probeer het 1x, mocht het ooit nog warm worden![]()
Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het ergquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
maar zo erg zal het toch niet zijn
tuurlijk als je er goed uit ziet kijken mannen naar je
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het erg![]()
En ik ben niet zo gewend dat mannen naar me kijken. Ja, bouwvakkers en verhuizers...
Maar het was echt vies hoor. Ik had een zonnebril op, dat scheelt ook natuurlijk, want dan kun je het zien, zonder dat zij zien dat je ze aankijkt. En dan zie je de blik van je hoofd naar je tieten naar beneden gaan, even de benen checken en weer terug naar de tieten![]()
Ik ga een burka kopen![]()
En nu ga ik ophouden met zielig doen, er moet gestofzuigd worden!![]()
Oh bah, wat erg! Ik heb zo'n hekel aan dat soort gedrag. Eerst is het vleiend, maar als je er op gaat letten dan wordt het echt heel vervelend. Je zal er gewoon geweldig hebben uitgezien in die jurkjes!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan![]()
Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor hebNu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb
![]()
Ik stel me aan he?![]()
Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomen
Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
zoals verwacht krijg ik evy niet op mijn ipod![]()
krijg steeds alleen de inleiding
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..
Heb je wel genoeg ruimte? En gebruik je itunes? Dan helpt het misschien om een ander programma te gebruiken, ephpod oid.
Wel beetje asociaal hoor, kon je niet even rekening houden met die arme mannenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ik![]()
Nee hoor, je kunt gewoon overstappen op ephpod, als ik het me goed herinner. Ik vond dat een fijner programma dan itunes, maar het blijft behelpen. Ik wil gewoon bestanden erheen kunnen slepen en eraf kunnen halen, en dat ie dat dan ook nog kan afspelen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)
ik heb zeker genoeg ruimte
en ja gebruik itunes en gaat niet alles mis als ik dan ephpod dowload?
Dat valt toch heel erg mee..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd
[afbeelding]
dat valt toch reuze meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd
[afbeelding]
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat valt toch heel erg mee..
Jij aansteller!![]()
Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed gewordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat valt toch reuze mee
als het broekje al een maat groter was zag het er ook heel anders uit
Nee joh, was maar een grapje. Als jij je niet lekker voelt erbij, dan is dat gewoon zoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
[..]
Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed geworden
ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doen
natuurlijk wel afvallen maar dit figuur blijf je toch houden
maar heb je nu wel weer een goed gevoel over op nieuw beginnen ?
en wanneer is dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.
Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wanneer is dat?
(hopelijk niet pas over weer 2 maanden)
ok succesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.
Foto??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
/ik sta in de Panorama, kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
welkom terugquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef mordradead het volgende:
Zo, net een patatje met en een kroket gehad... in het vliegtuig niet veel gegeten want dat smaakt mij niet zo goed![]()
Dat frituur was weer ff lekker, morgen maar even checken wat de stand is
*terug dus van vakantie
ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
/ik sta in de Panorama, kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
Nee het is niet in zo'n blootrubriekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallen
ok danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Nee het is niet in zo'n blootrubriek![]()
wat dan, een Dove reclame?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Nee het is niet in zo'n blootrubriek![]()
Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef Miss_S het volgende:
zit vandaag met avondeten op 800kcal
maar goed eet later vanavond nog iets van brood dus dat komt wel goed
ontbijt: 2 boterhammen met sandwhichspread
lunch: griekse yoghurt met honing
avondeten: andijviestampot met runder tartaar
fruit eet ik inderdaad meestal ook nog vanavondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.
nog niet helemaal met je dieet begonnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:47 schreef roooosje het volgende:
Ik heb gegeten vandaag:
- Wit Bolletje met bacon
- Worstenbroodje
- mini - bounty
- Aardappeltjes met Kip en Sperziebonen.
Een totaal van 1000 calo's
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nog niet helemaal met je dieet begonnen?
okquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef roooosje het volgende:
[..]. Vanaf maandag
Maar normaal snoep ik veeeeel meer
.
Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef roooosje het volgende:
[..]. Vanaf maandag
Maar normaal snoep ik veeeeel meer
.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef Riann het volgende:
[..]
Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.
Maar ik zag een foto van je in het BH topic
waarom in godsnaam op dieet je bent mooi slank.
okay en niet meteen te gek doen en je alles ontzeggen zeker als je maar een beetje kwijt wilt want realiseer je wel eens een lijner altijd een lijner.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef roooosje het volgende:
[..]dankjewel. Maar ik heb een rolletje en die moet weg, ik voel me er niet lekker door.
