abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52385632

Voor wie is \"Slank de zomer uit\", ook wel bekend als \"Slank de lente in\" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje \'Ik wil ook!\'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94|95

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de \"Slank de lente in\"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Miss_S op 15-08-2007 14:49:38 ]
pi_52385689
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja komt ook wel over alsof je het er nog redelijk moeilijk mee hebt
want 30 uur in de week is toch normaal, meestal is het 40 uur

wel goed dat je weet waar het aan ligt, dus die kilo's zullen er zo wel weer af gaan
Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.
pi_52385727
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.
ja dat is ook zo
maar komt vanzelf goed
pi_52385861
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...

Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
pi_52385912
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...

Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebt
en wil Peter niet mee helpen met gewoon niets in huis te halen?
pi_52385920
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:

Het lastige is ook dat als je eenmaal toegeeft, je erna ook makkelijker toegeeft.
Andersom werkt het ook. Als je er niet aan toegeeft, wordt het de volgende keer makkelijker om er niet aan toe te geven. Bij etentjes en feesten is het een goed idee om van te voren helder te hebben, dat je bijv. een salade neemt of iets minder neemt.
pi_52385947
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebt
en wil Peter niet mee helpen met gewoon niets in huis te halen?
nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomen

kon ik mijn vet maar gewoon aan hem doneren
pi_52385979
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomen

kon ik mijn vet maar gewoon aan hem doneren
aankomen kan ook op een gezonde manier
dit soort snacken is voor hem ook niet gezond
pi_52386045
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

aankomen kan ook op een gezonde manier
dit soort snacken is voor hem ook niet gezond
Inderdaad!
Dan moet ie maar flink wat aan de pasta en het brood gaan bijv
pi_52386087
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef STING het volgende:

[..]

Inderdaad!
Dan moet ie maar flink wat aan de pasta en het brood gaan bijv
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aan

Wat hij aan brood eet op 1 dag, doe ik een hele week over
pi_52386150
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en toch is die chips voor hem ook niet gezond

maar begrijp wel dat je niet van hem kan verlangen dat hij er mee stopt
pi_52386158
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja da's lastig zo'n groot verschil in stofwisseling.
Misschien de beste optie dat je het sporten flink intensiveert, zodat de kloof tussen jullie etensbehoeften wat kleiner wordt.
pi_52386582
.. zo herkenbaar, vriendjes die aan moeten komen terwijl jij elke kruimel uit je mond spaart. Gelukkig heeft mijn vriend al gemerkt dat ik het niet leuk vind als ie mij vanalles gaat aanbieden (zelfs zo dat ik op vakantie moest vragen of ik ook een koekje mocht "oh ik ging er al vanuit dat je alles wat ik je aanbied afslaat" ... maar wel prettig dat ie niet meer met chocola onder mn neus loopt te zwaaien)

Oh btw, het schema in de OP werkt niet, er mist een ] achter [img ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52386621
Als ie zo door blijft gaan wordt ie ook wel dikker hoor, alleen veel jongens zijn echt nog sprietjes tot hun 25-30 daarna moeten ze ook op gaan letten. Dat zie ik ook goed bij m'n broer, die dacht altijd dat ie nooit dik zou worden, maar in de zomer voetbalt ie niet en nu heeft ie dus best wel een buik

Vanochtend met niet al te veel zin toch hardgelopen, stonden ze van de roteb schoon te maken en begint er eentje te klappen Wel heel sneu...
Moet ook nog best wel veel opruimen en inpakken enzo. Naar lowlands neem ik wel thee mee en van die heldere cup a soup, dat is dan ws. het enige slanke dat ik binnen ga krijgen!

Edit: ik heb het vorige dieetclubtopic eens doorgelezen (was amusant ) en daar heb ik dus enkele dingen bij:
- k heb zelf 75C en heb niet echt veel maar ben zeker niet plat (vind ik zelf dan), vind het dan raar dat miss_s vindt dat ze geen grote borsten heeft (volgens dat linkje zou ik 70D moeten hebben, maar die zit echt niet!)
- in je studententijd ga je op kamers met alle gevolgen van dien, maar als je thuis blijft wonen heb je vaak toch ook lange reistijden, waardoor je ook honger krijgt en zodoende ook wat meer gaat eten (en weinig beweging hebt). Ook kan het de periode zijn vanaf wanneer je metabolisme gaat vertragen. Om me heen zie ik in elk geval redelijk wat mensen toch zo'n 10 kg uitdijen. Misschien is dit de periode waarin je moet beginnen met 'echt oppassen'.

[ Bericht 38% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 15-08-2007 13:45:15 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_52390067
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Edit: ik heb het vorige dieetclubtopic eens doorgelezen (was amusant ) en daar heb ik dus enkele dingen bij:
- k heb zelf 75C en heb niet echt veel maar ben zeker niet plat (vind ik zelf dan), vind het dan raar dat miss_s vindt dat ze geen grote borsten heeft (volgens dat linkje zou ik 70D moeten hebben, maar die zit echt niet!)
Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar )

Of iemand grote borsten heeft, en of dat ook te zien is, ligt er volgens mij aan of ze vol zijn, of ze hangen en de presentatie. Ik kan de mijne heel goed verbergen dat het net een kleine B is, in bepaalde shirts. Maar als ik een strak shirtje aandoe, tja dan is duidelijk dat ze redelijk stevig zijn in vergelijking met mijn figuur. Oh, ik pas btw bij de H&M ook in een XS zonder rollade te spelen , dus dat kan prima. Bij de Large moet ik wel altijd een M pakken, omdat het daar gewoon niet lukt (geen stretch enzo)

En nee geen foto, daar zie je het toch niet op ...
pi_52390338
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar )

Of iemand grote borsten heeft, en of dat ook te zien is, ligt er volgens mij aan of ze vol zijn, of ze hangen en de presentatie. Ik kan de mijne heel goed verbergen dat het net een kleine B is, in bepaalde shirts. Maar als ik een strak shirtje aandoe, tja dan is duidelijk dat ze redelijk stevig zijn in vergelijking met mijn figuur. Oh, ik pas btw bij de H&M ook in een XS zonder rollade te spelen , dus dat kan prima. Bij de Large moet ik wel altijd een M pakken, omdat het daar gewoon niet lukt (geen stretch enzo)

En nee geen foto, daar zie je het toch niet op ...
precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijk

en ik ben ook geen rollade in mijn Sje maarja als mensen die zelf een XL aan moeten dat zeggen kan ik er alleen om lachen
pi_52390482
chicolate ook voor jou de tip:
online shop van esprit heeft 70E tot 85 E
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52390518
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijk

en ik ben ook geen rollade in mijn Sje maarja als mensen die zelf een XL aan moeten dat zeggen kan ik er alleen om lachen
Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mij
Had niet gedacht dat je ondermaat ook 75 zou zijn, maar je schouders zijn vooral breed geloof ik, dat scheelt wel.
En de strakheid van truitjes: heb het het liefst niet helemaal strak, ook i.v.m. mijn niet al te geweldige was-skills dan kan de max. shrinkage erdoor en ziet ie nog goed

Je jurkje ben ik wel benieuwd naar... roze jurkje met paarse panties lijkt me best zuurstok, maar wie weet
pi_52390978
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mij
Had niet gedacht dat je ondermaat ook 75 zou zijn, maar je schouders zijn vooral breed geloof ik, dat scheelt wel.
En de strakheid van truitjes: heb het het liefst niet helemaal strak, ook i.v.m. mijn niet al te geweldige was-skills dan kan de max. shrinkage erdoor en ziet ie nog goed

Je jurkje ben ik wel benieuwd naar... roze jurkje met paarse panties lijkt me best zuurstok, maar wie weet
ik heb inderdaad brede schouders daarom lijkt het alsof mijn bovenlijf ook breed is maar dat is dus niet zo
ik heb soms het idee of ondermaat 75 zelfs al te groot word en dat kan best want onder mijn borsten is het nu 70cm

en ik ga misschien zometeen een foto maken van mijn outfit dan mag iedereen commentaar geven
pi_52392449
* veiligheidsspeldje gaat jullie eens verlaten voor een weekje of 2... zo nog even naar de winkel om nog eens te kijken naar die jas, morgen keihard opruimen & inpakken, daarna lekker lowlands, dan parijs en dan alweer bijna studeren....
Dat wordt dus een hele tijd zonder hardlopen, zeker 3 dagen zonder goede mogelijkheid tot gezond eten, maar wel een hoop rondsjouwen, dus ik ben benieuwd welk resultaat ik kan wegschrijven wanneer ik terug ben!

Houdoe!
pi_52392454
daar is ie dan
pi_52392988
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ie zo door blijft gaan wordt ie ook wel dikker hoor, alleen veel jongens zijn echt nog sprietjes tot hun 25-30 daarna moeten ze ook op gaan letten. Dat zie ik ook goed bij m'n broer, die dacht altijd dat ie nooit dik zou worden, maar in de zomer voetbalt ie niet en nu heeft ie dus best wel een buik
Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iig

Al mag ik na zijn eerste wedstrijd in september wel een paar flessen massage-olie meenemen denk ik

Staat je leuk Saskia dat jurkje en dan zo'n paarse panty eronder Zou niks voor mij zijn, maar jou staat ie goed
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje gaat jullie eens verlaten voor een weekje of 2... zo nog even naar de winkel om nog eens te kijken naar die jas, morgen keihard opruimen & inpakken, daarna lekker lowlands, dan parijs en dan alweer bijna studeren....
Dat wordt dus een hele tijd zonder hardlopen, zeker 3 dagen zonder goede mogelijkheid tot gezond eten, maar wel een hoop rondsjouwen, dus ik ben benieuwd welk resultaat ik kan wegschrijven wanneer ik terug ben!

Houdoe!
Heel veel plezier!!!
pi_52393128
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iig

Al mag ik na zijn eerste wedstrijd in september wel een paar flessen massage-olie meenemen denk ik

Staat je leuk Saskia dat jurkje en dan zo'n paarse panty eronder Zou niks voor mij zijn, maar jou staat ie goed
[..]

Heel veel plezier!!!
dankje wel
je bent de eerste die het leuk vind
pi_52394058
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
daar is ie dan
[afbeelding]
Ik lurk altijd mee hier en ik vind het ook erg leuk! Zou zo mijn outfit kunnen zijn
pi_52394206
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef lushlife het volgende:

[..]

Ik lurk altijd mee hier en ik vind het ook erg leuk! Zou zo mijn outfit kunnen zijn
stoer
dan ben ik wel benieuwd naar fotos van jou outfits
pi_52394516
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef STING het volgende:
Het lastige is ook dat als je eenmaal toegeeft, je erna ook makkelijker toegeeft.
Andersom werkt het ook. Als je er niet aan toegeeft, wordt het de volgende keer makkelijker om er niet aan toe te geven. Bij etentjes en feesten is het een goed idee om van te voren helder te hebben, dat je bijv. een salade neemt of iets minder neemt.
Het is een gewoonte-iets inderdaad, eten. Veel dingen zijn gewoontedingen bij mensen. Ik probeer nu mijn gewoonte ook weer wat suikerlozer te maken, want ik ben deze vakantie aangekomen .
pi_52394700
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
Die heb ik weleens aan gehad, maar die dingen ondersteunen voor geen meter. Die modelletjes zijn duidelijk gemaakt voor kleine borsten en daarna gewoon uitvergroot.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_52395752

Ik ga definitief op de afval-tour
Altijd prachtig slank geweest en nu een vetrol .

Op dit moment weeg ik net iets onder de 52 en ik wil graag onder de 50 blijven. Ik ben maar een dwerd van 1 meter 57, dus niet schrikken
Pretentieus geneuzel.
pi_52395815
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef roooosje het volgende:

Ik ga definitief op de afval-tour
Altijd prachtig slank geweest en nu een vetrol .
welkom

ookal geloof ik niet dat jij ergens een vetrol hebt
pi_52395836
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

welkom

ookal geloof ik niet dat jij ergens een vetrol hebt
Als ik zit dan heb ik echt zo'n buikje, dat heb ik nooit gehad !
Pretentieus geneuzel.
pi_52395866
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef roooosje het volgende:

[..]

Als ik zit dan heb ik echt zo'n buikje, dat heb ik nooit gehad !
ok
en wat zijn je plannen om af te gaan vallen?
pi_52396066
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ok
en wat zijn je plannen om af te gaan vallen?
Allereerst:
- Ontbijten. Dat doe ik nu meestal pas om 1 uur ofzo.
- Bewegen, een half uur fietsen op een dag is blijkbaar niet genoeg. Ik ga aan de hardlooplessen van Evy.
- Niet zoveel snoepen/meer brood eten. Brood, wat is dat? Precies, ja...