Ik moet inderdaad ook nu beginnen, maar wil me er eerst in verdiepen hoe het gezond kan enzo en het moet niet overdreven zijn, want het gaat maar om 1 rolletje. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om eerst wat meer de lezen, zodat ik het gelijk goed doe.
Ik weet niet zo goed het met mij zit. Ik ben aangekomen door Prednison, een medicijn. 6 kilo in 2 maanden. Dus ik vraag me af of wanneer het weg is, ook weer net zo hard terugkomt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef Riann het volgende:
[..]
okay en niet meteen te gek doen en je alles ontzeggen zeker als je maar een beetje kwijt wilt want realiseer je wel eens een lijner altijd een lijner.
Ik begin ook altijd op een maandag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef Riann het volgende:
[..]
Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.
Maar ik zag een foto van je in het BH topic
waarom in godsnaam op dieet je bent mooi slank.
... herkenbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef roooosje het volgende:
[..]dankjewel. Maar ik heb een rolletje en die moet weg, ik voel me er niet lekker door.
Ik moet inderdaad ook nu beginnen, maar wil me er eerst in verdiepen hoe het gezond kan enzo en het moet niet overdreven zijn, want het gaat maar om 1 rolletje. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om eerst wat meer de lezen, zodat ik het gelijk goed doe.
Erg he. Vooral de verjaardagen zijn lastig!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
... herkenbaar.Als je jezelf 6 kilo lichter 'kent', kan ik heel goed begrijpen dat je die 6 kilo er graag af wil hebben. Hoe slank je ook bent, veel mensen willen graag terug naar een gewicht waarop ze zichzelf kennen en zich prettig in voelen (dus! Ik moet nu maar eens weer mn best doen voor die 2 kilo en me niets aantrekken van verjaardagen enzo, wat vandaag dus mislukte helaas, was gewoon weer te moe van het werken om 'nee' te zeggen
)
Hoor op dit moment "we hebben wat chips en nootjes staan beneden (waarvan ik de nootjes al niet mag), kom je ook gezellig ... Oh help, ik kan dat niet aan. Maak nu afspraak met mezelf: 1 bakje, en voor de rest alleen maar caffeinevrije colaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef roooosje het volgende:
[..]
Erg he. Vooral de verjaardagen zijn lastig!![]()
Niet meer he!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoor op dit moment "we hebben wat chips en nootjes staan beneden (waarvan ik de nootjes al niet mag), kom je ook gezellig ... Oh help, ik kan dat niet aan. Maak nu afspraak met mezelf: 1 bakje, en voor de rest alleen maar caffeinevrije cola
Ik weet niet of ik daar zo in geloof eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
want je lichaam wil toch naar een gewicht dat bij hem past
ik iig niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo in geloof eigenlijk.
ik grotendeels welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo in geloof eigenlijk.
ze kijken omdat je er lekker uitziet.... zie het als een compliment! ik snap dat je het vervelend vind... is ook niet echt mijn hobby maar na een tijdje heb ik t niet zo erg meer door..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
![]()
Ik stel me aan he?![]()
dat is wat anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik grotendeels wel
als je gewoon eet en beweegt geloof ik dat je op een gewicht uitkomt dat bij je lichaam past
Mja, het is gewoon een 'flaw' in het systeem dat je lichaam in staat is meer vet op te slaan dan goed voor hem is. Zo veel dat het een gevaar wordt voor de gezondheid, en je gewrichten te veel belast worden enz. Net als vrouwen die te grote borsten ontwikkelen (rugpijn moet toch niet de bedoeling van de natuur zijn geweest) of extra botjes (zoals ik).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef STING het volgende:
ik iig niet.
je lichaam wil overleven en zoveel mogelijk vet opslaan hoort bij overleven - echter het mechanisme ontbreekt dan weer dat het je aangeeft wanneer het lichaam teveel opgeslagen heeftMaar ja, dat was in de oertijd natuurlijk ook niet aan de orde
Yoghurt met muesli. Complexe koolhydraten en zuivel in de ochtend is een goeie. Zuivel is goed tegen vetopslag en complexe koolhydraten zijn vooral 's morgens goeie brandstof. Boterhammen (mits volkoren of meergranen) en melk is ook een goeie natuurlijk. Cruesli zit redelijk vol snelle suikers volgens mij (wil je niet, heb je snel weer honger).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
wat zal ik voor het ontbijt eten
ontbijtkoek, magere yoghurt met muesli, griekse yoghurt en honing, melk en cruesli of gewoon boterhammen
ik heb gekozen voor 2 plakken ontbijk koek met becel lightquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Yoghurt met muesli. Complexe koolhydraten en zuivel in de ochtend is een goeie. Zuivel is goed tegen vetopslag en complexe koolhydraten zijn vooral 's morgens goeie brandstof. Boterhammen (mits volkoren of meergranen) en melk is ook een goeie natuurlijk. Cruesli zit redelijk vol snelle suikers volgens mij (wil je niet, heb je snel weer honger).
maar toch ook wel weer een lekker gevoel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:24 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren voor de eerste keer sinds lang gevolleybald en ik voel het vandaag toch welMijn benen zijn stijf, het lopen was me dan ook iets te lang. Nuja, het zal wel beter gaan na een goeie periode
Ik moet weer ff wennen
Ja hoor, ik heb mijn stress kunnen afwerken, ben nu alleen supermoe maar ik kom er wel door. Het voelde goed om weer te kunnen trainenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar toch ook wel weer een lekker gevoel?
ik zou wel goed ontbijten maar inderdaad toch ook wel weer rustig aan doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb vanavond een kookworkshop en dan wil ik maar gewoon mee-eten en -drinken. Het is duur genoeg, en ik wil toch alles proberen wat mijn familie en ik zelf gefabriceerd hebben.
Maar goed, kan ik nou beter de rest van de dag rustig aan doen, of 'gewoon' ontbijten zodat mijn verbranding tenminste op gang komt? Ik wil de schade toch zo veel mogelijk beperken.
Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef StefanieV het volgende:
Moet je zowiezo niet ontbijten om je verbranding op gang te krijgen ofzo?
Het is een van de nadelen van het vrouw-zijn. Het lichaam wil voorbereid zijn om 9 maanden zwangerschap te overleven en legt daarvoor reserves aan op de bekende plaatsen. Een mannenlichaam is er meer op ingesteld om 6 weken schaarste te overleven. Daarbij komt ook nog dat we relatief minder spieren hebben en dus minder snel verbranden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof ook niet dat je lichaam zelf een ideaal gewicht heeft. Het is eerder dat de eigenaar van dat lichaam zich bij een gewicht het mooist of prettigst voelt (of weet dat het niet veel beter kan worden) en daarom keren ze daarna terug. Lager gewicht: meer eten. Hoger: lijnen
hoe ontbijt je normaal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.
Nou... je kunt beter smorgens meer eten dan smidDags ja mij lukt dat niet maar dat terzijde de eerste maaltijd het ontbijt dus moet zorgen dat je verbrandingsmotortje weer op gang word gebracht hoe meer je eet hoe beter dat het werkt. Daarom vallen sommige ook niet af als ze juist te weinig eten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.
ik ontbijt wel altijd maar mijn maaltijden over de dag zijn ongeveer even grootquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef Riann het volgende:
[..]
Nou... je kunt beter smorgens meer eten dan smidDags ja mij lukt dat niet maar dat terzijde de eerste maaltijd het ontbijt dus moet zorgen dat je verbrandingsmotortje weer op gang word gebracht hoe meer je eet hoe beter dat het werkt. Daarom vallen sommige ook niet af als ze juist te weinig eten.
Dat is ook goed als je steeds wat eet want dat zet je motortje steeds weer op gang van heey ik moet gaan verbranden. Maar daarom moet je op gaan letten dat je niet te weinig eet. Want dan zet je motor niet zo hard op gang. Je moet het een beetje zien als autorijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ontbijt wel altijd maar mijn maaltijden over de dag zijn ongeveer even groot
ik eet 4 redelijk kleine maaltijden op een dag en dan nog fruit als tussendoortjes
ik eet niet echt weinig maar ik eet anders dan de meestequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is ook goed als je steeds wat eet want dat zet je motortje steeds weer op gang van heey ik moet gaan verbranden. Maar daarom moet je op gaan letten dat je niet te weinig eet. Want dan zet je motor niet zo hard op gang. Je moet het een beetje zien als autorijden![]()
Meestal eet ik 2 volkorenknackers met iets erop (als ik aan het lijnen ben, dan). Heb er nu maar 3 gepakt om inderdaad de boel een beetje op gang te helpen. Wel met mager beleg, leek me een goed compromis.quote:
Wij gaan het doen bij KookAparte, da's een Italiaanse kookstudio in Oud-Geleen (Limburg) die gerund wordt door kennissen van mijn ouders. Maar goed, er zitten denk ik overal wel van die studio's.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Quinazoline het volgende:
Wat leuk een kookworkshop! Waar kun je dat doen?