Daarnaast heb ik een darmziekte en ik kan groenten niet zo goed verdragen, behalve komkommer, dus even kijken wat er met de vitamientjes gebeurt. Volgende week eindelijk geld voor een weegschaal
Pretentieus geneuzel.
pi_52396108
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef roooosje het volgende:

[..]

Allereerst:
- Ontbijten. Dat doe ik nu meestal pas om 1 uur ofzo.
- Bewegen, een half uur fietsen op een dag is blijkbaar niet genoeg. Ik ga aan de hardlooplessen van Evy.
- Niet zoveel snoepen/meer brood eten. Brood, wat is dat? Precies, ja...

Daarnaast heb ik een darmziekte en ik kan groenten niet zo goed verdragen, behalve komkommer, dus even kijken wat er met de vitamientjes gebeurt. Volgende week eindelijk geld voor een weegschaal
klinkt goed
succes ermee
kom je ook in het lijstje?
pi_52396403
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

klinkt goed
succes ermee
kom je ook in het lijstje?
Als het goed is, sta ik er al
Pretentieus geneuzel.
pi_52396481
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hmmm bedankt Ik ga ze dan wel eerst ff in de winkel passen ... ben een klein secreetje als het gaat om bh's. (mogen geen frummels aan zitten, niet push up, niet platdrukken enzo ) Heb wel eens gehoord over Freya en Fantasie, die schijnen ook heel goed te zijn, juist voor de grote maten, en tot omtrek 60, cup J ofzo (maar helaas wel 50 E per stuk)

En veiligheidsspeltje: heel veel plezier Ik kreeg net het programmablaadje van Lowlands, ga het voor de grap toch nog ff doorspitten, kijken of het ik volgend jaar dan toch wel durf

... ik ging daarnet mn kranten lopen, en moest gewoon stoppen door de pijn! Op een of andere manier voelde het alsof mn ene been langer was dan het andere. Het deed pijn, ik moest het meeslepen want mn bovenbeen kon het gewicht niet meer aan enzo ... ben nu maar ff gestopt, zo avondeten en daarna weer een poging doen! (en ik zie als ik in de spiegel kijk wel dat mn heup wat scheef staat ofzo, maar nooit last van gehad eigenlijk)

Oh en trinity is het uit lijstje verdwenen?
pi_52397361
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 06:48 schreef STING het volgende:

[..]

Geen honger hebben als je boodschappen doet wil ook weleens helpen
Ja hoi dat heb ik ook niet hoor. Het is niet dat ik de hele winkel leeg wil kopen. Meer dat ik het dan ineens niet meer zo erg vind om een pak koekjes mee te nemen ofzo.

Edoch. Vandaag heb ik niet eens boodschappen gedaan, maar met de restanten die ik nog in huis had een aardappelpaprikaboontjesmaisschotel gemaakt. Lekker. En reeds op.

Ik woon trouwens op kamers, maar in het weekend ga ik bijna altijd naar mijn ouders. Dus ik eet 4 á 5 dagen hier en dan 2 á 3 dagen niet. Dat is soms wel lastig met inkopen, omdat sommige dingen het weekend niet overleven. Of in elk geval niet in de gewenste staat. Maar aan de andere kant: júist verse groenten en vers fruit zijn vaak prima in zelfgekozen hoeveelheden te koop.
Maar toch. Zijn er onder jullie die dat half-halfidee ook hebben?
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_52397667
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het is een gewoonte-iets inderdaad, eten. Veel dingen zijn gewoontedingen bij mensen. Ik probeer nu mijn gewoonte ook weer wat suikerlozer te maken, want ik ben deze vakantie aangekomen .
Volgens mij is het meer dan een gewoonte, maar ook iets van biologische aard.
Je lichaam merkt bijv. dat er meer vet 'beschikbaar' is en wil dus ook gelijk meer en zo past het zich aan wat het krijgt.
pi_52397760
Veel plezier Veiligheidsspeldje Misschien zie ik je nog (of ik je herken is een tweede )

[ Bericht 20% gewijzigd door omearos op 15-08-2007 18:58:31 ]
pi_52398658
@ veiligheidsspeldje: beetje laat, maar heel veel plezier!! En dank je wel voor je hulp in het BH-topic, niet dat het heeft mogen baten, maar toch!
pi_52400704
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hmmm bedankt Ik ga ze dan wel eerst ff in de winkel passen ... ben een klein secreetje als het gaat om bh's. (mogen geen frummels aan zitten, niet push up, niet platdrukken enzo ) Heb wel eens gehoord over Freya en Fantasie, die schijnen ook heel goed te zijn, juist voor de grote maten, en tot omtrek 60, cup J ofzo (maar helaas wel 50 E per stuk)
Marie Jo l'Aventure is ook erg mooi, juist de pasvorm. Ze zitten vaak zelfs nog boven de 50 euro, maar ze zijn het geld zeker waard.
pi_52400816
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:32 schreef Sukilove het volgende:

Maar toch. Zijn er onder jullie die dat half-halfidee ook hebben?
Ik heb hetzelfde probleem. De enige remedie is goed plannen wanneer je zelf kookt en wanneer niet, en goed opletten wat je als eerste opmaakt. Oja, en wat houdbare dingen (blikjes, potjes, diepvries) in voorraad hebben voor als het allemaal niet uitkomt.
pi_52402348
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:21 schreef conleche het volgende:
@ veiligheidsspeldje: beetje laat, maar heel veel plezier!! En dank je wel voor je hulp in het BH-topic, niet dat het heeft mogen baten, maar toch!
Hmmm nu ziet het er toch weer netjes uit? (al komen de eerste posts van mannen/jochies die het ook willen volgen alweer tevoorschijn) ... vind het eigenlijk een supergoed idee! Het is inderdaad zo dat het lettertje niet alles zegt (kan ik zo al zien, zie iemand een C posten die evengroot is als mijne )

Heb eigenlijk nog nooit een jongen gehoord die echt wist hoe het nou zat met letters en grootte

... heeft trek in drop, gelukkig is dat niet in huis ...
pi_52405590
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar )
Haha sorry voor de aparte foto Maar dit is mijn bescheiden 70B
Duss... hoezo is 70E niet te zien Of bedoel je dat je een soort tape eromheen bindt en het dan er zo uit ziet als bovenstaande
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
daar is ie dan
[afbeelding]
Ik vind 't ook leuk maar dan met pumps of zo
pi_52405999
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Duss... hoezo is 70E niet te zien Of bedoel je dat je een soort tape eromheen bindt en het dan er zo uit ziet als bovenstaande
[..]

Ik vind 't ook leuk maar dan met pumps of zo
zal het de volgende keer eens met pumps proberen
pi_52406083
Ik zag em trouwens hangen in de winkel en ik dacht van hmm staat dat niet als een hobbezak of zo.. maar bij jou zit ie gewoon goed
pi_52406276
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zag em trouwens hangen in de winkel en ik dacht van hmm staat dat niet als een hobbezak of zo.. maar bij jou zit ie gewoon goed
ja dat dacht ik dus ook
maar vind hem echt goed zitten
je verplaatst wel je taille maar er blijft wel vorm in zitten
pi_52406297
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

*kijkt ff naar beneden ... nee ik zie niet heel veel verschil eigenlijk ... (zit heel erg hard te twijfelen om een foto te gaan posten)
pi_52408390
Okee maar ik heb wel een push up bh aan daar maar zonder is ook niet zo vele verschil omdat al mn bhs inmiddels aan de kleine kant zijn

ik heb dus 70B bij de H&M.. bij normale winkels is dat vast 70A of 70AA.. zijn daar altijd zo optimistisch met maten..
pi_52408408
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

*kijkt ff naar beneden ... nee ik zie niet heel veel verschil eigenlijk ... (zit heel erg hard te twijfelen om een foto te gaan posten)
mijn borsten zien er ook maar iets groter uit
pi_52408793
... he ik ben niet de enige die nog wakker is ... (en dat van mij zijn de Livera en Hunkemoller maten, weet niet of die overeenkomen met H&M, dat probeer ik niet eens meer)

Maar ga nu wel slapen, morgen vroeg op omdat mn broertje jarig is en zn kadootje wil voordat ik van 11.00 tot 19.30 ga werken. Oh wat zal ik 's avonds vrolijk zijn ... (ik hou niet van visite, helemaal niet als ik al moe ben)
pi_52413347
goedemorgen ik ben echt asociaal vroeg wakker
pi_52413668
good morning
ik ben ook veelste vroeg wakker voor eenvrije dag
pi_52413929
Mogguh

Ik ben al sinds half 6 wakker en heb maar 5 uur geslapen omdat ik bij Peter was. Zo werken en ik heb echt geen zin
pi_52414069
Goeiemorgen

Moest veel te vroeg opstaan om naar het werk te gaan, maar vanavond begin ik eindelijk weer te sporten. De volleybal begint weer, ik zie er zo tegenop, het zal lastig worden
pi_52414230
ik wil vandaag weer beginnen met hardlopen
eigenlijk met evy maar volgens mij krijg ik dan ruzie met mijn mp3 speler

ik ga zo ontbijten denk maar een keertje met brood, moet wel gevarieerd blijven he
pi_52415622
Ohja Miss_S, je ziet er super uit in dat kleedje Ik durf niet eens een kleedje dragen
pi_52415744
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef StefanieV het volgende:
Ohja Miss_S, je ziet er super uit in dat kleedje Ik durf niet eens een kleedje dragen
dankje ik voelde me ook helemaal een prinsesje erin (heb ik wel vaker met nieuwe kleding )

ik heb trouwens ontbeten met 2 bruine boterhammen met sandwhichspread en een glas mango dream
pi_52415860
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan

Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor heb Nu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb

Ik stel me aan he?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52415888
Morning all! Keep up the good work
pi_52415999
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan

Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor heb Nu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb

Ik stel me aan he?
dat heb ik niet mee gemaakt
ik had wel een tshirtje met erop 'kiss me before my boyfriend comes back' maar die heb ik maar een uurtje aan gehad
en die durfde ik niet bij die dronken engelse oude mannen te dragen
pi_52416120
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Miss_S het volgende:
dat heb ik niet mee gemaakt
ik had wel een tshirtje met erop 'kiss me before my boyfriend comes back' maar die heb ik maar een uurtje aan gehad
en die durfde ik niet bij die dronken engelse oude mannen te dragen
Het is erg stom
Mijn vriend kan er wel om lachen, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik geen jurkje meer aan kan, want ik weet hoe ze reageerden, dus dan vraag ik erom als ik het ding weer aantrek.
Nou ja, ik vermoed dat ik in Nederland niet eens opval. Ik probeer het 1x, mocht het ooit nog warm worden
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52416238
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het is erg stom
Mijn vriend kan er wel om lachen, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik geen jurkje meer aan kan, want ik weet hoe ze reageerden, dus dan vraag ik erom als ik het ding weer aantrek.
Nou ja, ik vermoed dat ik in Nederland niet eens opval. Ik probeer het 1x, mocht het ooit nog warm worden
maar zo erg zal het toch niet zijn
tuurlijk als je er goed uit ziet kijken mannen naar je
pi_52416349
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
maar zo erg zal het toch niet zijn
tuurlijk als je er goed uit ziet kijken mannen naar je
Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het erg
En ik ben niet zo gewend dat mannen naar me kijken. Ja, bouwvakkers en verhuizers...
Maar het was echt vies hoor. Ik had een zonnebril op, dat scheelt ook natuurlijk, want dan kun je het zien, zonder dat zij zien dat je ze aankijkt. En dan zie je de blik van je hoofd naar je tieten naar beneden gaan, even de benen checken en weer terug naar de tieten
Ik ga een burka kopen

En nu ga ik ophouden met zielig doen, er moet gestofzuigd worden!
pi_52416409
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het erg
En ik ben niet zo gewend dat mannen naar me kijken. Ja, bouwvakkers en verhuizers...
Maar het was echt vies hoor. Ik had een zonnebril op, dat scheelt ook natuurlijk, want dan kun je het zien, zonder dat zij zien dat je ze aankijkt. En dan zie je de blik van je hoofd naar je tieten naar beneden gaan, even de benen checken en weer terug naar de tieten
Ik ga een burka kopen

En nu ga ik ophouden met zielig doen, er moet gestofzuigd worden!
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomen
pi_52416506
quote:

Ik stel me aan he?
Oh bah, wat erg! Ik heb zo'n hekel aan dat soort gedrag. Eerst is het vleiend, maar als je er op gaat letten dan wordt het echt heel vervelend. Je zal er gewoon geweldig hebben uitgezien in die jurkjes!
Pretentieus geneuzel.
pi_52416704
zoals verwacht krijg ik evy niet op mijn ipod
krijg steeds alleen de inleiding
pi_52417327
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomen
Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ik
pi_52417375
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
zoals verwacht krijg ik evy niet op mijn ipod
krijg steeds alleen de inleiding
Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..
Heb je wel genoeg ruimte? En gebruik je itunes? Dan helpt het misschien om een ander programma te gebruiken, ephpod oid.
pi_52417508
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..
Heb je wel genoeg ruimte? En gebruik je itunes? Dan helpt het misschien om een ander programma te gebruiken, ephpod oid.
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)
ik heb zeker genoeg ruimte
en ja gebruik itunes en gaat niet alles mis als ik dan ephpod dowload?
pi_52417616
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ik
Wel beetje asociaal hoor, kon je niet even rekening houden met die arme mannen
pi_52418152
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd

pi_52418208
het is gelukt
evy op mijn ipod niet helemaal op de manier dat het moet maar de eerste 3 lessen staan erop
ik ga vanmiddag beginnen, wish me luck
pi_52418787
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)
ik heb zeker genoeg ruimte
en ja gebruik itunes en gaat niet alles mis als ik dan ephpod dowload?
Nee hoor, je kunt gewoon overstappen op ephpod, als ik het me goed herinner. Ik vond dat een fijner programma dan itunes, maar het blijft behelpen. Ik wil gewoon bestanden erheen kunnen slepen en eraf kunnen halen, en dat ie dat dan ook nog kan afspelen!
Maar goed, ik zie dat het inmiddels soort van is gelukt
pi_52418800
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd

[afbeelding]
Dat valt toch heel erg mee..
Jij aansteller!
pi_52418840
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:

[afbeelding]
dat valt toch reuze mee
als het broekje al een maat groter was zag het er ook heel anders uit
pi_52418846
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat valt toch heel erg mee..
Jij aansteller!
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat valt toch reuze mee
als het broekje al een maat groter was zag het er ook heel anders uit
Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed geworden
pi_52419019
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
Nee joh, was maar een grapje. Als jij je niet lekker voelt erbij, dan is dat gewoon zo En ik zie je punt ook wel hoor, maar je bent nu eenmaal niet dik
Maar dat is niemand hier natuurlijk..
pi_52419146
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed geworden
ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doen
natuurlijk wel afvallen maar dit figuur blijf je toch houden

maar heb je nu wel weer een goed gevoel over op nieuw beginnen ?
pi_52419203
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doen
natuurlijk wel afvallen maar dit figuur blijf je toch houden

maar heb je nu wel weer een goed gevoel over op nieuw beginnen ?
ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.
pi_52419235
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.
en wanneer is dat?
(hopelijk niet pas over weer 2 maanden )
pi_52419318
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en wanneer is dat?
(hopelijk niet pas over weer 2 maanden )
Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.
pi_52419363
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.
ok succes

ik begin nu wel al met hardlopen
maar echt nuttig is het niet omdat ik over een week weer op vakantie ga
maar goed we zien wel

ben benieuwd of de laatste 6 kilo er nog af gaan
pi_52420988
Thnx

Net 25 minuten gefietst naar een klant toe. Kom ik daar, zegt ze dat ze gebeld had dat ze vanmiddag niet kan omdat ze naar de oorarts moest. Dus kon ik meteen weer terug fietsen. Bijna een uur gefietst dus, alleen niet gewerkt, beetje jammer :S
pi_52422319
/ik sta in de Panorama , kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
Pretentieus geneuzel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:26:39 #85
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52422447
Zo, net een patatje met en een kroket gehad... in het vliegtuig niet veel gegeten want dat smaakt mij niet zo goed
Dat frituur was weer ff lekker, morgen maar even checken wat de stand is

*terug dus van vakantie
Bernie en ik zijn tof.
pi_52422662
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
/ik sta in de Panorama , kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
Foto??
pi_52422678
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef mordradead het volgende:
Zo, net een patatje met en een kroket gehad... in het vliegtuig niet veel gegeten want dat smaakt mij niet zo goed
Dat frituur was weer ff lekker, morgen maar even checken wat de stand is

*terug dus van vakantie
welkom terug
pi_52422699
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Foto??
zaterdag, dan heb ik mijn camera weer terug
Pretentieus geneuzel.
pi_52424305
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallen
pi_52424381
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallen
Nee het is niet in zo'n blootrubriek
Pretentieus geneuzel.
pi_52424441
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:

[..]

ok dan ik was al bang
had dat ook niet van jou verwacht
mooie foto trouwens in het bh maten topic
pi_52424508
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:

[..]

wat dan, een Dove reclame?
pi_52424760
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef STING het volgende:

[..]

wat dan, een Dove reclame?
Een reportage over citybeaches en een interview met mij, als badgast.
Pretentieus geneuzel.
pi_52425490
net mijn eerste les van evy gehad
lekker gezweet maar niet moe geworden
pi_52428181
zit vandaag met avondeten op 800kcal
maar goed eet later vanavond nog iets van brood dus dat komt wel goed

ontbijt: 2 boterhammen met sandwhichspread
lunch: griekse yoghurt met honing
avondeten: andijviestampot met runder tartaar
pi_52428320
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef Miss_S het volgende:
zit vandaag met avondeten op 800kcal
maar goed eet later vanavond nog iets van brood dus dat komt wel goed

ontbijt: 2 boterhammen met sandwhichspread
lunch: griekse yoghurt met honing
avondeten: andijviestampot met runder tartaar
Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.

Ik heb vandaag tot nog toe op:

1 gekookt eitje
2 geroosterde volkoren boterhammen met filet Americain en ui
1 fruit smoothie (bevroren banaan gemengd met sinaasappelsap en meloen
1 wodka
1 bakje light chips

ik zit nu op ± 750 cal maar ik moet nog avondeten. (gevulde courgette uit eigen tuin)
pi_52428353
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.
fruit eet ik inderdaad meestal ook nog vanavond
dus kom zeker wel boven de 1200kcal
pi_52428511
Ik heb gegeten vandaag:

- Wit Bolletje met bacon
- Worstenbroodje
- mini - bounty
- Aardappeltjes met Kip en Sperziebonen.

Een totaal van 1000 calo's
Pretentieus geneuzel.
pi_52428612
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:47 schreef roooosje het volgende:
Ik heb gegeten vandaag:

- Wit Bolletje met bacon
- Worstenbroodje
- mini - bounty
- Aardappeltjes met Kip en Sperziebonen.

Een totaal van 1000 calo's
nog niet helemaal met je dieet begonnen?
pi_52428724
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nog niet helemaal met je dieet begonnen?
. Vanaf maandag Maar normaal snoep ik veeeeel meer .
Pretentieus geneuzel.
pi_52428788
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef roooosje het volgende:

[..]

ok
maar dacht al een wit bolletje en worstenbroodje is nu niet echt slim als je op dieet bent
pi_52429664
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef roooosje het volgende:

[..]

Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.
Maar ik zag een foto van je in het BH topic
waarom in godsnaam op dieet je bent mooi slank.
pi_52429786
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef Riann het volgende:

[..]

Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.
dankjewel. Maar ik heb een rolletje en die moet weg, ik voel me er niet lekker door.
Ik moet inderdaad ook nu beginnen, maar wil me er eerst in verdiepen hoe het gezond kan enzo en het moet niet overdreven zijn, want het gaat maar om 1 rolletje. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om eerst wat meer de lezen, zodat ik het gelijk goed doe .
Pretentieus geneuzel.
pi_52429840
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef roooosje het volgende:

[..]

dankjewel. Maar ik heb een rolletje en die moet weg, ik voel me er niet lekker door.
Ik moet inderdaad ook nu beginnen, maar wil me er eerst in verdiepen hoe het gezond kan enzo en het moet niet overdreven zijn, want het gaat maar om 1 rolletje. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om eerst wat meer de lezen, zodat ik het gelijk goed doe .
okay en niet meteen te gek doen en je alles ontzeggen zeker als je maar een beetje kwijt wilt want realiseer je wel eens een lijner altijd een lijner.
pi_52429908
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef Riann het volgende:

[..]

okay en niet meteen te gek doen en je alles ontzeggen zeker als je maar een beetje kwijt wilt want realiseer je wel eens een lijner altijd een lijner.
Ik weet niet zo goed het met mij zit. Ik ben aangekomen door Prednison, een medicijn. 6 kilo in 2 maanden. Dus ik vraag me af of wanneer het weg is, ook weer net zo hard terugkomt.
Pretentieus geneuzel.
pi_52429910
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik begin ook altijd op een maandag.

Zelfs als ik nu weer wat verslap denk ik altijd: vanaf maandag weer streng. Zit er gewoon ingebakken denk ik.....
pi_52430086
in het weekend beginnen met gezonderen lijkt me geen slim idee
maandag is altijd wel goed (als je dan ook echt begint)

en roosje als hte door medicijnen komt denk ik dat het inderdaad niet zo snel terug zou komen
want je lichaam wil toch naar een gewicht dat bij hem past
pi_52433762
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef roooosje het volgende:

[..]

... herkenbaar. Als je jezelf 6 kilo lichter 'kent', kan ik heel goed begrijpen dat je die 6 kilo er graag af wil hebben. Hoe slank je ook bent, veel mensen willen graag terug naar een gewicht waarop ze zichzelf kennen en zich prettig in voelen (dus! Ik moet nu maar eens weer mn best doen voor die 2 kilo en me niets aantrekken van verjaardagen enzo, wat vandaag dus mislukte helaas, was gewoon weer te moe van het werken om 'nee' te zeggen )
pi_52434527
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

... herkenbaar. Als je jezelf 6 kilo lichter 'kent', kan ik heel goed begrijpen dat je die 6 kilo er graag af wil hebben. Hoe slank je ook bent, veel mensen willen graag terug naar een gewicht waarop ze zichzelf kennen en zich prettig in voelen (dus! Ik moet nu maar eens weer mn best doen voor die 2 kilo en me niets aantrekken van verjaardagen enzo, wat vandaag dus mislukte helaas, was gewoon weer te moe van het werken om 'nee' te zeggen )
Erg he. Vooral de verjaardagen zijn lastig!
Pretentieus geneuzel.
pi_52434698
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef roooosje het volgende:

[..]

Erg he. Vooral de verjaardagen zijn lastig!
Hoor op dit moment "we hebben wat chips en nootjes staan beneden (waarvan ik de nootjes al niet mag), kom je ook gezellig ... Oh help, ik kan dat niet aan. Maak nu afspraak met mezelf: 1 bakje, en voor de rest alleen maar caffeinevrije cola
pi_52435479
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoor op dit moment "we hebben wat chips en nootjes staan beneden (waarvan ik de nootjes al niet mag), kom je ook gezellig ... Oh help, ik kan dat niet aan. Maak nu afspraak met mezelf: 1 bakje, en voor de rest alleen maar caffeinevrije cola
Niet meer he! .
Pretentieus geneuzel.
pi_52435564
ik had vanavond ook echt zin om iets te eten maar heb het niet gedaan
misschien dat de weegschaal aardig is morgen
heb vandaag iets minder dan 1200kcal op
pi_52436318
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
want je lichaam wil toch naar een gewicht dat bij hem past
Ik weet niet of ik daar zo in geloof eigenlijk.
pi_52436432
Ik snoep normaal eigenlijk nooit, heb noooit snoep in huis, en nou kreeg ik vanavond ene paniek aanval omdat mn ouders vandaag op vakantie gingen en ze zouden bellen als ze aangekomen waren en ik maar niks horode van ze. En toen heb ik onderweg bij de Etos een puntzak snoep gekocht en alles in 1 keer opgegeten . Ik ben dus wel aangekomen, en later belden mn ouders dat zij ook waren aangekomen, alleen dan in Italie. Dus dat was een hele opluchting, alleen nu baal ik wel van al dat snoep
pi_52436699
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

ik iig niet.
je lichaam wil overleven en zoveel mogelijk vet opslaan hoort bij overleven - echter het mechanisme ontbreekt dan weer dat het je aangeeft wanneer het lichaam teveel opgeslagen heeft Maar ja, dat was in de oertijd natuurlijk ook niet aan de orde
pi_52436787
Ik geloof ook niet dat je lichaam zelf een ideaal gewicht heeft. Het is eerder dat de eigenaar van dat lichaam zich bij een gewicht het mooist of prettigst voelt (of weet dat het niet veel beter kan worden) en daarom keren ze daarna terug. Lager gewicht: meer eten. Hoger: lijnen
pi_52436902
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

ik grotendeels wel
als je gewoon eet en beweegt geloof ik dat je op een gewicht uitkomt dat bij je lichaam past
pi_52437691
Ik heb er geen idee van . Ik zie wel wat er gebeurt als ik daadwerkelijk mijn rolletje kwijt ben .
Pretentieus geneuzel.
pi_52440152
quote:

Ik stel me aan he?
ze kijken omdat je er lekker uitziet.... zie het als een compliment! ik snap dat je het vervelend vind... is ook niet echt mijn hobby maar na een tijdje heb ik t niet zo erg meer door..
dus... wees blij dat je geen supermodel bent... dan had je dat niet alleen in Griekenland maar OVERAL
pi_52440219
ik krijg trouwens altijd wel een opmerking als ik een rokje aan heb........ van hey pssst tot hey mag ik je nummer??

en dan heb ik het gewoon over Nederland, midden op de dag............ Zo is de cultuur gewoon denk ik Zal niet zeggen dat ik me er echt gemakkelijk bij voel als ik in mn eentje loop en groepje van 8 jongens je helemaal aan staat te gapen (Zo knap ben ik ooooooook weer niet ) dan weet ik opeens niet meer hoe ik moet lopen en word ik helemaal zenuwachtig

Maaaaaaaaar je moet t eigenlijk gewoon lekker negeren !! En als je met een vriendin samen loopt moet je maar denken dat ze naar haar kijken als je je ongemakkelijk voelt en er samen om lachen
En........ ik liep ooit met blote benen en ik kreeg geen 1 opmerking....... ging ik ook twijfelen.. zo van.. huh.. maar ik heb blote benen jongens ?!?!?!
pi_52441948
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik grotendeels wel
als je gewoon eet en beweegt geloof ik dat je op een gewicht uitkomt dat bij je lichaam past
dat is wat anders.
als jij met je verstand voldoende eet en beweegt kom je utieraard op een bepaald gewicht uit, wat per lichaam verschilt. als je je verstand laat gaan, ga je juist zoveel mogelijk (vet) eten, om maar zoveel mogelijk reserves op te bouwen.
pi_52442549
goede morgen

wat zal ik voor het ontbijt eten
ontbijtkoek, magere yoghurt met muesli, griekse yoghurt en honing, melk en cruesli of gewoon boterhammen
pi_52442561
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef STING het volgende:
ik iig niet.
je lichaam wil overleven en zoveel mogelijk vet opslaan hoort bij overleven - echter het mechanisme ontbreekt dan weer dat het je aangeeft wanneer het lichaam teveel opgeslagen heeft Maar ja, dat was in de oertijd natuurlijk ook niet aan de orde
Mja, het is gewoon een 'flaw' in het systeem dat je lichaam in staat is meer vet op te slaan dan goed voor hem is. Zo veel dat het een gevaar wordt voor de gezondheid, en je gewrichten te veel belast worden enz. Net als vrouwen die te grote borsten ontwikkelen (rugpijn moet toch niet de bedoeling van de natuur zijn geweest) of extra botjes (zoals ik).
Volgens mij past het lichaam zich gewoon aan aan het eten en enegieverbruik, en probeert 'ie zich niet naar een ideaal te 'werken'.
pi_52442576
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen

wat zal ik voor het ontbijt eten
ontbijtkoek, magere yoghurt met muesli, griekse yoghurt en honing, melk en cruesli of gewoon boterhammen
Yoghurt met muesli. Complexe koolhydraten en zuivel in de ochtend is een goeie. Zuivel is goed tegen vetopslag en complexe koolhydraten zijn vooral 's morgens goeie brandstof. Boterhammen (mits volkoren of meergranen) en melk is ook een goeie natuurlijk. Cruesli zit redelijk vol snelle suikers volgens mij (wil je niet, heb je snel weer honger).
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:03:55 #125
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52442749
Ik dacht dat ik dikker geworden was.... wat een tegenvaller zeg ... 77.0 kg deze morgen... dit is in mijn geval NOT GOOD! ... Want dat is allemaal spier dat verdwenen is, damn ik vind het moeilijk om op gewicht te blijven... en mijn spieren te behouden. Iemand suggesties... ?
pi_52442810
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Yoghurt met muesli. Complexe koolhydraten en zuivel in de ochtend is een goeie. Zuivel is goed tegen vetopslag en complexe koolhydraten zijn vooral 's morgens goeie brandstof. Boterhammen (mits volkoren of meergranen) en melk is ook een goeie natuurlijk. Cruesli zit redelijk vol snelle suikers volgens mij (wil je niet, heb je snel weer honger).
ik heb gekozen voor 2 plakken ontbijk koek met becel light
en een glas mango dream van cool best

lunch zal waarschijnlijk yoghurt met muesli worden
pi_52443003
Goeiemorgen.

Gisteren voor de eerste keer sinds lang gevolleybald en ik voel het vandaag toch wel Mijn benen zijn stijf, het lopen was me dan ook iets te lang. Nuja, het zal wel beter gaan na een goeie periode Ik moet weer ff wennen
pi_52443086
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:24 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen.

Gisteren voor de eerste keer sinds lang gevolleybald en ik voel het vandaag toch wel Mijn benen zijn stijf, het lopen was me dan ook iets te lang. Nuja, het zal wel beter gaan na een goeie periode Ik moet weer ff wennen
maar toch ook wel weer een lekker gevoel?
nog 2 weken en het dansen begint ook weer
en misschien begin ik ook wel weer met badminton
pi_52443477
Ik heb vanavond een kookworkshop en dan wil ik maar gewoon mee-eten en -drinken. Het is duur genoeg, en ik wil toch alles proberen wat mijn familie en ik zelf gefabriceerd hebben.
Maar goed, kan ik nou beter de rest van de dag rustig aan doen, of 'gewoon' ontbijten zodat mijn verbranding tenminste op gang komt? Ik wil de schade toch zo veel mogelijk beperken.
pi_52443496
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar toch ook wel weer een lekker gevoel?
Ja hoor, ik heb mijn stress kunnen afwerken, ben nu alleen supermoe maar ik kom er wel door. Het voelde goed om weer te kunnen trainen Volgend weekend al stageweekend van vrijdagavond tot zondagavond, gans weekend volleybal, dat wordt pas lastig
pi_52443594
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb vanavond een kookworkshop en dan wil ik maar gewoon mee-eten en -drinken. Het is duur genoeg, en ik wil toch alles proberen wat mijn familie en ik zelf gefabriceerd hebben.
Maar goed, kan ik nou beter de rest van de dag rustig aan doen, of 'gewoon' ontbijten zodat mijn verbranding tenminste op gang komt? Ik wil de schade toch zo veel mogelijk beperken.
ik zou wel goed ontbijten maar inderdaad toch ook wel weer rustig aan doen
pi_52443912
Moet je zowiezo niet ontbijten om je verbranding op gang te krijgen ofzo?
pi_52443975
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef StefanieV het volgende:
Moet je zowiezo niet ontbijten om je verbranding op gang te krijgen ofzo?
Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:25:08 #134
70532 loveli
N
pi_52444180
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof ook niet dat je lichaam zelf een ideaal gewicht heeft. Het is eerder dat de eigenaar van dat lichaam zich bij een gewicht het mooist of prettigst voelt (of weet dat het niet veel beter kan worden) en daarom keren ze daarna terug. Lager gewicht: meer eten. Hoger: lijnen
Het is een van de nadelen van het vrouw-zijn. Het lichaam wil voorbereid zijn om 9 maanden zwangerschap te overleven en legt daarvoor reserves aan op de bekende plaatsen. Een mannenlichaam is er meer op ingesteld om 6 weken schaarste te overleven. Daarbij komt ook nog dat we relatief minder spieren hebben en dus minder snel verbranden.
Ik geloof niet dat het lichaam naar een ideaal gewicht streeft, maar wel dat het meer vet wil opslaan dan ik (en ook nog eens op andere plaatsen dan waar ik het wil hebben).
crap in = crap out
pi_52444252
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.
hoe ontbijt je normaal?
pi_52444355
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou... je kunt beter smorgens meer eten dan smidDags ja mij lukt dat niet maar dat terzijde de eerste maaltijd het ontbijt dus moet zorgen dat je verbrandingsmotortje weer op gang word gebracht hoe meer je eet hoe beter dat het werkt. Daarom vallen sommige ook niet af als ze juist te weinig eten.
pi_52444658
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef Riann het volgende:

[..]

Nou... je kunt beter smorgens meer eten dan smidDags ja mij lukt dat niet maar dat terzijde de eerste maaltijd het ontbijt dus moet zorgen dat je verbrandingsmotortje weer op gang word gebracht hoe meer je eet hoe beter dat het werkt. Daarom vallen sommige ook niet af als ze juist te weinig eten.
ik ontbijt wel altijd maar mijn maaltijden over de dag zijn ongeveer even groot
ik eet 4 redelijk kleine maaltijden op een dag en dan nog fruit als tussendoortjes
pi_52444694
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ontbijt wel altijd maar mijn maaltijden over de dag zijn ongeveer even groot
ik eet 4 redelijk kleine maaltijden op een dag en dan nog fruit als tussendoortjes
Dat is ook goed als je steeds wat eet want dat zet je motortje steeds weer op gang van heey ik moet gaan verbranden. Maar daarom moet je op gaan letten dat je niet te weinig eet. Want dan zet je motor niet zo hard op gang. Je moet het een beetje zien als autorijden
pi_52444747
Wat leuk een kookworkshop! Waar kun je dat doen?
Ik zou gewoon ontbijten zoals anders, want als je vanmiddag trek krijgt is dat toch nog ruim voor die workshop denk ik. Ik zou dan juist morgen wat meer opletten, zodat alles gemiddeld weer goed komt.

* Quinazoline komt hier ook maar weer meeposten.
Ben na een lange vakantie slechts 2 kilo aangekomen maar mijn conditie is niet zo goed meer. Ben dus gisteren weer begonnen met hardlopen
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52444750
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat is ook goed als je steeds wat eet want dat zet je motortje steeds weer op gang van heey ik moet gaan verbranden. Maar daarom moet je op gaan letten dat je niet te weinig eet. Want dan zet je motor niet zo hard op gang. Je moet het een beetje zien als autorijden
ik eet niet echt weinig maar ik eet anders dan de meeste
na het avond eten eet ik nog een maaltijd
pi_52445025
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hoe ontbijt je normaal?
Meestal eet ik 2 volkorenknackers met iets erop (als ik aan het lijnen ben, dan). Heb er nu maar 3 gepakt om inderdaad de boel een beetje op gang te helpen. Wel met mager beleg, leek me een goed compromis.
pi_52445057
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Quinazoline het volgende:
Wat leuk een kookworkshop! Waar kun je dat doen?
Ik zou gewoon ontbijten zoals anders, want als je vanmiddag trek krijgt is dat toch nog ruim voor die workshop denk ik. Ik zou dan juist morgen wat meer opletten, zodat alles gemiddeld weer goed komt.
Wij gaan het doen bij KookAparte, da's een Italiaanse kookstudio in Oud-Geleen (Limburg) die gerund wordt door kennissen van mijn ouders. Maar goed, er zitten denk ik overal wel van die studio's.
Waarschijnlijk mag ik straks zelf pasta gaan maken. Nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd...
-edit- Hier staat een beschrijving.

Succes met hardlopen! Op zich valt bij jou de schade van de vakantie best mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mini_rulez op 17-08-2007 11:17:04 ]
pi_52445293
Oeh kookcursus klinkt leuk! ...

Ik ontbijt meestal met muesli + melk, of 2 volkorenboterhammen met mager beleg. Vind ik een mooie start van de dag, en daarop kan ik meestal wel leven tot aan lunch. (behalve op school, dan moet er tussendoor nog een appel bij) Mijn ontbijt is na het avondeten de grootste maaltijd van de dag, al verschillen de maaltijden allemaal niet veel van elkaar. Alleen mn lunch is soms echt klein

... ik hoop dat er kwark is. Muesli met kwark is net wat lekkerder dan muesli met melk (en daar zit ik uuren van vol)
pi_52445375
De schade valt zeker mee, maar ik was er nog niet, dus ik ga maar gewoon door. Klinkt wel heel leuk zelf pasta maken en italiaans koken!

Als het ophoudt met regenen ga ik maar eens boodschappen doen, lunchen en hardlopen.
pi_52445453
ik wil vandaag ook gaan hardlopen
het is zo verslavend
pi_52445477
Ik ontbijt door de week eigenlijk altijd met vanilleyoghurt met muesli. Lunch is vaak brood maar vanaf daar beginnen mijn zwakkere momenten. Gewoon kaas of kipfilet of ham ofzo op brood doen vind ik te saai, dus dan wil ik er weer iets bij, zoals op 'goede' dagen een kommetje soep of schaaltje rauwkost. Na de lunch heb ik altijd enorme zin in zoetigheid.

Bij het avondeten heb ik ook nog wel de neiging meer te nemen dan ik nodig heb of wil eten. Daar moet ik echt nog iets op te zien verzinnen. Ik vind het ook moeilijk om niet te veel te koken, want veel dingen zijn te veel voor 1 persoon en ik heb geen (plaats voor een) fatsoenlijke vriezer.
pi_52445505
Ik vind sporten nog steeds stom.

Behalve als ik het net gedaan heb, want dan geeft het een kick. Maar dat is vaak snel weer over. Wel was het lekker om te merken dat ik een betere conditie heb gekregen, maar leuk vind ik het nog steeds niet.
pi_52445536
... Als ik vanavond nog puf overheb na mn werk (hmmm meestal niet, ik val om daarna) dan ga ik lekker halfuurtje op de hometrainer! Moet mn conditie ff opkrikken voordat het trainingseizoen weer begint (over een week of 2 al ) ... Ben ook al begonnen met buikspieroefeningen, die zijn niet moeilijk, maar niet zo slim om vlak voor het slapen te doen (lag ik daar met kloppend hart in bed, omdat ik net iets te kort daarvoor intensief spieren had gedaan )

Ontbijt! Dan naar de stad! En daarna aan het werk!
pi_52445545
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ontbijt door de week eigenlijk altijd met vanilleyoghurt met muesli. Lunch is vaak brood maar vanaf daar beginnen mijn zwakkere momenten. Gewoon kaas of kipfilet of ham ofzo op brood doen vind ik te saai, dus dan wil ik er weer iets bij, zoals op 'goede' dagen een kommetje soep of schaaltje rauwkost. Na de lunch heb ik altijd enorme zin in zoetigheid.

Bij het avondeten heb ik ook nog wel de neiging meer te nemen dan ik nodig heb of wil eten. Daar moet ik echt nog iets op te zien verzinnen. Ik vind het ook moeilijk om niet te veel te koken, want veel dingen zijn te veel voor 1 persoon en ik heb geen (plaats voor een) fatsoenlijke vriezer.
misschien meer groente eten een idee
dan heb je toch het gevoel dat je veel kan eten en het is gezond
pi_52445612
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

misschien meer groente eten een idee
dan heb je toch het gevoel dat je veel kan eten en het is gezond
Ja maar dan heb ik alsnog te veel gegeten.
Groente is ook niet zo het probleem, maar meer wat ik daarbij kan doen: 1 kipfilet is eigenlijk al weer meer dan ik wil, veel andere vleessoorten zijn niet per stuk te koop.
Pasta of rijst koken is ook moeilijk: voor ik het in de pan gooi lijkt het wel heeeeeeeeeeeeel erg weinig. Dat moet ik dus echt nog ff onder de knie krijgen.

En ik ben ook weer zo'n muts die bang is dat het dan toch te weinig is, en dat kan echt niet, want dan heb ik niet genoeg eten en dan word ik chagrijnig.
pi_52445780
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Quinazoline het volgende:

Tip voor het avondeten: gewoon weinig maken. Dus precies 50 gram droge pasta of rijst afwegen of 100 gram aardappelen schillen. Stukje vlees voor 1 persoon en groente zoveel je wilt en je kan niet meer teveel eten. Ik had precies hetzelfde probleem als jij en dat is nu opgelost.
pi_52446177
En de tip van Miss S is echt heel goed hoor! Gewoon bij de supermarkt een (desnoods kant en klare) zak gemengde sla kopen, dressing eroverheen (Yofresh is superlekker en slank) en je mag zo een hele bak opeten, totale schade: misschien 30 kcal. Daarna zit je helemaal vol en heb je het gevoel dat je jezelf supervol gegeten hebt

*gaat zaterdag maar zo'n zak meenemen naar het werk, lust het eten dat we dan krijgen niet, of wil het niet eens proberen. Tot meel gekookte spagetti enzo ...

(en ik heb GEEN stuk taart gepakt dat stond daar zo lekker in de koelkast te staan, maar gewoon de yoghurt die ernaast staat genomen. Met een hand muesli en wat zoetstof. Toch wel erg lekker en eten zonder schuldgevoel)
pi_52446294
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wij gaan het doen bij KookAparte, da's een Italiaanse kookstudio in Oud-Geleen (Limburg) die gerund wordt door kennissen van mijn ouders. Maar goed, er zitten denk ik overal wel van die studio's.
Waarschijnlijk mag ik straks zelf pasta gaan maken. Nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd...
-edit- Hier staat een beschrijving.

Succes met hardlopen! Op zich valt bij jou de schade van de vakantie best mee.
Zelf pasta maken is leuk en zooo lekker Ik lust niet eens meer iets anders dan verse
pi_52446658
Vanochtend 59,5. Die 60 kg komt zo wel heel erg dichtbij
pi_52446735
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Jemig, wat gaat dat snel nu!! Zou een schop onder je kont helpen??
(Conleche biedt zich aan als vrijwilliger )
pi_52446780
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Chicolate het volgende:
En de tip van Miss S is echt heel goed hoor! Gewoon bij de supermarkt een (desnoods kant en klare) zak gemengde sla kopen, dressing eroverheen (Yofresh is superlekker en slank) en je mag zo een hele bak opeten, totale schade: misschien 30 kcal. Daarna zit je helemaal vol en heb je het gevoel dat je jezelf supervol gegeten hebt
zo doe ik dat meeste avonden
pi_52446800
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
dat is echt k*t
ga je nog een beetje opletten dit weekend of begin je daarna pas echt?
pi_52446949
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Jemig, wat gaat dat snel nu!! Zou een schop onder je kont helpen??
(Conleche biedt zich aan als vrijwilliger )
Nouja, gister tijdens die panieknaanval zowat een kilo snoep naar binnen gewerkt he

Dus had het al wel een beetje verwacht

En die 59,5 was wel met kleren aan net en terwijl ik al ontbeten en een paar koppen thee heb gehad.
pi_52447592
die foto in het bh topic... hoeveel kg woog je daar als ik mag vragen?
pi_52447649
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die foto in het bh topic... hoeveel kg woog je daar als ik mag vragen?
Die foto is een maand geleden zo'n beetje genomen, toen woog ik dus rond de 57
pi_52447725
o dan hoor je net als ik tot de afvallers uit "luxe" zo zie je er eigenlijk ook al goed uit
pi_52447792
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o dan hoor je net als ik tot de afvallers uit "luxe" zo zie je er eigenlijk ook al goed uit
ja ik ben jaloers op jullie
ik wou dat ik 59 woog
pi_52447848
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik wou dat ik 59 woog
ik ook haha

maar helaas dat zal ik nooit halen. ik mag al blij zijn als 70 kg haal
pi_52447888
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef Riann het volgende:

[..]

ik ook haha

maar helaas dat zal ik nooit halen. ik mag al blij zijn als 70 kg haal
dat dacht ik eerst ook over de 70 maar nu ik daar zo dichtbij zit
misschien dat 59 er ook nog ooit eens voor mij inzit

ik zeg in ieder geval nooit nooit
pi_52447908
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat dacht ik eerst ook over de 70 maar nu ik daar zo dichtbij zit
misschien dat 59 er ook nog ooit eens voor mij inzit

ik zeg in ieder geval nooit nooit
ik hoop het voor je
pi_52448114
That's the spirit!
* Mini_rulez had hetzelfde met 60 maar is nu ook een afvaller uit luxe.
pi_52448150
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik wou dat ik 59 woog
Ik wil ook wel graag 59 wegen hoor.. Nog 8 kilo
Als je nu al.. 30? kilo af bent gevallen.... moet 10 ook echt wel lukken
pi_52448319
haha luxe afvallers

Ik heb als ontbijt bruin brood met kipfiletbroodbeleg op en water . En een Appel .

Nu lunch bij elkaar scharrelen.
Pretentieus geneuzel.
pi_52448418
ik (griekse ) yoghurt, 1 cracker met kipfilet en een glas sinaasappelsap
moet eigenlijk nog een appel maar dan moet ik naar de winkel ..
pi_52448457
Ik wil graag mijn buik wat slanker maken (dwz: platter, m'n lovehandles zijn inmiddels zo goed als weg) en nu wil ik dus buikspieroefeningen gaan doen. Wie weet er een paar goede?

Ten tweede: ik heb een buik die enorm opzet als ik gegeten heb. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verder zijn alle tips natuurlijk welkom
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_52448567
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Of je moet juist ook genoege nemen met die 30
pi_52448735
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil graag mijn buik wat slanker maken (dwz: platter, m'n lovehandles zijn inmiddels zo goed als weg) en nu wil ik dus buikspieroefeningen gaan doen. Wie weet er een paar goede?

Ten tweede: ik heb een buik die enorm opzet als ik gegeten heb. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verder zijn alle tips natuurlijk welkom
Helaas kun je niet lokaal vet wegkrijgen door oefeningen te doen. Je kunt wel spieren kweken, maar die zullen pas zichtbaar worden als je vet kwijt bent geraakt door te lijnen.

Over dat opzetten: blijkbaar reageren je darmen niet zo lekker op iets wat je eet. Misschien kun je eens nagaan of het erger is als je bepaalde dingen eet en dan je eetpatroon wat aanpassen.
pi_52448738
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Thnx, maar ik vind mn buik toch echt veel te dik en krijg echt heel vaak de vraag of ik zwanger ben

En ik ben ook maar 1.58 he, dus dan is 60 kg toch wel veel vind ik...
pi_52448761
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx, maar ik vind mn buik toch echt veel te dik en krijg echt heel vaak de vraag of ik zwanger ben
serieus ja zelfs ik krijg dat nooit te horen
pi_52448804
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:28 schreef Riann het volgende:

[..]

serieus ja zelfs ik krijg dat nooit te horen
Nou, op verjaardagen vraagt iedereen het en pas op een festival bij de wc vroeg iemand het, en in de sportschool vragen ze het ook wel eens...

En mn stiefpa zei van de week ook "jezus wat ben jij dik geworden"

En das ook zo, want ben in 1 jaar ruim 7 kg aangekomen, vorig jaar woog ik 52-53 kg en die kant wil ik toch erg graag weer op
pi_52448808
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef Riann het volgende:

[..]

Of je moet juist ook genoege nemen met die 30
Als je al die moeite hebt gedaan, kun je het beter ook goed afmaken. Ik ben nu ook al heel wat kwijt, maar als ik in de spiegel kijk en ik heb nog een buikje, ben ik nog net zo ontevreden als 10 kilo geleden. Je perspectief verandert gewoon mee.
pi_52448834
Ja maar je buik wordt wel echt platter van buikspieroefeningen hoor! Hij spant zich dan automatisch een klein beetje aan, waardoor je dus een platter resultaat hebt (spreek uit ervaring, daarom ben ik dr ook weer mee begonnen)

Als je me ff een PM stuurt met je mailadres, heb ik nog wel een 'buikspierengids' voor je, met heel veel oefeningen. Eigenlijk voor mannen die wasbordje willen, maar he, wij vrouwen hebben zelfde spieren
pi_52448849
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En das ook zo, want ben in 1 jaar ruim 7 kg aangekomen, vorig jaar woog ik 52-53 kg en die kant wil ik toch erg graag weer op
Zo zie je maar weer, je kunt beter nooit met lijnen beginnen.
pi_52448880
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, je kunt beter nooit met lijnen beginnen.
Maj, idd, want eerst zat ik op 52-53, toen op 56-57, toen weer op 52-53, toen weer op 57 en nu dus al bijna op 60
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:34:44 #180
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52448930
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar je buik wordt wel echt platter van buikspieroefeningen hoor! Hij spant zich dan automatisch een klein beetje aan, waardoor je dus een platter resultaat hebt (spreek uit ervaring, daarom ben ik dr ook weer mee begonnen)

Als je me ff een PM stuurt met je mailadres, heb ik nog wel een 'buikspierengids' voor je, met heel veel oefeningen. Eigenlijk voor mannen die wasbordje willen, maar he, wij vrouwen hebben zelfde spieren
Ik wil geen wasbordje maar het mag wel wat platter, ik stuur je dus even een pm
Bernie en ik zijn tof.
pi_52448943
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou, op verjaardagen vraagt iedereen het en pas op een festival bij de wc vroeg iemand het, en in de sportschool vragen ze het ook wel eens...

En mn stiefpa zei van de week ook "jezus wat ben jij dik geworden"

mn familie vindt mij vadsig.. vriendinnen niet... maar daar zijn t ook vriendinnen voor
pi_52448961
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Chicolate het volgende:

mijn ervaring is ook zo... mag ik ook die oefeningen ??
pi_52449130
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Helaas kun je niet lokaal vet wegkrijgen door oefeningen te doen. Je kunt wel spieren kweken, maar die zullen pas zichtbaar worden als je vet kwijt bent geraakt door te lijnen.

Over dat opzetten: blijkbaar reageren je darmen niet zo lekker op iets wat je eet. Misschien kun je eens nagaan of het erger is als je bepaalde dingen eet en dan je eetpatroon wat aanpassen.
Het is niet echt lokaal vet meer, meer dat het gewoon slap is. Ik denk dat oefeningen daar goed bij zullen helpen Ten tweede: zoveel meer zou ik niet willen afvallen. Op zijn hoogst 5 kilo.

Tja, en wat die darmen betreft: dat wordt waarschijnlijk toch naar de dokter vrees ik. Mijn eetpatroon is namelijk wel goed.
pi_52449133
Die ervaring heb ik nog niet. Nooit buikspieroefeningen volgehouden .
Dus ik wil die oefeningen ook wel zien.
pi_52449188
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als je al die moeite hebt gedaan, kun je het beter ook goed afmaken. Ik ben nu ook al heel wat kwijt, maar als ik in de spiegel kijk en ik heb nog een buikje, ben ik nog net zo ontevreden als 10 kilo geleden. Je perspectief verandert gewoon mee.
nou ja weet niet als je zo zwaar als ik bent geweest En ik weet dat ik nooit en te nimmer ooit mooi slank zou worden wat ik krijg is een ingevallen gezicht dat had ik met mijn 75 kg al. En dan zie weer beter dat ik die spierziekte heb in de spieren in mijn gezicht. Teminste ik zie dat dan zelf en mensen die weten hoe het eruit ziet. Buitenstaanders weten niet hoe dat eruit moet zien. Dus met 70 kg neem ik echt wel genoegen.
pi_52449192
PM dan ff als je ze ook wil zien xD ... het is een pdf bestand en ik ben niet zo handig met computers ... dus op internet zetten gaat mij niet lukken

... ik zou nu eigenlijk moeten lunchen ...
pi_52449268
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Chicolate het volgende:
PM dan ff als je ze ook wil zien xD ... het is een pdf bestand en ik ben niet zo handig met computers ... dus op internet zetten gaat mij niet lukken

... ik zou nu eigenlijk moeten lunchen ...
PM verzonden
pi_52449412
Gids verzonden aan iedereen die tot nu toe mailadres heeft gegeven ...

Maar ik moet toegeven, dat ik ze zelf eigenlijk niet allemaal gebruik

(en nu ga lunchen)
pi_52449620
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Ewelina het volgende:
Tja, en wat die darmen betreft: dat wordt waarschijnlijk toch naar de dokter vrees ik. Mijn eetpatroon is namelijk wel goed.
Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaad .

En ik ben ook wel nieuwsgierig naar de buikspieroefeningboek van Chicolate. Ik pm je vanavond even
pi_52450964
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het hoeft niet ongezond te zijn wat je eet, maar sommige mensen reageren gewoon sterk op bepaalde producten. Mijn moeder heeft dat bijvoorbeeld met zuivelproducten, niet echt een allergie ofzo maar wel een vervelend gevoel in je buik. Maar goed, als je er echt last van hebt hoop ik dat de dokter je kan helpen.
pi_52451285
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja maar de vraag is of het een gezond gewicht voor mij is
pi_52451540
Dat merk je vanzelf, aan hoe het eruit ziet en hoe moeilijk het vast te houden is.
Als het echt niet bij jou past, laat je lichaam dat vanzelf wel merken.
pi_52451698
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat merk je vanzelf, aan hoe het eruit ziet en hoe moeilijk het vast te houden is.
Als het echt niet bij jou past, laat je lichaam dat vanzelf wel merken.
ja is ook
ik ga gewoon door

merk wel als ik afval dat het er ff lelijk uitziet en dat mijn lichaam zich dan weer gaat aanpassen
want toen ik bijvoorbeeld 78 voor het eerst woog kon je mijn ribben tellen maar nu weeg ik 7 kilo minder en zie je mijn ribben een stuk minder (kan ik altijd zien of ik die ochtend blij word van mijn weegschaal of niet, hoeveel ribben ik kan tellen)
pi_52451724
Miss_S is natuurlijk ook een stuk langer dan ik ben...
pi_52451803
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef Sylvana het volgende:
Miss_S is natuurlijk ook een stuk langer dan ik ben...
10 centimeter dus dat telt inderdaad ook wel mee
bij 58 zou ik volgens mij een bmi van 20 hebben en dat is toch wel een ondergrens voor mij
pi_52451902
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

10 centimeter dus dat telt inderdaad ook wel mee
bij 58 zou ik volgens mij een bmi van 20 hebben en dat is toch wel een ondergrens voor mij
Het is inderdaad maar net hoe je bouw is, want ik zie er prima uit met 58 kilo, echt niet mager of zo. Dat is pas onder de 53. Voor mij is 58 precies goed: slank en toch nog borsten en kont.
pi_52453012
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is inderdaad maar net hoe je bouw is, want ik zie er prima uit met 58 kilo, echt niet mager of zo. Dat is pas onder de 53. Voor mij is 58 precies goed: slank en toch nog borsten en kont.
Het scheelt echt bij iedereen iemand kan er ook met 75 kilo gewoon normaal uitzien terwijl een ander er gewoon dik uit ziet.
pi_52453232
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:50 schreef Riann het volgende:

[..]

Het scheelt echt bij iedereen iemand kan er ook met 75 kilo gewoon normaal uitzien terwijl een ander er gewoon dik uit ziet.
met 75 zie ik er ook niet dik uit
maar nog wel te dik naar mijn zin
pi_52453780
Ik heb nog nooit 75 gewogen, maar met 72,9 (mijn top ) vond ik mezelf toch echt behoorlijk dik. Geen taille, dikke billen, bolle kop, behoorlijke buik, dikke tieten (dat vond ik dan nog wel leuk) en ook m'n boven-armen en benen waren veuls te dik. Alleen m'n enkels en polsen, die zijn altijd mager gebleven.

Ben nu nog steeds niet blij met m'n gewicht, maar door het sporten oogt het allemaal al wel veel beter. Als je me nu voorbij ziet lopen is niet het eerste wat je denkt: wat een gezellige molligerd.
pi_52453832
Waar is het dieetclubtopic gebleven Staat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:18:48 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52453851
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
Waar is het dieetclubtopic gebleven Staat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Op slot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52453854
quote:
Middagslotje
pi_52453915
quote:
[edit]spuit elf[/edit]
pi_52454004
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
pi_52454045
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit 75 gewogen, maar met 72,9 (mijn top ) vond ik mezelf toch echt behoorlijk dik. Geen taille, dikke billen, bolle kop, behoorlijke buik, dikke tieten (dat vond ik dan nog wel leuk) en ook m'n boven-armen en benen waren veuls te dik. Alleen m'n enkels en polsen, die zijn altijd mager gebleven.
zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
pi_52454136
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
en gelukkig is mijn slotjes voorraad onuitputtelijk dus ik zou me maar gedragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52454372
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)

Ik ben behoorlijk aan het soggen wat in mijn geval geen studie-ontwijkend-gedrag is maar schilder-ontwijkend-gedrag. Ik heb vanochtend een schilderij verkloot en moet dat nu proberen te fixen.....
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:42:33 #208
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454504
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Middagslotje
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen
pi_52454611
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:47:56 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454659
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?
pi_52454682
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)
ik hoop voor kerst toch wel onder de 70 te zitten inderdaad
pi_52454711
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje
pi_52454767
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo
pi_52454807
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

je kan anders de dames ook pm'en om te melden dat je weg bent
pi_52454809
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:

[..]

Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:52:33 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454819
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het sherry-dieet
pi_52454850
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

altijd lekker

ik ga vanavond weer wijn drinken
pi_52454864
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het sherry-dieet
Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:55:06 #219
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454881
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef conleche het volgende:

Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.
Volgens mij word je daar heel gezellig van En zó bezopen dat je geen honger meer hebt
pi_52454927
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

das wel stoerder dan een sherrytje (hoewel sherry best lekker is op z'n tijd )
Ik zag al helemaal zo'n verveelde rijke huisvrouw voor me met haar sherry zittend op de sofa, met haar vriendin aan de lijn.
pi_52454939
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens mij word je daar heel gezellig van En zó bezopen dat je geen honger meer hebt
Ik weer niet hoor, als ik aangeschoten ben wil ik alleen nog maar vier broodjes shoarma met knoflooksaus. Vandaar dat ik het ook maar bij 1 wodkaatje hou.
pi_52455012
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uit Best effectief dieet dan
pi_52455048
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
pi_52455095
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen
pi_52455136
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef octopussy het volgende:
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uit Best effectief dieet dan
Misschien dan toch maar eens proberen!

Proost!
pi_52455145
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
pi_52455226
Je hebt van born to shop zo'n mok waar op staat:
"I'm on a gin-tonic diet, so far i've lost two days"
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52455348
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen
Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
pi_52455456
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
ja ik geloof ook wel dat het werkt maar je moet inderdaad wel volhouden
moet die ab bootcamp dvd maar weer eens zoeken
pi_52455477
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Quinazoline het volgende:
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
dat is wel vervelend van je enkel
maar je conditie is dus nog goed
pi_52460394
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaad .
Het hoeft niet perse te zijn dat je ergens niet tegen kan! Zo heb ik na het avondeten op mn werk altijd buikpijn en een opgezette buik. Of ik nou het eten van daar eet, of mn eigen meegenomen spul (dat echt niet anders dan normaal is), ik krijg daar buikpijn. Volgens mijn moeder (verpleegster enzo) komt dat door stress. Dus dat je niet helemaal ontspannen bent tijdens het eten, en er niet echt goed de tijd voor neemt.

Mijn tip dus: eet heel rustig, neem er ruim de tijd voor en ontspan een beetje. Misschien dat je dan minder last hebt van een opgezette buik (vandaag at ik heel bewust en langzaam, en inderdaad, veel minder buikpijn dan gewoonlijk . Alleen nog steeds wat onrustig: je bent toch op je werk, en je moet zo weer aan het werk en kletst met collega's enzo ... niet helemaal ontspannen)
pi_52461977
Vanavond heb ik moeten koken want een schilder-collega van ons kwam eten. (staat nu samen met Peter in Peters atelier te werken) Op het menu stond:

Pangasiusfilet met hollandse garnalen en dillesaus vooraf met wat in olijfolie gewokte courgette
lamsbout met mosterdsaus, sperziebonen en rostirondjes
vanille+aardbeienijs (light)

Ik heb het zo mager mogelijk gemaakt, dus geen roomboter door de sauzen enzo, maar ik ben nu na het eten toch wel een klein beetje misselijk. d.w.dus z. dat ik teveel heb gegeten. Ik moet nu echt oppassen, ik zit in de gevarenzone: ben al sinds ik terug ben van vakantie niet stabiel bezig: de ene dag gaat het wel, maar hop, de volgende dag zondig ik weer. Ik moet m'n ritme weer hervinden. Gelukkig heb ik wel het sporten direct weer opgepakt, ik denk dat ik anders weer behoorlijk was aangekomen.
pi_52472098
goedemorgen

de weegschaal gaf vanochend 71 en 72 aan moet misschien toch maar een vaste plek voor mijn weegschaal kiezen
pi_52474803
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
pi_52474897
ik heb mijn kleding uitgezocht en misschien zitten er nog wel topjes in voor diegene met een iets grotere taille omtrek als ik?
ik maak vanmiddag een topic hier in fok met al mijn oude kleding erin
pi_52475186
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
Dat zou kunnen, maar het was niet zoveel vis (1 filet gedeeld door 3). Ik denk dat het gewoon wat veel was. En een voorgerecht én een hoofdgerecht én een toetje.

Vandaag ontbeten met 1 geroosterde snee brood met tomaat ui en halvanaise ipv boter. en 1 snee brood met filet americain. Ik ben nu in Belgie en ze snijden het brood hier veel dunner, dus ik denk dat het bij elkaar anderhalve snee brood is.

@miss_s: ik ga zeker naar je topic kijken!
pi_52475535
ik zal het hier melden als het topic er is
sommige zijn ook echt maat 44/46 maar er zitten ook een paar kleine 42/40 bij

ik heb net trouwens les 2 gedaan van Evy, was weer lekker alleen het stokbrood van gister zat wel in de weg merkte ik
pi_52475693
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.

Positief ding: in de stad ook een bakje aardbeitjes gekocht op de markt en een zak sla + slanke dressing als avondeten voor vanavond...
en aanbieding bij de Hunkemoller: push up bh (met uitsloopbare push up, wat ik dus meteen doe omdat mn voorgevel dr anders alsnog uitvalt) voor 10 Euro, en nu was ie wel in mijn maat dus meteen die ik gister had gekocht, geruild voor 2 perfect passende
pi_52475722
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef Chicolate het volgende:
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.
je hoeft toch geen snoep uit te delen?
op de ene stage locatie had ik dat wel gedaan maar om de andere waar ik wist dat ze meer van het gezonde dingen waren kregen ze mooi een plantje voor op de locatie en een kaartje
pi_52475856
Dat moet in dit geval wel, ik had het de kok beloofd Het is geen regel ofzo dat je bij afscheid (na wel 3 hele weken haha) moet uitdelen, maar hij zei zo "neem je zaterdag wat te snoepen voor me mee?" ... ach, en ze houden daar allemaal superveel van snoep/lekker eten.

Ik hoef voorlopig niet meer (bedenk net, ik had beter snoep kunnen kopen dat ik zelf niet lust ) en alles zit nu in een afgesloten doos, gelukkig. (en zoveel heb ik niet op, zoveel zoetigheid heb ik al heel snel genoeg van)
pi_52477756
net voor de tweede keer gelunched vandaag

eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
pi_52479276
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding

heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
pi_52479488
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding

heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
oeh, gelijk ff kijken
pi_52479546
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef STING het volgende:

[..]

oeh, gelijk ff kijken
het zijn niet mijn kleding hoor
pi_52479577
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef Miss_S het volgende:
net voor de tweede keer gelunched vandaag

eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
Dat lijkt me idd wel slim ja

Hier gisteren Thaise bami gegeten, vanavond wordt het Hot Ajam en morgen Kip Tandori

Op brood eet ik hier altijd smeerkaas of kipfilet
pi_52479593
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het zijn niet mijn kleding hoor
Oh.
pi_52484734
... ik ben te lui! Ik ben te lui om weer op mn eten te letten, en me druk te maken over het kleine vethobbeltje op mn buik! Ik denk steeds, dat gaat wel weg als ik weer ga sporten ...

Komt nog bij: ik krijg laatste tijd best veel complimentjes . Dat mn buik zo mooi strak en bruin is en dat ik zo mooi slank ben ... ik weet dat ik me helemaal perfect en mooi voel als ik 60 kg ben, dan zelf ook niets meer aan te merken heb, maar als ik dat zo hoor, krijg ik de neiging om naar ze te luisteren, zodat ik maar lekker kan blijven eten ...

Ik moet maar weer snel een bikini aandoen
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:58:04 #248
70532 loveli
N
pi_52485247
Als ik kijk naar je gewicht bij je lengte lijkt mij dat je nu al een slank, tenger figuurtje moet hebben. Waarom zou je je focussen op een getal in plaats van op het totaalplaatje?
crap in = crap out
pi_52486035
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
pi_52486604
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
Dat zegt niets
Je moet het verste komen van ons allemaal en je hebt al het meeste bereikt.
Vol blijven houden en je ben niet meer de zwaarste
pi_52486754
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef STING het volgende:

[..]

Dat zegt niets
Je moet het verste komen van ons allemaal en je hebt al het meeste bereikt.
Vol blijven houden en je ben niet meer de zwaarste
ik heb nu wel ff echt zo´n momentje dat ik wou dat het allemaal sneller ging
pi_52488047
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:58 schreef loveli het volgende:
Als ik kijk naar je gewicht bij je lengte lijkt mij dat je nu al een slank, tenger figuurtje moet hebben. Waarom zou je je focussen op een getal in plaats van op het totaalplaatje?
Omdat ik foto's heb van mijn figuur bij dat getalletje, een paar weken geleden nog ... en ik toen heerlijk in mn vel zat en echt het gevoel had weer mijn echte zelf te zijn. Daarom. Ik voel me dan gewoon het prettigst (en eet dan ook gezonder, daardoor zal het ook komen)

Maargoed, motivatie is weer terug, morgen weer een dag (motivatie = oh ja, ik ging woensdag toch zwemmen? )

@miss S: wat er te snel afgaat komt er ook snel weer bij ... en bij jou lijkt het er altijd af te blijven, ga rustig door en je komt er dit jaar nog wel (en geef niet op, zoals ik af en toe)
pi_52494477
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef Chicolate het volgende:

@miss S: wat er te snel afgaat komt er ook snel weer bij ... en bij jou lijkt het er altijd af te blijven, ga rustig door en je komt er dit jaar nog wel (en geef niet op, zoals ik af en toe)
ik ben dit jaar pas 7 kilo afgevallen
maar goed meestal val ik in een jaar ongeveer 10 kilo af
als ik dit jaar onder de 70 kom ben ik tevreden

goedemorgen trouwens
ik heb de weegschaal nu maar een vast plekje gegeven zodat ik hem niet steeds hoef te verschuiven
pi_52494626
Licht zijn is ook niet alles. Gewicht zegt weinig. Ik heb zowaar een nadeel qua gewicht, omdat ik zo 'licht' ben: ik mag met klimmen meestal mijn partner niet zekeren en met kickboksen zit er ook niemand echt in mijn gewichtsklasse, en vecht ik steeds tegen iemand die zwaarder en groter is, en dat is dus moeilijker.
Maar m'n gewicht zegt niets, gaat me om mijn vetpercentage (24%, wil naar de 20, misschien zelfs eronder). Vriend van mij weegt bijna 82kg en zijn vet% is 5,8, dus je vastpinnen op een getal op de weegschaal heeft ook niet altijd zin .
pi_52494680
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
Licht zijn is ook niet alles. Gewicht zegt weinig. Ik heb zowaar een nadeel qua gewicht, omdat ik zo 'licht' ben: ik mag met klimmen meestal mijn partner niet zekeren en met kickboksen zit er ook niemand echt in mijn gewichtsklasse, en vecht ik steeds tegen iemand die zwaarder en groter is, en dat is dus moeilijker.
Maar m'n gewicht zegt niets, gaat me om mijn vetpercentage (24%, wil naar de 20, misschien zelfs eronder). Vriend van mij weegt bijna 82kg en zijn vet% is 5,8, dus je vastpinnen op een getal op de weegschaal heeft ook niet altijd zin .
daar heb je gelijk in

ik wil ook echt een keer gaan klimmen
pi_52494921
Hallo.

Ik zou graag mee willen doen.

Ik weeg op dit moment 73 kg met een lengte van 1.80 en ik wil daar eigenlijk toch 63kg van maken.

Vandaag met behulp van die Vlaamse vrouw voor de eerste keer hardgelopen, en dat ging goed. Dus dinsdag de 2e les.

Ook ben ik begonnen met minstens 2 liter water drinken en thee (dat is genoeg toch?) en wat meer fruit te eten.

Verder weet ik niet wat ik zou moeten doen, hebben jullie nog aanradingen?
pi_52494952
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:01 schreef Limits het volgende:
Hallo.

Ik zou graag mee willen doen.

Ik weeg op dit moment 73 kg met een lengte van 1.80 en ik wil daar eigenlijk toch 63kg van maken.

Vandaag met behulp van die Vlaamse vrouw voor de eerste keer hardgelopen, en dat ging goed. Dus dinsdag de 2e les.

Ook ben ik begonnen met minstens 2 liter water drinken en thee (dat is genoeg toch?) en wat meer fruit te eten.

Verder weet ik niet wat ik zou moeten doen, hebben jullie nog aanradingen?
welkom
minstens 2 liter water drinken is erg goed en meer fruit eten natuurlijk ook
verder nog aanpassingen aan je etenspatroon?

ik mag maandag weer les 3 lopen erg verslavend dus
pi_52495030
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

welkom
minstens 2 liter water drinken is erg goed en meer fruit eten natuurlijk ook
verder nog aanpassingen aan je etenspatroon?

ik mag maandag weer les 3 lopen erg verslavend dus
Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.

Het lopen is opzich wel leuk (voor mij nog niet verslavend), alleen ik had voor de eerste keer een bospaadje uitgekozen.. Fout idee, en heuvel op en de grond was erg ongelijk. Gelukkig doet mijn voet nu niet meer pijn. Op een goede weg wordt het vast leuker.
pi_52495055
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:20 schreef Limits het volgende:

[..]

Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.

Het lopen is opzich wel leuk (voor mij nog niet verslavend), alleen ik had voor de eerste keer een bospaadje uitgekozen.. Fout idee, en heuvel op en de grond was erg ongelijk. Gelukkig doet mijn voet nu niet meer pijn. Op een goede weg wordt het vast leuker.
ontbijt je niet of lunch je niet?
ontbijten moet je altijd wel goed doen
en met friet en chips is het wel slim om mee te stoppen ja

ik loop binnen op een loopband dus geen last van heuvels
pi_52495100
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ontbijt je niet of lunch je niet?
ontbijten moet je altijd wel goed doen
en met friet en chips is het wel slim om mee te stoppen ja

ik loop binnen op een loopband dus geen last van heuvels
Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.

En een loopband is dan wel perfect ja! Maar je mist dan wel de mooie omgeving enzo.
pi_52495140
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:27 schreef Limits het volgende:

[..]

Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.

En een loopband is dan wel perfect ja! Maar je mist dan wel de mooie omgeving enzo.
ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houden
dus de ene keer boterhammen en dan weer yoghurt en muesli of melk en cruesli

en jammer genoeg is hier niet echt een mooie omgeving in de buurt anders ging ik daar wel lopen
pi_52495195
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houden
dus de ene keer boterhammen en dan weer yoghurt en muesli of melk en cruesli

en jammer genoeg is hier niet echt een mooie omgeving in de buurt anders ging ik daar wel lopen
Afwisseling is goed idd, daar moet ik over na gaan denken. Ik eet echt alleen boterhammen met kaas als ontbijt/middageten enzo.

En hier is dus wel een mooie omgeving, alleen de grond waarom je moet lopen is niet prettig voor je voeten. Takjes op de grond en het loopt schuin. Dinsdag op de stoep dus.
pi_52495213
Hoi Limits! Welkom hier. Misschien moet je een paar dagen precies opschrijven wat je eet en dan hier posten, dan kunnen we beter "tips" geven! (nu lijkt het me wat weinig wat je op een dag eet, maar je hebt het ook heel globaal opgeschreven denk ik)

Wat betreft loopband vs vrije natuur: de loopband is wel fijner als je wilt weten hoeveel je precies vooruitgaat, want de omstandigheden zijn altijd hetzelfde. Als je buitenloopt heb je idd te maken met heuvels, wind, regen hobbelige weg etc. Maar buitenlopen is op den duur wel veel lekkerder vind ik, je kan dan echt in een soort trance raken en maar verder willen lopen, dat heb ik op de loopband nog nooit gehad, veels te saai...
pi_52495229
met de loopband ben ik er wel achter gekomen dat Evy soms liegt
dan zegt ze nog 1 minuut en dan moet je nog ruim 1 minuut 20 lopen

maar ik wil later ook graag buiten gaan lopen maarja dan moet ik eerst naar een plek rijden waar je een paar km kan lopen
pi_52495281
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:
met de loopband ben ik er wel achter gekomen dat Evy soms liegt
dan zegt ze nog 1 minuut en dan moet je nog ruim 1 minuut 20 lopen

maar ik wil later ook graag buiten gaan lopen maarja dan moet ik eerst naar een plek rijden waar je een paar km kan lopen
Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.
pi_52495313
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.
ja dat zou kunnen maar dat zie ik echt niet zitten
zou al gek worden van de mensen waar je hoi tegen moet roepen om de 2 seconden
(ja we wonen in een dorp waar iedereen elkaar kent, dus krijg je dat gelul ook nog eens)
pi_52495330
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef conleche het volgende:
Hoi Limits! Welkom hier. Misschien moet je een paar dagen precies opschrijven wat je eet en dan hier posten, dan kunnen we beter "tips" geven! (nu lijkt het me wat weinig wat je op een dag eet, maar je hebt het ook heel globaal opgeschreven denk ik)
Dank je! En erg globaal ja, ik ga een week bijhouden wat ik precies eet, zonder iets te vergeten. Ik zal het dan zeker posten, tips zijn altijd welkom.

En buiten lopen is prettig, maar kies een goede ondergrond, anders is het een stuk minder prettig. En op de stoep lopen moet gewoon kunnen ja.
pi_52495725
het is inderdaad altijd wel goed om te beginnen met heel eerlijk op te schrijven wat je in een week eet
pi_52495746
Hey welkom Limits Ontbijt kan vanalles zijn, brood, crackers, yoghurt, melk met muesli/cornflakes/vul maar in, kwark, drinkontbijt ... net wat lekker valt bij jou

Enne Miss S ... het jaar heeft nog zo'n 3 a 4 maanden daarin kan je makkelijk 3 kilo verliezen! (wil ik ook, voor eind van het jaar op mn streefgewicht. Heb het lijstje ook maar aangepast, ophouden met mezelf voor de gek houden. Oh ja, en ik ben weer aangekomen, dus ik moet wel
pi_52495760
ja die 3 a 4 maanden wil ik weer iets serieuser gaan sporten (ookal heb ik dan ook wel weer de kans dat het afvallen minder snel gaat omdat ik er weer spieren bij krijg)

en de stress van een nieuwe opleiding moet ook maar helpen
pi_52495827
Pas maar op met stress Voor je het weet ben je zo gestresst dat je de kracht niet meer hebt om op je eten te letten en ga je slecht slapen enzo ... wat dan weer slecht voor je motivatie is ... (leren kan wel weer helpen met afvallen, je hersens hebben suikers als brandstof enzo, en je hebt dan weer wat te doen: weinig lege momenten waarin je kan gaan snacken)

Ik ga de komende maanden: fanatiek sporten (2x per week tkd, totaal 4 uur en dan afgedraaid zijn) gezond eten (gewoon eten mee naar school, en meer kan dan ook niet, en geen snoep mee) minder cola en koffie drinken (water mee naar school) niet meer in de avond snacken (nu kom ik s avonds steeds naar beneden, geen tijd/zin in als ik weer naar school moet) en weer meer fruit eten (ook mee naar school voor in de kleine pauzes)

Zo dat zou moeten werken, het werkt altijd namelijk (ik zou bijna zin krijgen om naar school te gaan, examenjaar enzo, lijk wel gek )
pi_52497209
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Zo dat zou moeten werken, het werkt altijd namelijk (ik zou bijna zin krijgen om naar school te gaan, examenjaar enzo, lijk wel gek )
Ha dat had ik vroeger ook altijd! Dat was meestal wel na een halve dag school weer over, dat dan weer wel...
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:55:34 #273
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52497296
Ik ga minder bier drinken, tering.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:07:07 #274
8515 galadriel
Ik denk van ook!
pi_52497530
-foutje-
pi_52497721
Hallo allemaal!

ik ben vrijdag weer teruggekomen van vakantie!
we hebben het echt lekker gehad! Lekker bruin geworden in spanje en daarna nog een paar daagjes met vrienden in Frankrijk gekampeerd.
In drie weken ben ik 1 kilotje aangekomen, en die is er (dankzij soort van voedselvergiftiging/buikgriep-achtig iets ) alweer af ook.
Morgen weer beginnen met werk

Gisteren zijn we naar scheveningen geweest, naar het vuurwerk.. heeft iemand anders het ook gezien?
pi_52502075
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef poppetje22 het volgende:
Hallo allemaal!

ik ben vrijdag weer teruggekomen van vakantie!
we hebben het echt lekker gehad! Lekker bruin geworden in spanje en daarna nog een paar daagjes met vrienden in Frankrijk gekampeerd.
In drie weken ben ik 1 kilotje aangekomen, en die is er (dankzij soort van voedselvergiftiging/buikgriep-achtig iets ) alweer af ook.
Morgen weer beginnen met werk

Gisteren zijn we naar scheveningen geweest, naar het vuurwerk.. heeft iemand anders het ook gezien?
WB, poppetje! Jammer dat er een buikgriep voor nodig was, maar toch lekker dat je helemaal niets ben aangekomen op vakantie!
pi_52504311
Welkom Limits en veel succes

Welkom terug poppetje22. Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad Ik ben 2 weken geleden samen met mn vriend een dagje naar Scheveningen geweest, maar toen was er nog geen vuurwerk. Lijkt me wel erg mooi om te zien

Ik heb tot half 2 uitgeslapen, toen 2 bolletjes met smeerkaas gegeten, 1 bakkers makroon ( achteraf op verpakking ontdekt dat in 1 zo'n koek al bijna 400 kcal inzitten ) en vanavond kip tandori eten en een paar toastjes met paturain die over was na een verjaardag en op moet. Maar is niet zo heel veel meer van, dus dat scheelt al weer
pi_52506453
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Limits en veel succes

Welkom terug poppetje22. Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad Ik ben 2 weken geleden samen met mn vriend een dagje naar Scheveningen geweest, maar toen was er nog geen vuurwerk. Lijkt me wel erg mooi om te zien

Ik heb tot half 2 uitgeslapen, toen 2 bolletjes met smeerkaas gegeten, 1 bakkers makroon ( achteraf op verpakking ontdekt dat in 1 zo'n koek al bijna 400 kcal inzitten ) en vanavond kip tandori eten en een paar toastjes met paturain die over was na een verjaardag en op moet. Maar is niet zo heel veel meer van, dus dat scheelt al weer
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallen
pi_52506635
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 meergranen afbakpistoletje ( het binnenste eruit geplukt. met op de ene helft filet americain+ui+sla en op de andere ham+ komkommer +tomaat.

2 geroosterde boterhammen met zelfgemaakte garnalen salade (garnalen, halvanaise, ketchup en ui) met sla en komkommer.

1 wodka met 8 groene knoflookolijven.

Vanavond wordt er hier Chinees gehaald. Ik doe Tjap Tjoi met kip, das nog wel te doen qua calorieen.
pi_52506705
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 meergranen afbakpistoletje ( het binnenste eruit geplukt. met op de ene helft filet americain+ui+sla en op de andere ham+ komkommer +tomaat.

2 geroosterde boterhammen met zelfgemaakte garnalen salade (garnalen, halvanaise, ketchup en ui) met sla en komkommer.

1 wodka met 8 groene knoflookolijven.

Vanavond wordt er hier Chinees gehaald. Ik doe Tjap Tjoi met kip, das nog wel te doen qua calorieen.
macroon is inderdaad nog erger maar tel daar dan nog die 2 bolletjes bij op is helemaal niet slim
ik heb vanavond zalm op met oosterse roerbakgroenten en rijst
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:41:32 #281
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52506746
* DakDuuf is drastisch gaan minderen met roken, wat wil zeggen, vandaag nog geen sigaret aangeraakt.

ERG, maar dan ook ERG slecht voor je motivatie om je aan het lijnen te houden.
Damm, wat heb ik een trek, hele flesjes water drink ik leeg, en ik heb continue honger, nouja trek.

Morgen werken, sporten en dan zien we wel verder:$
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_52510963
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ha dat had ik vroeger ook altijd! Dat was meestal wel na een halve dag school weer over, dat dan weer wel...
Nou eigenlijk heb ik totaal geen zin in school ... maar wil wel iedereen weer zien, een normaal ritme hebben en weer echt een doel hebben enzo ... alleen school zelf, examen doen, daar heb ik absoluut geen zin in (net als lessen volgen)

... en wat een rotweer vandaag zeg. Dat benauwde drukkende, werd er spontaan niet goed van. Mijn laatste werkdag was dan ook waardeloos: ik had hoofdpijn, duizelig, warm, liet alles vallen, liep overal tegenaan (oh daar staat een paal waar ik in volle vaart tegenop knal) en moest me steeds vasthouden anders zou ik omvallen. Zeker weten genoeg gegeten (teveel veel teveel) dus daar ligt het niet aan. Ook genoeg gedronken. En ibuprofen werkt niet tegen de nog steeds voordurende koppijn.

Oh en wat leuk was: voor het werk ff naar het strand geweest en gekeken naar het EK wakeboarden. Dat is ook een stoere sport (ondertussen bruin broodje met van die hele grote pitten met tonijnsalade van de V&D op. Oh dat was echt heeeeerlijk! Zaten zelfs stukjes tomaat en appel doorheen. Mjam)
pi_52513222
Het was juist lekker weer
pi_52513546
hier was het ook echt van dat drukkend weer
echt niet lekker
pi_52513625
Ja, voor meeste mensen ... maar niet als je in een warme keuken werkt en verkouden bent ... dan is dit halfwarme te drukkend, waar je hoofdpijn van krijgt, en vandaar dat ik het rotweer vind (maar toen ik langs het weerwater naar de wakeboarders zat te kijken vond ik het prima weer )

Whaha lijk wel een bejaarde met mn praatje over het weer
pi_52520069
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

We waren laat in de winkel, dus er was weinig anders meer dan bolletjes

En van die makroon ben ik wel geschrokken ja, want had er 2 op van het weekend

Vanavond maar es ff flink uitsloven in de sportschool

Ik moet over 8 dagen weer naar school, zal best wel wennen worden, ben sinds november niet meer geweest....
pi_52520690
goedemorgen
vanmorgen gaf mijn weegschaal 71,5 kilo wat normaal meer dan 72 kilo
dus denk dat ik wel afgevallen ben deze week
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:17:07 #288
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52520828
fucking hell, ik ben dit weekend (ja ik heb veel gedronken maar toch) 2.5 kilo bijgekomen... ik vraag em af hoe ik dat heb gepresteerd. Speciaal op festival (Pukkelpop) geen brol gegeten, wel heel veel bier gedronken... maar kom 2.5 kilo. Ik voel me dus nu slecht
pi_52520882
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef AcidBurner het volgende:
fucking hell, ik ben dit weekend (ja ik heb veel gedronken maar toch) 2.5 kilo bijgekomen... ik vraag em af hoe ik dat heb gepresteerd. Speciaal op festival (Pukkelpop) geen brol gegeten, wel heel veel bier gedronken... maar kom 2.5 kilo. Ik voel me dus nu slecht
dat is er allemaal zo weer af
woog gister ook een kilo meer door de wijn en is nu weer weg
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:25:08 #290
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52520974
ik snap dat niet, ik hou mijn lichaam volledig in check en toch kom ik zoveel bij :

ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
pi_52521002
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik spa dat niet, ik hou mijn lichaam volleig in check en toch kom ik zoveel bij :

ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
succes
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:45:41 #292
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52521278
Dank u Miss S! ... ik zal mijn best doen ;-) ... Ik zeg altijd dat je niet mag overdrijven met zoiets.. maar nu was ik toch echt ontgoocheld... heb alle frietjes en hamburgeers en zo ..; allemaal laten passeren...dus niks van gegeten... en toch zoveel bijgekomen... je moet niet vragen wat het had geweest moch ik nu nog hamburgers en brol heben gegeten... nu moet ik wel zeggen ik heb gisteen wel 2.5 liter water op ...dat zal ook wel wat gewicht geven
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:46:58 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52521295
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik snap dat niet, ik hou mijn lichaam volledig in check en toch kom ik zoveel bij :

Je kan in zo'n korte tijd écht niet zoveel aankomen. Die 2,5 kilo is grotendeels vocht, dat kan gewoon niet anders. Maak jezelf de kop niet gek!
The love you take is equal to the love you make.
pi_52521613
Dat is niet allemaal vet joh ... door bier ga je vocht vasthouden enzo. Eet en drink 2 dagen normaal en dan is je lichaam waarschijnlijk wel weer normaal (misschien een half kilootje erbij, bier is ook caloriebom enzo)

... die halve kilo die ik ben aangekomen, dat is wel vet (en die ga ik er nu maar eens affietsen. Ben dan geen ochtendmens, maar ga toch eens proberen om in de ochtend te sporten. Misschien helpt het? 's Avonds ben ik steeds 'te moe')
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:08:58 #295
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52521695
ik dacht dat bier vochtafdrijvend was... ik heb op pukkelpop wel 15 keer naar het WC geweest. Na een tijd had ik het idee dat ik helemaal leeg was... geen druppel vocht meer over. Maar goed bedankt voor de lieve woorden. Straks vlieg ik erin! Ik wil terug slenk zijn
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:13:27 #296
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52521764
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Chicolate het volgende:
Dat is niet allemaal vet joh ... door bier ga je vocht vasthouden enzo. Eet en drink 2 dagen normaal en dan is je lichaam waarschijnlijk wel weer normaal (misschien een half kilootje erbij, bier is ook caloriebom enzo)

... die halve kilo die ik ben aangekomen, dat is wel vet (en die ga ik er nu maar eens affietsen. Ben dan geen ochtendmens, maar ga toch eens proberen om in de ochtend te sporten. Misschien helpt het? 's Avonds ben ik steeds 'te moe')
In de ochtend sporten is de shit! Je zal veel meer vet verbranden omdat je lichaam nog in sleep-mode zit en je dan nog niks hebt gegeten. Veel succes met je firetstocht, ik nog 5 uren werken en dan vakantie o/ (weekje maar)
pi_52521801
ik deed eerst altijd sporten voor het ontbijt
maar doe dat toch maar niet meer heb liever iets van eten op

ik heb een half uur geleden ontbeten en ik ga over een half uurtje weer hardlopen
pi_52521826
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?

He ik heb sinds gister ook vakantie ook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg )
pi_52521856
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?

He ik heb sinds gister ook vakantie ook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg )
ik heb mijn loon ook nog steeds niet van mijn vakantie werk

en voor of na het ontbijt fietsen ligt eraan of je snel duizelig word als je niet eet en of je intensief wil gaan fietsen
pi_52521888
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:

Ik denk eerst eten. Dan zet je verbrandingsmoter op gang anders of je spieren eraan gaan weet ik niet maar volgens mij verbrand je dan niet zoveel dat zoiezo.
pi_52522375
LAPO!!! whahaha
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')