Ik zou gewoon ontbijten zoals anders, want als je vanmiddag trek krijgt is dat toch nog ruim voor die workshop denk ik. Ik zou dan juist morgen wat meer opletten, zodat alles gemiddeld weer goed komt.
misschien meer groente eten een ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ontbijt door de week eigenlijk altijd met vanilleyoghurt met muesli. Lunch is vaak brood maar vanaf daar beginnen mijn zwakkere momenten. Gewoon kaas of kipfilet of ham ofzo op brood doen vind ik te saai, dus dan wil ik er weer iets bij, zoals op 'goede' dagen een kommetje soep of schaaltje rauwkost. Na de lunch heb ik altijd enorme zin in zoetigheid.
Bij het avondeten heb ik ook nog wel de neiging meer te nemen dan ik nodig heb of wil eten. Daar moet ik echt nog iets op te zien verzinnen. Ik vind het ook moeilijk om niet te veel te koken, want veel dingen zijn te veel voor 1 persoon en ik heb geen (plaats voor een) fatsoenlijke vriezer.
Ja maar dan heb ik alsnog te veel gegeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien meer groente eten een idee
dan heb je toch het gevoel dat je veel kan eten en het is gezond
Tip voor het avondeten: gewoon weinig maken. Dus precies 50 gram droge pasta of rijst afwegen of 100 gram aardappelen schillen. Stukje vlees voor 1 persoon en groente zoveel je wilt en je kan niet meer teveel eten. Ik had precies hetzelfde probleem als jij en dat is nu opgelost.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
Bij het avondeten heb ik ook nog wel de neiging meer te nemen dan ik nodig heb of wil eten. Daar moet ik echt nog iets op te zien verzinnen. Ik vind het ook moeilijk om niet te veel te koken, want veel dingen zijn te veel voor 1 persoon en ik heb geen (plaats voor een) fatsoenlijke vriezer.
Zelf pasta maken is leuk en zooo lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij gaan het doen bij KookAparte, da's een Italiaanse kookstudio in Oud-Geleen (Limburg) die gerund wordt door kennissen van mijn ouders. Maar goed, er zitten denk ik overal wel van die studio's.
Waarschijnlijk mag ik straks zelf pasta gaan maken. Nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd...
-edit- Hier staat een beschrijving.
Succes met hardlopen! Op zich valt bij jou de schade van de vakantie best mee.
Jemig, wat gaat dat snel nu!! Zou een schop onder je kont helpen??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend 59,5. Die 60 kg komt zo wel heel erg dichtbij
zo doe ik dat meeste avondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Chicolate het volgende:
En de tip van Miss S is echt heel goed hoor! Gewoon bij de supermarkt een (desnoods kant en klare) zak gemengde sla kopen, dressing eroverheen (Yofresh is superlekker en slank) en je mag zo een hele bak opeten, totale schade: misschien 30 kcal. Daarna zit je helemaal vol en heb je het gevoel dat je jezelf supervol gegeten hebt
dat is echt k*tquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend 59,5. Die 60 kg komt zo wel heel erg dichtbij
Nouja, gister tijdens die panieknaanval zowat een kilo snoep naar binnen gewerkt hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Jemig, wat gaat dat snel nu!! Zou een schop onder je kont helpen??
(Conleche biedt zich aan als vrijwilliger)
Die foto is een maand geleden zo'n beetje genomen, toen woog ik dus rond de 57quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die foto in het bh topic... hoeveel kg woog je daar als ik mag vragen?
ja ik ben jaloers op julliequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o dan hoor je net als ik tot de afvallers uit "luxe"zo zie je er eigenlijk ook al goed uit
ik ook hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik ben jaloers op jullie
ik wou dat ik 59 woog
dat dacht ik eerst ook over de 70 maar nu ik daar zo dichtbij zitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ook haha
maar helaas dat zal ik nooit halen. ik mag al blij zijn als 70 kg haal
ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook over de 70 maar nu ik daar zo dichtbij zit
misschien dat 59 er ook nog ooit eens voor mij inzit
ik zeg in ieder geval nooit nooit
Ik wil ook wel graag 59 wegen hoor..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik ben jaloers op jullie
ik wou dat ik 59 woog
Of je moet juist ook genoege nemen met die 30quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag 59 wegen hoor..Nog 8 kilo
Als je nu al.. 30? kilo af bent gevallen.... moet 10 ook echt wel lukken
Helaas kun je niet lokaal vet wegkrijgen door oefeningen te doen. Je kunt wel spieren kweken, maar die zullen pas zichtbaar worden als je vet kwijt bent geraakt door te lijnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil graag mijn buik wat slanker maken (dwz: platter, m'n lovehandles zijn inmiddels zo goed als weg) en nu wil ik dus buikspieroefeningen gaan doen. Wie weet er een paar goede?
Ten tweede: ik heb een buik die enorm opzet als ik gegeten heb. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verder zijn alle tips natuurlijk welkom
Thnx, maar ik vind mn buik toch echt veel te dik en krijg echt heel vaak de vraag of ik zwanger benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o dan hoor je net als ik tot de afvallers uit "luxe"zo zie je er eigenlijk ook al goed uit
serieus ja zelfs ik krijg dat nooit te horenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx, maar ik vind mn buik toch echt veel te dik en krijg echt heel vaak de vraag of ik zwanger ben
Nou, op verjaardagen vraagt iedereen het en pas op een festival bij de wc vroeg iemand het, en in de sportschool vragen ze het ook wel eens...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:28 schreef Riann het volgende:
[..]
serieus ja zelfs ik krijg dat nooit te horen
Als je al die moeite hebt gedaan, kun je het beter ook goed afmaken. Ik ben nu ook al heel wat kwijt, maar als ik in de spiegel kijk en ik heb nog een buikje, ben ik nog net zo ontevreden als 10 kilo geleden. Je perspectief verandert gewoon mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Of je moet juist ook genoege nemen met die 30![]()
Zo zie je maar weer, je kunt beter nooit met lijnen beginnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En das ook zo, want ben in 1 jaar ruim 7 kg aangekomen, vorig jaar woog ik 52-53 kg en die kant wil ik toch erg graag weer op
Maj, idd, want eerst zat ik op 52-53, toen op 56-57, toen weer op 52-53, toen weer op 57 en nu dus al bijna op 60quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, je kunt beter nooit met lijnen beginnen.
Ik wil geen wasbordje maar het mag wel wat platter, ik stuur je dus even een pmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar je buik wordt wel echt platter van buikspieroefeningen hoor! Hij spant zich dan automatisch een klein beetje aan, waardoor je dus een platter resultaat hebt (spreek uit ervaring, daarom ben ik dr ook weer mee begonnen)
Als je me ff een PM stuurt met je mailadres, heb ik nog wel een 'buikspierengids' voor je, met heel veel oefeningen. Eigenlijk voor mannen die wasbordje willen, maar he, wij vrouwen hebben zelfde spieren
mn familie vindt mij vadsig..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou, op verjaardagen vraagt iedereen het en pas op een festival bij de wc vroeg iemand het, en in de sportschool vragen ze het ook wel eens...
En mn stiefpa zei van de week ook "jezus wat ben jij dik geworden"
En das ook zo, want ben in 1 jaar ruim 7 kg aangekomen, vorig jaar woog ik 52-53 kg en die kant wil ik toch erg graag weer op
mijn ervaring is ook zo... mag ik ook die oefeningenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar je buik wordt wel echt platter van buikspieroefeningen hoor! Hij spant zich dan automatisch een klein beetje aan, waardoor je dus een platter resultaat hebt (spreek uit ervaring, daarom ben ik dr ook weer mee begonnen)
Als je me ff een PM stuurt met je mailadres, heb ik nog wel een 'buikspierengids' voor je, met heel veel oefeningen. Eigenlijk voor mannen die wasbordje willen, maar he, wij vrouwen hebben zelfde spieren
Het is niet echt lokaal vet meer, meer dat het gewoon slap is. Ik denk dat oefeningen daar goed bij zullen helpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Helaas kun je niet lokaal vet wegkrijgen door oefeningen te doen. Je kunt wel spieren kweken, maar die zullen pas zichtbaar worden als je vet kwijt bent geraakt door te lijnen.
Over dat opzetten: blijkbaar reageren je darmen niet zo lekker op iets wat je eet. Misschien kun je eens nagaan of het erger is als je bepaalde dingen eet en dan je eetpatroon wat aanpassen.
nou ja weet niet als je zo zwaar als ik bent geweest En ik weet dat ik nooit en te nimmer ooit mooi slank zou worden wat ik krijg is een ingevallen gezicht dat had ik met mijn 75 kg al. En dan zie weer beter dat ik die spierziekte heb in de spieren in mijn gezicht. Teminste ik zie dat dan zelf en mensen die weten hoe het eruit ziet. Buitenstaanders weten niet hoe dat eruit moet zien. Dus met 70 kg neem ik echt wel genoegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je al die moeite hebt gedaan, kun je het beter ook goed afmaken. Ik ben nu ook al heel wat kwijt, maar als ik in de spiegel kijk en ik heb nog een buikje, ben ik nog net zo ontevreden als 10 kilo geleden. Je perspectief verandert gewoon mee.
PM verzondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Chicolate het volgende:
PM dan ff als je ze ook wil zien xD ... het is een pdf bestand en ik ben niet zo handig met computers ... dus op internet zetten gaat mij niet lukken
... ik zou nu eigenlijk moeten lunchen ...
Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Ewelina het volgende:
Tja, en wat die darmen betreft: dat wordt waarschijnlijk toch naar de dokter vrees ik. Mijn eetpatroon is namelijk wel goed.
Het hoeft niet ongezond te zijn wat je eet, maar sommige mensen reageren gewoon sterk op bepaalde producten. Mijn moeder heeft dat bijvoorbeeld met zuivelproducten, niet echt een allergie ofzo maar wel een vervelend gevoel in je buik. Maar goed, als je er echt last van hebt hoop ik dat de dokter je kan helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Tja, en wat die darmen betreft: dat wordt waarschijnlijk toch naar de dokter vrees ik. Mijn eetpatroon is namelijk wel goed.
ja maar de vraag is of het een gezond gewicht voor mij isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag 59 wegen hoor..Nog 8 kilo
Als je nu al.. 30? kilo af bent gevallen.... moet 10 ook echt wel lukken
ja is ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat merk je vanzelf, aan hoe het eruit ziet en hoe moeilijk het vast te houden is.
Als het echt niet bij jou past, laat je lichaam dat vanzelf wel merken.
10 centimeter dus dat telt inderdaad ook wel meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef Sylvana het volgende:
Miss_S is natuurlijk ook een stuk langer dan ik ben...
Het is inderdaad maar net hoe je bouw is, want ik zie er prima uit met 58 kilo, echt niet mager of zo. Dat is pas onder de 53. Voor mij is 58 precies goed: slank en toch nog borsten en kont.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
10 centimeter dus dat telt inderdaad ook wel mee
bij 58 zou ik volgens mij een bmi van 20 hebben en dat is toch wel een ondergrens voor mij
Het scheelt echt bij iedereen iemand kan er ook met 75 kilo gewoon normaal uitzien terwijl een ander er gewoon dik uit ziet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar net hoe je bouw is, want ik zie er prima uit met 58 kilo, echt niet mager of zo. Dat is pas onder de 53. Voor mij is 58 precies goed: slank en toch nog borsten en kont.
met 75 zie ik er ook niet dik uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Het scheelt echt bij iedereen iemand kan er ook met 75 kilo gewoon normaal uitzien terwijl een ander er gewoon dik uit ziet.
Op slot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
Waar is het dieetclubtopic geblevenStaat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Middagslotjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
[edit]spuit elf[/edit]quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
zo wil ik mezelf nu toch niet zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit 75 gewogen, maar met 72,9 (mijn top) vond ik mezelf toch echt behoorlijk dik. Geen taille, dikke billen, bolle kop, behoorlijke buik, dikke tieten (dat vond ik dan nog wel leuk) en ook m'n boven-armen en benen waren veuls te dik. Alleen m'n enkels en polsen, die zijn altijd mager gebleven.
![]()
en gelukkig is mijn slotjes voorraad onuitputtelijk dus ik zou me maar gedragenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemenquote:
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen![]()
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??![]()
ik hoop voor kerst toch wel onder de 70 te zitten inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)
Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?![]()
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje![]()
je kan anders de dames ook pm'en om te melden dat je weg bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?![]()
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo![]()
Het sherry-dieetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo![]()
altijd lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs![]()
Volgens mij word je daar heel gezellig vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.![]()
das wel stoerder dan een sherrytje (hoewel sherry best lekker is op z'n tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs![]()
Ik weer niet hoor, als ik aangeschoten ben wil ik alleen nog maar vier broodjes shoarma met knoflooksaus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij word je daar heel gezellig vanEn zó bezopen dat je geen honger meer hebt
![]()
en ging het lopen lekker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
Misschien dan toch maar eens proberen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef octopussy het volgende:
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uitBest effectief dieet dan
Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen![]()
ja ik geloof ook wel dat het werkt maar je moet inderdaad wel volhoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
dat is wel vervelend van je enkelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Quinazoline het volgende:
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
Het hoeft niet perse te zijn dat je ergens niet tegen kan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaad.
Dat zou kunnen, maar het was niet zoveel vis (1 filet gedeeld door 3). Ik denk dat het gewoon wat veel was. En een voorgerecht én een hoofdgerecht én een toetje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
je hoeft toch geen snoep uit te delen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef Chicolate het volgende:
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.![]()
oeh, gelijk ff kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding
heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
Dat lijkt me idd wel slim jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef Miss_S het volgende:
net voor de tweede keer gelunched vandaag
eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
Dat zegt nietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
ik heb nu wel ff echt zo´n momentje dat ik wou dat het allemaal sneller gingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zegt niets
Je moet het verste komen van ons allemaal en je hebt al het meeste bereikt.
Vol blijven houden en je ben niet meer de zwaarste
Omdat ik foto's heb van mijn figuur bij dat getalletje, een paar weken geleden nog ... en ik toen heerlijk in mn vel zat en echt het gevoel had weer mijn echte zelf te zijn. Daarom. Ik voel me dan gewoon het prettigst (en eet dan ook gezonder, daardoor zal het ook komen)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:58 schreef loveli het volgende:
Als ik kijk naar je gewicht bij je lengte lijkt mij dat je nu al een slank, tenger figuurtje moet hebben. Waarom zou je je focussen op een getal in plaats van op het totaalplaatje?
ik ben dit jaar pas 7 kilo afgevallenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef Chicolate het volgende:
@miss S: wat er te snel afgaat komt er ook snel weer bij... en bij jou lijkt het er altijd af te blijven, ga rustig door en je komt er dit jaar nog wel
(en geef niet op, zoals ik af en toe)
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
Licht zijn is ook niet alles. Gewicht zegt weinig. Ik heb zowaar een nadeel qua gewicht, omdat ik zo 'licht' ben: ik mag met klimmen meestal mijn partner niet zekeren en met kickboksen zit er ook niemand echt in mijn gewichtsklasse, en vecht ik steeds tegen iemand die zwaarder en groter is, en dat is dus moeilijker.
Maar m'n gewicht zegt niets, gaat me om mijn vetpercentage (24%, wil naar de 20, misschien zelfs eronder). Vriend van mij weegt bijna 82kg en zijn vet% is 5,8, dus je vastpinnen op een getal op de weegschaal heeft ook niet altijd zin.
welkomquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:01 schreef Limits het volgende:
Hallo.
Ik zou graag mee willen doen.
Ik weeg op dit moment 73 kg met een lengte van 1.80 en ik wil daar eigenlijk toch 63kg van maken.
Vandaag met behulp van die Vlaamse vrouw voor de eerste keer hardgelopen, en dat ging goed. Dus dinsdag de 2e les.
Ook ben ik begonnen met minstens 2 liter water drinken en thee (dat is genoeg toch?) en wat meer fruit te eten.
Verder weet ik niet wat ik zou moeten doen, hebben jullie nog aanradingen?
Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
welkom
minstens 2 liter water drinken is erg goed en meer fruit eten natuurlijk ook
verder nog aanpassingen aan je etenspatroon?
ik mag maandag weer les 3 lopenerg verslavend dus
ontbijt je niet of lunch je niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:20 schreef Limits het volgende:
[..]
Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.
Het lopen is opzich wel leuk (voor mij nog niet verslavend), alleen ik had voor de eerste keer een bospaadje uitgekozen.. Fout idee, en heuvel op en de grond was erg ongelijk. Gelukkig doet mijn voet nu niet meer pijn.Op een goede weg wordt het vast leuker.
Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ontbijt je niet of lunch je niet?
ontbijten moet je altijd wel goed doen
en met friet en chips is het wel slim om mee te stoppen ja
ik loop binnen op een loopband dus geen last van heuvels
ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:27 schreef Limits het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.
En een loopband is dan wel perfect ja! Maar je mist dan wel de mooie omgeving enzo.
Afwisseling is goed idd, daar moet ik over na gaan denken. Ik eet echt alleen boterhammen met kaas als ontbijt/middageten enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houden
dus de ene keer boterhammen en dan weer yoghurt en muesli of melk en cruesli
en jammer genoeg is hier niet echt een mooie omgeving in de buurt anders ging ik daar wel lopen
Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:
met de loopband ben ik er wel achter gekomen dat Evy soms liegt
dan zegt ze nog 1 minuut en dan moet je nog ruim 1 minuut 20 lopen
maar ik wil later ook graag buiten gaan lopen maarja dan moet ik eerst naar een plek rijden waar je een paar km kan lopen
ja dat zou kunnen maar dat zie ik echt niet zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.
Dank je! En erg globaal ja, ik ga een week bijhouden wat ik precies eet, zonder iets te vergeten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef conleche het volgende:
Hoi Limits! Welkom hier. Misschien moet je een paar dagen precies opschrijven wat je eet en dan hier posten, dan kunnen we beter "tips" geven! (nu lijkt het me wat weinig wat je op een dag eet, maar je hebt het ook heel globaal opgeschreven denk ik)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Zodat zou moeten werken, het werkt altijd namelijk
(ik zou bijna zin krijgen om naar school te gaan, examenjaar enzo, lijk wel gek
)
WB, poppetje! Jammer dat er een buikgriep voor nodig was, maar toch lekker dat je helemaal niets ben aangekomen op vakantie!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef poppetje22 het volgende:
Hallo allemaal!
ik ben vrijdag weer teruggekomen van vakantie!
we hebben het echt lekker gehad! Lekker bruin geworden in spanje en daarna nog een paar daagjes met vrienden in Frankrijk gekampeerd.
In drie weken ben ik 1 kilotje aangekomen, en die is er (dankzij soort van voedselvergiftiging/buikgriep-achtig iets) alweer af ook.
Morgen weer beginnen met werk![]()
Gisteren zijn we naar scheveningen geweest, naar het vuurwerk.. heeft iemand anders het ook gezien?
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Limits en veel succes![]()
Welkom terug poppetje22. Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehadIk ben 2 weken geleden samen met mn vriend een dagje naar Scheveningen geweest, maar toen was er nog geen vuurwerk. Lijkt me wel erg mooi om te zien
Ik heb tot half 2 uitgeslapen, toen 2 bolletjes met smeerkaas gegeten, 1 bakkers makroon ( achteraf op verpakking ontdekt dat in 1 zo'n koek al bijna 400 kcal inzitten) en vanavond kip tandori eten en een paar toastjes met paturain die over was na een verjaardag en op moet. Maar is niet zo heel veel meer van, dus dat scheelt al weer
Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallen
macroon is inderdaad nog erger maar tel daar dan nog die 2 bolletjes bij op is helemaal niet slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!
Vandaag gegeten tot nog toe:
1 meergranen afbakpistoletje ( het binnenste eruit geplukt. met op de ene helft filet americain+ui+sla en op de andere ham+ komkommer +tomaat.
2 geroosterde boterhammen met zelfgemaakte garnalen salade (garnalen, halvanaise, ketchup en ui) met sla en komkommer.
1 wodka met 8 groene knoflookolijven.
Vanavond wordt er hier Chinees gehaald. Ik doe Tjap Tjoi met kip, das nog wel te doen qua calorieen.
Nou eigenlijk heb ik totaal geen zin in school ... maar wil wel iedereen weer zien, een normaal ritme hebben en weer echt een doel hebben enzo ... alleen school zelf, examen doen, daar heb ik absoluut geen zin in (net als lessen volgen)quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha dat had ik vroeger ook altijd! Dat was meestal wel na een halve dag school weer over, dat dan weer wel...
![]()
We waren laat in de winkel, dus er was weinig anders meer dan bolletjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallen
dat is er allemaal zo weer afquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef AcidBurner het volgende:
fucking hell, ik ben dit weekend (ja ik heb veel gedronken maar toch) 2.5 kilo bijgekomen... ik vraag em af hoe ik dat heb gepresteerd. Speciaal op festival (Pukkelpop) geen brol gegeten, wel heel veel bier gedronken... maar kom 2.5 kilo. Ik voel me dus nu slecht
succesquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik spa dat niet, ik hou mijn lichaam volleig in check en toch kom ik zoveel bij :
ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
Je kan in zo'n korte tijd écht niet zoveel aankomen. Die 2,5 kilo is grotendeels vocht, dat kan gewoon niet anders. Maak jezelf de kop niet gek!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik snap dat niet, ik hou mijn lichaam volledig in check en toch kom ik zoveel bij :
ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
In de ochtend sporten is de shit! Je zal veel meer vet verbranden omdat je lichaam nog in sleep-mode zit en je dan nog niks hebt gegeten. Veel succes met je firetstocht, ik nog 5 uren werken en dan vakantie o/ (weekje maar)quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Chicolate het volgende:
Dat is niet allemaal vet joh... door bier ga je vocht vasthouden enzo. Eet en drink 2 dagen normaal en dan is je lichaam waarschijnlijk wel weer normaal
(misschien een half kilootje erbij, bier is ook caloriebom enzo)
... die halve kilo die ik ben aangekomen, dat is wel vet(en die ga ik er nu maar eens affietsen. Ben dan geen ochtendmens, maar ga toch eens proberen om in de ochtend te sporten. Misschien helpt het? 's Avonds ben ik steeds 'te moe')
ik heb mijn loon ook nog steeds niet van mijn vakantie werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?
He ik heb sinds gister ook vakantieook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg
)
Ik denk eerst eten. Dan zet je verbrandingsmoter op gang anders of je spieren eraan gaan weet ik niet maar volgens mij verbrand je dan niet zoveel dat zoiezo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?
He ik heb sinds gister ook vakantieook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |